Taehyung POV
Bár Jennie biztos azt gondolja, hogy nem láttam azt a pillantást, de láttam. Én se közömbösen érzek iránta, csak amíg az anyja beteg nem fogom ezzel terhelni. Tudjátok mert én ilyen úriember vagyok. Hehe.Láttam Mr.Kim pillantását, ő is biztos gondolja, hogy ez nem csak szimpla barátság.
Az a rövid csók a repülőn nagyon jó volt. Nem nagyon akartam volna megszakítani. De na, mégis egy repülőn voltunk. Ezzel nem azt akarom mondani kifejezni, hogy szégyeltem. Ha rajtam múlna már rég ott letepertem volna. Csak türtőztettem magam, az ő érdekében.
Ha összejönnének Jennie-vel a dolgok, akkor nem utaznék többet. Ez teljesen más érzés, sokkal jobb. Az exem nem volt az igazi. De én úgy érzem, hogy megtaláltam, bár én úgy érzem megtaláltam.
A nagy nyálas dumámban észre se vettem, hogy már megettem Jennie zseniális főztjét s már indulunk a kórházba. Egy kicsit elkalandoztam... bár ez nem rám vall. Ezt is Jennie hozza ki belőlem. Hozhatna ki mást is (😏).
-Már alig várom, hogy lássam anyát. Nagyon aggódom érte. - magyarázta miközben a kórházba értünk. Jennie megkérdezte az anyjának a szobaszámát s már mentünk is felfelé a negyedik emeletre. Míg mentünk fel nem mondott senki semmit, kissé kínos volt. Kiszálltunk a liftből és Jennie már rohant be az anyjához. Én leültem egy várószékre. Már épp kezdtem bambulni mikor hozzám szólt egy srác.
-Hello. - felnéztem a srácra mivel előttem állt. Úgy kb. egyidős lehetett velem s jóképű. De persze nálam nem jobban, haha.
-Oh, szia.
-Kai vagyok. - nyújtotta kezét amit meg is ráztam.
-Taehyung. - biccentettem, leült mellém.
-És mi szél hozott ide? - kérdezte, ez a csávó nagyon közvetlen.
-Csak elkisértem valakit. - vontam vállat. -Téged?
-Szintúgy. - mosolyodott el. -Gondolom most jöttél haza valamelyik országból. - meglepődve néztem rá.
-Érdekes a kiejtésed. Melyik országból jöttél?
-Francia. Ott élek anyámmal. De legtöbbször országokat járok. - magyaráztam.
-Az vagány. Én nászútkor voltam Franciaországban. Most a feleségemmel vagyunk kontrollon mert terhes. - kuncogott.
-Gratulálok! Fiú vagy lány a csöppség?
-Hát ikrek.
-Akkor duplán gratulá--- - mondatom félbe szakadt s helyette egy meglepett női hang szólalt meg, ami Jennie-hez tartozott.
-Kai?