Úgy este nyolc órakor mentünk vissza. Mikor hazaértünk Taehyung elmondta HaeWon-nak, hogy holnap megyünk bulizni.
-Jó, csak aztán ne hulla részegen gyertek haza. Értve vagyok? - kérdezte mire bólintottunk.
Vacsoráztunk és utána tusoltam, most megfontoltabban mentem a fürdőbe.
Befeküdtem az ágyba s a mai napon gondolkodtam. Tényleg jól néznénk ki együtt? Ha Louis nem mondta volna akkor nem hiszem, hogy gondoltam volna erre. Én és Taehyung? Hát nem is tudom. Igazából ő az első fiú, aki elsőre felkeltette az érdeklődésemet. Hogyis mondják ezt a filmekben? Szerelem első látásra? Áh nem hinném. Kedvelem meg minden, de nem mondanám, hogy szerelmes lennék belé. Azt se tudom, hogy milyen érzés a szerelem! Na mindegy, túl sok hülyeségre gondolok. Aludnom kellene, szóval jó éjt!~~~
Reggel akkora csattanásra keltem fel, hogy ijedtemben majdnem leestem az ágyról. Jól kezdődik a reggelem...
Kinéztem az ablakon, kint vihar volt. Dörgött és vilámlott, megint egy akkorát szólt, hogy megugrodtam. Átöltöztem s a konyhába mentem, ahol már HaeWon szorgoskodott.
-A vihar költött fel? - kérdezte, bólintottam.
-Felköltenéd Taehyung-ot? - kérdezte mire összevontam a szemöldököm.
-Miért?
-Mindjárt 11:45, átalussza a napot!
-Értem, akkor megyek. - és megindultam.
Lassan kinyitottam az ajtót, Taehyung békésen aludt. Rásimítottam az arcára mire a tenyerembe bújt. Elmosolyodtam, nagyon édes.
-Taehyung, ideje felkelni. - mondtam és megsimogattam a haját, csak egy hm-ögést kaptam válaszul. Hirtelen átölelte a karom, ezzel meglepve engem.
-Taehyunga, kelj fel. HaeWon mérges lesz. - próbáltam.
-Még pár perc kicsim. - motyogta mire nagy szemekkel néztem rá. Kicsim?! Erre nem tudom, hogy mi legyen a reakció.
Eszembe jutott egy jó ötlet a felköltéséhez. Lehámoztam a kezét, pár lépést hátráltam és utána rá ugrottam. Taehyung nagyokat nézve pillantott rám.
-Jó reggelt! Öltözz fel és gyere enni. - rámosolyogtam s kimentem. Vissza mentem HaeWon-hoz.
-Mission complete! - mondtam, meglepetten nézett rám.
-Hogy sikerült?
-Hát, ráugrottam. - vigyorogtam rá mire kitört belőle a nevetés.
-Mi ez a nagy kacaj? - jött az említett, HaeWon csak még jobban nevetett. Taehyung kérdőn rám nézett, én megvontam a vállam.