14. fejezet

23 3 0
                                    

Jennie POV
Nem tudtam hogyan mozduljak, hogy ne ébresszem fel Taehyung-ot. Szép lassan kezdtem el kimászni az öléből. De az egyensúlyomat elvesztettem s hátra estem, ő pedig rám. Na ilyen helyzetben mit csinálnátok, huh?
Valahogy elkezdtem kicsúszni alóla, viszont a derekamra fogott. Mi a csuda? Ez nála valami reflex? De mondjuk cuki, hogy nem akar elengedni. Hiába cuki meg minden de nekem pisilnem kell!
A kezét próbáltam levenni magamról, de túl erősen tartott. Taehyung nagyon erős, és csak az enyém, hehe.
Egy kis gondolkodás után arra jutottam, hogy teszek egy párnát a helyembe. Na jó ez furán hangzik, viszont bevált. Szóval gyorsan elvégeztem a dolgomat és lementem apához.
-Szia apa. Mi újság?
-Semmi érdekes, csak olvasok. - s felmutatta a vaskos könyvet. Amíg én azt kiolvasnám megöregednék. Amúgy szeretek olvasni, de azért nem a kedvenc tevékenységem. Nagyon jól el lehet tölteni vele az időt, csak én úgy érzem, hogy vannak fontosabb dolgok mint az olvasás. -A hercegeddel mi van?
-Fent alszik.
-Jennie, észrevettem, hogy hogyan nézel rá. Tényleg szereted őt? Nincsen bajom a fiúval, csak tudni szeretném biztosra. -őszintén szólva apa kérdése meglepett.
-Igen apa, szeretem őt teljes szívemből. És ő is engem, ezt nemrég beszéltük meg. Nem fog kihasználni, Taehyung nem olyan. Ő annyira más, persze jó értelemben. - magyaráztam lelkesen.
-Akkor jó, örülök, hogy megtaláltad a szerelmet. - mosolyodott el.
Miután ezt lebeszéltem apával beültem a tévé elé és valami random filmet kezdtem el nézni.

Egy fél órával később meghallottam a szobám ajtajának nyitódását. Hátra néztem és egy álmos fejű Taehyung-gal néztem szembe. Miután meglátott, felém vette az irányt, amit én csak mosolyogva figyeltem. Aztán leült mellém  s az ölembe dőlt. Halkan elnevettem magam mire rám nézett.
-Hogy aludtál, hm? - kérdeztem és ismét a haját kezdtem el simogatni, mondtam már, hogy milyen puha?
-Elmentél mellőlem szóval nem a legjobban.
-Bocsi. - kiengesztelés képpen megcsókoltam, amit mosolyogva viszonzott. Pár perc csókolózás után abbahagytam.
-Azt hiszem megbocsájtottam. - mondta egy nagy vigyorral mire felnevettem.


(Egy kicsit sokáig eltűntem, de mint látjátok meghoztam az új részt. Remélem, hogy tetszett. Puszi a pocitokra!)

Párizsban kezdődött [Taennie ff] Where stories live. Discover now