🦋 Lütfen önyargılı yaklaşmayın!
🦋 Hikâye'yi (ç)almayın!
🦋 Destek olmayı unutmayın!
🦋 İyi ve keyifli okumalar!
🦋 Hikâye'deki her şey kurgudan ibarettir!
{Yukarıdaki suga Alin'in abisi suga} ~TEŞEKKÜRLER~
💗Umarım okurken sıkılmıyorsunuzdur:)💗🐚Hatırlatma🐚
Al:F-felix?? Dedi ürkek bir ses ile.
Fx:Buradayım Alin! Dedim biraz daha ışığa yaklaşarak.
Al:Ne oldu? Neredeler? Kahretsin kaçtılar dimi?! Hep benim yüzümden! Aissh kendimden nefret ediyo-
Fx:Alin bi sakin bak burada kız! Dedi kızı arkasından çıkararak. B-bu ....
*5 Dakika Önce*
Fx: KİMSE VAR MI?!!! BAKIN BEN YARDIM İÇİN GELDİM HANIMEFENDİ! SİZE ZARAR VERMEYE DEĞİL!
X:B-burdayım çöpün yanında:'( Dedi şiddet ile ağlayarak. Aklıma k... Her neyse boşverin!
Fx:İyi misiniz? Ben çok özür dilerim! Erken gelemedim! Gerçekten üzgünüm!
X:Önemli değil cidden:') Teşekkür ederim. Eğer siz gelmeseydi- Demeden kız tekrar ağlamaya başladı. Ahh Tanrım kalbim çok acıyor... Ya onun gibi olsaydı sonu! Bunları düşünmemem lazım hayır!
Fx:Birileri geliyor arkama geçin hanımefendi!
X:P-peki:'( Dedi yine o adamlar sanıp yere çöktü ve korkudan elleriyle kulaklarını kapatıyor gözlerini sımsıkı yumuyordu genç kız.
*5 Dakika Sonra*
B-bu Lisa'ydı.
Al:Lisa?! Tanrım hayır lütfen oradaki kız sen olma! Hayır hayır Lisa ben üzgünüm! Özür dilerim! B-ben gerçekt- Demeden Lisa Alin'e sarıldı ve ikiside aynı bir bebek gibi ağlamaya başladı. Felix ise hâlâ geç kaldığı için düşünceleri ile boğuşuyordu. Canı çok yanmıştı,ağlama seslerini duyunca... Kızın korku'dan eğilip hüngür hüngür ağlayarak kendini korumaya çalışması... Canımı çok yakıyor! Ben 7 Minho ise 10-11 yaşlarında falandı. Ve bizim bir küçük kız kardeşimiz vardı. Yani benim ablam Minho'nun ise kız kardeşi... Oda 9 yaşındayken bu sokaktan t@ciz edilerek ö₺müştü... Onun çığlıklarını duymamıza rağmen korkarak o sokaktan geçmeyip yolu uzatmıştık akşam geldiğimizde ise apar topar anneanneme bırakıldık ve annemler hastaneye gitti. Ama ablamla birlikte dönmediler. Yapan kişide bulunamadı. En çok canımı yakan şeylerden biriside bu nasıl bulamazlar ya?! Ve hâlâ akıllanmayıp kamera koymuyorlar şu s*ktiğimin sokağına! Ondan sonra ise asla ses duyduğumda bu sokaktan geçmemezlik yapmadım! Bunları düşünürken. Kızlar çoktan sakinleşmişti bile.
Ls:Şimdi ne yapacağım? Kimde kalacağım?
Al:Eee şey istersen bizde kalabilirsin? (Bizde dediği için felixle birlikte kalıyorlar sandı.)
Ls:Nasıl yani sen evlendin mi bu çocukla?
Dedi felix'i göstererek.
Al:Ya hayır Lisa sadece ailemle kalıyorum ya o yüzden bizde dedim!
Fx:Utandın mı? Dedi arkamdan eğilip kulağıma mırıldanarak. Ahhhhsss bu çocuk beni çıldırtacak! Ne yapmaya çalışıyor?! Ne ara bu kadar yakın olduk?!!
Al:Neyse gel gidelim biz Lisa!
Ls:Peki teşekkür ederim Alin😃
Al:Ne demek sen benim 13 yıllık arkadaşımsın Lisa lafı bile olmaz!
Fx:Ben sizi bırakayım gelin! Dedi o arkadan telefonla uğraşarak bizde önden sohbet ederek ilerliyorduk. Arada kafasını kaldırıp bize bakıyordu sanırım.💗Aşırı derecede uykum geldi. Gece 2 saat ve çok yoruldum. Bu yüzden size iyi geceler. Sabah okuyanlarada günaydın🙂 Destekleyenler için teşekkürler:)💗