16. fejezet

23 3 1
                                    

Még sokáig ott voltunk, nagyon jól éreztük magunkat. Taehyung-on is látszott, hogy jól érzi magát és ennek nagyon örültem. De persze minden jónak  egyszer vége lesz, így hát elköszöntünk a többiektől. Miután kiléptünk az ajtón Taehyung megszólalt.
-Figyelj csak, ne menjünk egyből haza. Menjünk el randizni, mit szólsz?
-Teljes mértékben benne vagyok. - mosolyogva álltam lábujjhegyre és pusziltam meg. Ő erre csak kissé szégyenlősen lehajtotta a fejét, egyem meg de aranyos!
-És hova megyünk?
-Az maradjon meglepetés. - nézett rám titokzatosan.
-Hát rendben. - vontam vállat.
Beültünk a kocsiba és elindultunk arra a bizonyos helyre. Az út csendben telt, én csak néztem ki az ablakon s az esti Szöult néztem.
Legalább egy félóra után megálltunk, egy ösvény felé kezdett Tae vinni. Nem aggódtam, de annál inkább kiváncsi kezdtem lenni. Az ösvény felfelé vitt, igazából így este elég ijesző volt.
-Még sok van? - már kezdtem elfáradni
-Nem, még pár perc van hátra.
-Pontosabban mennyi ez a pár perc?
-Pár perc. - vont vállat mire csak nagy szemekkel néztem rá.
-Most mi az? - nézett rám értetlenül.
-Hát ezzel sokat segítettél.
-Bocsi, na. - nevetett. -Amúgy megérkeztünk.
Körbe néztem és tátva maradt a szám. Egy kilátónál voltunk, ráláttunk az egész városra s így este gyönyörű látványt nyújtott. Még miért nem jöttem ide soha? Nagyon örülök, hogy most ide eltudtam azzal akit a legjobban szeretek. Mosolyogva fordultam Taehyung felé és csókoltam meg. Ő átkarolta a derekamat s közelebb húzott magához. Átöleltem a nyakát és a hajába túrtam mire mordult egyet, tudom, hogy szereti mikor ezt csinálom. A levegő fogyni kezdett ezért elhajoltunk egymástól.
-Mondtam már, hogy mennyire örülök annak, hogy az enyém vagy? Csakis az enyém, azt szeretném, hogy csak a halál tudjon elválasztani minket egymástól. - mondta egész végig a szemeimbe nézve.
-Köszönöm, hogy ezt mondod. Én nem tudnám ilyen szépen megfogalmazni, de én is ugyanígy érzem. - simítottam az arcára egy lágy mosollyal.
A kilátón voltak fapadok és asztalok. Taehyung felkapott az ölébe s leült egy padra. Egymást ölelve néztük a tájat. Beszélgettünk és jól éreztük magunkat egymás társaságában. Ez a legfontosabb.



Nagyon nyálas lett???

Párizsban kezdődött [Taennie ff] Where stories live. Discover now