7. fejezet

31 4 3
                                    

Az órák lassan teltek. Már nagyon vártam a bulit, jól akarok szórakozni. Természetesen kevés alkohollal. Igazából már az outfit-em is megvan., fel is vettem egy fél órával ezelőtt. És utána jött a smink s a haj. Mivel mindennel kész lettem ezért lementem, Taehyung már lent volt. Meglepetten néztünk egymásra, mivel az outfit-em elég találó volt az övével.

 Meglepetten néztünk egymásra, mivel az outfit-em elég találó volt az övével

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Taehyung a szokásosnál is jobban nézett. Ez a férfi tökéletes!
Visszatérve, egymásra mosolyogtunk és elindultunk a helyszínre  Taehyung kocsijával.
Már kintről hallatszódott a zene, a szomszédok gondolom nagyon boldogok.
Mikor beértünk Louis nagy örömmel fogadott minket.
-Tudtam én, hogy eljösztök! Gyertek, bemutatlak a barátaimnak. - húzott magával.
-Les gars, voici Jennie et Taehyung. (Srácok, ők itt Jennie és Taehyung.) - mutatott be. -Et voici Nael, Eliot et Louane. (És ők itt Nael, Eliot és Louane.) - mutatta be a barátait.
-Enchanté de vous rencontrer. (Örülök, hogy megismerhettelek titeket.) - mondtam mosolyogva. Louane-n kívűl mindegyikük szimpatikus volt. Louane nagyon méregette Taehyung-ot.
-Taehyung, veux-tu danser avec moi? (Taehyung, táncolnál velem?) - kérdezte a lány mire nagy szemekkel néztem rá.
-Oui. - mondta Taehyung s elmentek.
Dühösen mentem a pulthoz és kértem valami erőset. Taehyung-ék irányába néztem, komolyan mondom, hogy őket nézve hányingerem lesz. Még csak nem is néznek ki jól együtt! Szemet forgatva fordultam el tőlük. Hirtelen Louis mellém termett.
-Féltékeny vagy?
-Igen! - feleltem indulatosan.
-Azt látom, a szemeddel vagy tízszer megölted Louane-t.
-Ő jobb mint én? - fordultam a fiú felé.
-Nem. Ti Taehyung-al álompáros vagytok.
-Köszi, hogy ezt mondod. - mosolyodtam el. -De tudod mit? Nem érdekel Taehyung és jól fogom érezni magam!
-Hajrá csajszi! - ezzel felálltam s elmentem táncolni. Most nem érdekel semmi! Jól fogom érezni magam!
Ezzel a gondolattal táncoltam át úgy három számot mikor hirtelen megszólalt egy idegen hang.
-Vonus dansez bien. Puis-je me joindre á vous? (Jól táncolsz. Csatlakozhatok?) - kérdezte az előttem lévő fiú, bólintottam.
Jól elvoltam a fiúval, bár egy kis idő után elkezdett tapizni. Emiatt folyamatosan hátráltam, mígnem neki ütköztem egy mellkasnak. Megakartam fordulni, hogy bocsánatot kérjek mikor az a személy hátulról átkarolt.
-Il est avec moi. (Ő velem van.) - mondta a személy, aki Taehyung volt. Jól esett a karjaiba lenni.
-Oui? Et oú étiez-vous? (Igen? És eddig hol voltál?) - kötözködött.
-Cela ne vous regarde pas. (Semmi közöd hozzá.) - válaszolta flegmán.
-Laissez-le partir! Pourquoi m'as-tu interrompu? Nous étions en train de nous amuser. (Engedd el! Miért szakítottál félbe? Épp szórakoztunk.)- nyúlt volna a karomhoz, de Taehyung nem engedte.
-Ne le touchez pas! Il est á moi! (Ne nyúlj hozzá! Ő az enyém!) - Taehyung fenyegetően nézte a fiút mire ő nagyot fújtatva elment.
-Menjünk haza, oké? - kérdezte rám nézve, bólintottam.

Remélem, hogy tetszik az új rész. Őszintén megmondva, nekem nagyon tetszenek a franciás párbeszédek. Nagy lelkesedéssel várom a reakciókat. És azt is nagyon remélem, hogy tetszik az új könyvem. Na, eddig milyen? Tetszik nektek? Remélem igen. Puszi a pocitokra! Sziasztok!😊

Párizsban kezdődött [Taennie ff] Where stories live. Discover now