3. fejezet

35 5 1
                                    

Már esteledni kezdett, ezért haza indultunk. Közben meg HaeWon elmesélte az életét.
-Igazából kár, hogy meghalt. Most is JungHee jó apa lenne. - sóhajtott szomorúan HaeWon.
-Bár jobbat nem kaphatsz mint JungHee, de randizhatnál valakivel. - mondtam mire felnevetett.
-Ugyan Jennie drágám, az már nem nekem való. Elég jól megvagyok egyedül. De azért a fiam többet jöhetne, azt nem bánnám.
Megérkezdtünk a ház elé s bementünk. Valami furcsa zaj hallatszódott ki a fürdőből. Már meg akartam mondani HaeWon-nak mikor felkiáltott.
-Taehyungaa! - és oda rohant a fiához
Ránéztem, elakadt a lélegzetem. Egy köpenyben volt s a vizes haját törölgette. Nagyon szexi látványt nyújtott.
-Tae drága fiam, mikor jöttél? Miért nem szóltál?
-Anya, meglepetésnek szántam az érkezésem. - a mély hangjától kirázott a hideg.
Aztán Taehyung rám nézett, így tekintettünk találkozott. Oh te jóságos ég! Azok a szemek!
-Oh, ő Jennie. Egy hétig nálunk lesz. Szép, ugye?
-HaeWon! - mondtam neki zavartan
-Most miért? Jennie drágám, a szépséget nem kell szégyelni. Na Tae, válaszolj!
-Igen, tényleg szép. - mondta a szemembe nézve, zavartan elkaptam a tekintettem. Mindjárt elájulok! Valaki kapjon el Taehyung-on kívűl, ha ő kap el akkor meghalok! Yah! Jennie Kim! Szedd össze magad!
-Mit gondolsz Jennie? Én megmondtam, hogy a fiam jóképű. Legalább vele tudok dicsekedni.
-Hát é-én ki kell mennem a mosdóba, mindjárt jövök! - gyors kimentem a helységből.
Belenéztem a tükörbe és kifújtam egy nagy adag levegőt. Mi van velem?
Még egyszer ellenőriztem magam és kimentem.
-Jennie minden rendben? Egy kicsit sápadt vagy. - aggódalmoskodott HaeWon.
-Persze, ne aggódj. - mondtam egy apró mosollyal. Rásandítottam Taehyung-ra, semmi érzelem nem volt az arcán.
-Jut eszembe! A séta közben be kellett volna ugorjunk a boltba, csak megint annyit beszéltem, hogy elfelejtettem. Szóval most gyorsan elmegyek, meglesztek? - kérdezte mire bólintottunk.
Szuper, kettesben leszek vele...

Párizsban kezdődött [Taennie ff] Where stories live. Discover now