🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
~TEŞEKKÜRLER~
Fx:✨UmaRım İyİ AnlAşIrııĞğZ✨
Al: Arkadaşım hakkında düzgün konuş ucube!
Fx:Konuşmazsam en fazla ne yapabilirsin?!! Fare!
Al:Bunu! Dedim ve tırnaklarımında yardımı ile bacağına bir cimcik attım.
Fx:Senin bir yerlerin kalkmış ama ben indirmesini bilirim! Eğer akşam saat 8'de ara sokağa gelmezsen seni zorla evinden alırım!
Al:Kes artık sesini!
Fx:Eğer gelmezsen olacaklardan ben sorumlu değilim kim Alin! Duydun mu?!!
Al:Tamam gelicem sus artık sus!
Fx:Benimle düzgün konuş!
*Dersler Biter*
Ls:Hadi gidelim.
Al:Tamam Lisa.Sonunda eve gelebilmiştik. Rahatlamışcasına kendimi yatağa bıraktım. Huzurla odamda ki halıyı incelerken mesaj geldi.
💬 FELİİİX 💛✨💫 💬
🗨️Feliiix💛✨💫:Bana bak yer faresi sana 15 dakika veriyorum zaten saat'te 8'e geliyor,kalk ve hazırlanıyor musun ne yapıyorsan yap ve ara sokağa tam 8'de gel eğer 1 dakika erken veya geç gelirsen seni doğduğuna pişman ederim!🗨️ Alin🐸:Kes tamam kes gelicem artık sus! Morelimi bozma ucube!
🗨️Feliiix💛✨💫:Sen gerçekten kafayı sıyırmışsın! Ben seni tehtid ediyorum sende hâlâ bana kafa tutuyorsun! Nereden geliyor bu cesaret?!
🗨️Alin🐸:Anan'dan!
🗨️Feliiix💛✨💫:Aliin seni öldüreceğim!
Görüldü✔️✔️
🗨️Feliiix💛✨💫:Seni yaşatmayacağım kızım!
Görüldü✔️✔️
🗨️Feliiix💛✨💫:Sen benim anneme gel lan çabuk gel fare!
Görüldü✔️✔️
🗨️Feliiix💛✨💫:ALİİİNN BANA GÖRÜLDÜ ATMA! O TİKİ ALIRIM ..... (!)
Görüldü✔️✔️📱Yazıyor....📱
🗨️Alin🐸:Yaa gerizekalı sus artık abimlerin yanına gidiyorum izin almaya! Alamazsam gelemem!
🗨️ Feliiix💛✨💫:Gelmezsen getiririm güzelim😉
🚫Alin Çevrimdışı🚫
Abimler ve babam izin vermişti ama çoook zor izin aldım. Sadece yarım saatliğine hyunjin'den alışveriş yaptığımda onda kalan kıyafetimi almak için gittiğimi söyledim ve Hyunjin'i arıyacaklarını söylediler 15 dakika sonra hyunjin'in eviyle bizim evin arasında 10 dakikalık mesafe var.
Her neyse çok uzattım odaya çıkıp giyindim.
Giydiklerim👇👇👇Telefonumu da aldıktan sonra yarım saat'e döneceğimi dönemezsem arayın beni dedim ve kapıyı kapatıp çıktım. Lisa ise yorgun olduğu için ödevlerini yapıp uyumuştu. Umarım kötü şeyler olmaz. Yalan yok korkuyorum ama belli etmemeliyim!
Sonunda gelmiştim saat'e baktım 7:58'di.
Sanırım son attığım mesaj'da onu fazlasıyla kızdırdım. Aman umurumda bile değil! 1 dakika kaldı. Biraz korkuyordum. Bu arada hyunjin'e arkadaşımla bir işim olduğunu ve seni aradıklarında yanında olduğumu söyle dedim. Oda kabul etti. Acaba Felix ile olduğumu yada zorbam(!) İle birlikte arka sokakta olduğumu söylesemiydim? Yok ya! Saat'e baktım. Tam 8 oldu ve ara sokağa girdim. Ben ilerledikçe kalp atışlarım daha da hızlanıyordu. Sanırım biraz değil fazlasıyla korkuyordum. Ben bir kızım ve bir erkekle nasıl başa çıkacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yok! Felix tam bir ş€refsiz! (Sorry Felix😞)Benim bir kız olduğumu bile bile,benden güçlü olduğunu bile bile bana bir şeyler yapacak! Ne yapacağını hiç bilmiyorum!Fx:Aliin buradayım gel bakalım!
