Reggel korán felkeltem és gyors elkészültem. Összepakoltam s már mentem is lefele, Taehyung pár perccel utánam jött. A reptérre gyalog mentünk. Felszálltunk és kezdődhet a hosszú utazás. Eléggé álmos voltam még, folyamatosan el-el bóbiskoltam. Aztán Taehyung gyengéden a vállára lökte a fejemet. Tettén elmosolyodtam. Még mondott valamit, de azt már nem hallottam mert elnyomott az álom.
-----Skip Time-----
-Jennie, megérkeztünk. Kelj fel. - ébrezgett Taehyung. Csak nyöszörögtem egyet és hozzá bújtam, mire kuncogott egyet.
-Jennie, ha nem kelsz fel akkor megcsókollak. - hm, kecsegtető ajánlat.
-Hát jó, te akartad. - s ezzel ráhajolt az ajkamra. Lassan mozgatta párnácskáit, vissza csókoltam mire elhajolt.
-Látom felkeltél. - mosolygott rám, megforgattam szemeimet.
-Na menjünk. - mondtam s felálltam.
-Ha ezt kell csináljam, hogy fel kelj akkor minden nap szivesen megteszem.
-Nem bánnám, de majd hanyagoljuk későbbre. Anya miatt jöttünk ide. - mondtam, elkomolyodva bólintott.
Kimentünk a reptérről és meglepetésemre apa várt ránk.
-Szia apa! De örülök, hogy látlak! - öleltem át.
-Szia csillagom. Örülök, hogy itt vagy. - aztán ránézett Taehyung-ra. -Örülök, hogy téged is látlak, Taehyung.
-Szintúgy. - mosolygott apára.
-Mi van anyával?
-Szivinfartust kapott, ezért ájult el. De már egy kicsivel jobban van.
-Akkor jó. Mikor megyünk be hozzá?
-Először menjünk haza, ott majd esztek és utána. - csak most veszem észre, hogy milyen éhes vagyok, szóval bólintottam.
Apa autóval jött s ezért azzal mentünk haza. Az úton apa elég furán méregette Taehyung-ot, amit nem nagyon értettem. Látszólag Taehyung ezt észrevette és egy kicsit feszültnek is látszott.
-Taehyunga, ne légy feszült. - mondtam neki halkan.
-Próbálok, bár apud elég ijesztően néz rám. - mondta kínosan elmosolyodva.
-Hagyd figyelmen kívül. - csak bólintott.
Hazaértünk s neki álltam főzni. Persze apa először mondta, hogy ne, de én ragaszkodtam hozzá. Főztem Jjajangmyeont és tálaltam.Elkeztünk enni, eléggé jóra sikeredett a főztöm.
-Nagyon jól főzöl Jennie, már mehetnél férjhez. - nevetett fel apa.
-Azért még nem terveztem.
-Találj magadnak egy olyan férfit, aki őszintén szeret és te is őt. - lopva Taehyung-ra pillantottam, amit szerencsére nem vett észre.
Hát, én úgy gondolom, hogy megvan az a férfi...