Al:T-tamam geliyorum! Dedim ve yanına gittim.
Fx:Otur şuraya! Dedi sandelyeyi eliyle işaret ederek. Oturdum ve buzlu su ile dolu büyük bir kovayı olduğum yere doğru çekti ve ayağımın tam ucuna yerleştirdi.
Fx:Görüyor musun saf bir su?!! Ama soğuk! Görüyor musun?!!
Al:E-evet! Ne var bunda?!
Fx:Bir şey yok gerizakalı sadece seninle dalga geçtim!*Dedi ve güldü*
Al:O zaman beni neden çağırdın ucube!?
Fx:Ben sana sorular soracağım bilemezsen eve sırıl sıklam, bilirsen bir ödül ile gideceksin ama ödül senin için zor bir ödül olacak!
Al:Tamam! Başla!
Fx:Soruyorum...
Al:SOR ARTIK!
Fx:Lisa'yı neden kurtardım?
Al:Ya ben nerden bileyim?!!
Suyu kaldırdı ve ani bir şekilde döktü,sadece küçük bir inilti çıkarıp çırpınabilmiştim. Ellerim ve ayaklarım bağlı sadece gözüm ve ağzım açıktı.
Fx:2.Soru! Senin gerçek ailen kim?!
Al:Buda soru mu? Şuan birlikte yaşadığım ailem!
Fx:Hayıır! Yanlış biliyorsun!Dedi ve tekrar lanet kova'nın bir kısmını boşalttı üstüme doğru...
Al:Hayır ya sen nasıl? Niye döktün suyu?!! Onlar benim ailem öz ailem asıl sen yanlış biliyorsun!!
Fx:Sen öyle san fare!
Al:Hayır! Sen öyle san asıl ucube!
Fx:Ee kes be sana Hyunjin anlatmadı değil mi?! Hıh 😏 salaksınız siz kızım salak! 3. Soru!
Al:Hayır dur hayır! Lütfen dur nolur dur! Dedim şiddetle ağlayarak.
Fx:Lisa kim peki?!!
Al:A-arkadaşım.
Fx:Yine yanlış! Dedi ve tekrar döktü.
Al:DEVAM ET AÇIKLAMA NEDEN YANLIŞ OLDUĞUNU!
Fx:Alıştın demek?
AL:KES SESİNİ! CANIM YANIYOR ÜŞÜYORUM! ARTIK DEVAM ET HADİİİ!
Fx:Benim ailem kim?!
Al: BİLMİYORUM! LANET OLSUN BİLMİYORUM! DÖK ŞUNU HADİ YAVAŞ DEĞİL HIZLI DÖK LÜTFEN HADİİİ!
Fx:Tamam diğer so- Alin! Alin! İyi misin?Sandelye bir anda yere düştü... Alin bayıldı. Ne yapacağım ben şimdi?! Kendine gelmesi lazım bunun! Eve götüreyim diye düşünürken arabayı çalıştırdım ve eve sürdüm. Anneme babama ne diyeceğim ben şimdi?!! Lanet olsun gerizekalı niye bayılıyorsun ki? Neyse bünyesi zayıfsa benim suçum değil! Ara sokakta buldum öylece yerde yatıyordu derim ve alinide uyandığında tembihlerim.
Sonunda eve geldik. Alin'in ıslak bedenini kaldırdım ve görevliye arabayı park etmesi için göz işareti yaptım. Kapıyı çaldım. Açan kız kardeşimdi. Telefondan başını kaldırdı ve bir bana bir Alin'e bakıyordu.
Mia:Alin unnie?!! Oppa ona ne oldu böyle?!
Fx:Sen onu nereden tanıyorsun? Neyse bunalatı sonra konuşurz çekilde kızı yatıralım!
Mia:T-tamam geç oppa!💗Bir okurum benden bölümün devamını istedi akşam atacağım dedim fakat misafir geleceği için temizlik yapmıştık bu yüzden yorulup uyuya kalmışım ailem çay içerken uyandım kusura bakmayın maalesef aktif olamıyorum temizlikten dolayı ama olmaya çalışacağım. Akşam'a bölüm gelecek diye söz verdiğim değerli okurumada özürlerimi içtenlikle iletiyorum... Teşekkürler seviliyorsunuz.💗