5. fejezet

29 4 0
                                    

Kipihenten keltem fel, bár azért egy kicsit kómásan is. Szóval elindultam a fürdőbe, kopogtam és mivel nem válaszolt senki ezért bementem. Mikor becsuktam magam után az ajtót szembe találtam magam egy félmeztelen Taehyung-gal, csak a nadrágja volt rajta. Először lefagytam és csak bámultam rá. Aztán észbe kaptam s elnézést kérve kimentem a helységből. Besiettem a szobámba és a fejemet belevertem a falba. Ez most szerencse vagy szerencsétlenség volt? Nem tudom eldönteni. HaeWon bejött a szobába és szólt, hogy kész a reggeli. Ezt hallva korgott egyet a hasam. Egy nagyot sóhajtva mentem le a konyhába, Taehyung már ott ült. Lesütött szemmel ültem le és kezdtem el enni.
-Jennie drágám, jól aludtál? - kérdezte HaeWon.
-Igen, elég kipihenten keltem fel. - válaszoltam.
-Nem úgy tűnt. - szólalt meg HaeWon  drága fia, aminek az lett az eredménye, hogy félrenyeltem a bacont.
HaeWon kérdőn nézett fiára mire ő csak mosolyogva vont vállat.
-Történt valami amiről tudnom kéne? - nézett kettőnkre gyanúsan.
-Nem. - feleltük egyszerre mire kacsintott egyet. Hát kösz...
Reggeli után arra jutottam, hogy megyek egyet sétálni. Ezt el is mondtam HaeWon-nak.
-Még nem ismered annyira a várost, Tae veled megy. - mondta mire az említett elkapta a fejét.
-Jaj nem muszáj, egyedül i megleszek.
-De én ragaszkodom hozzá! - jelentette ki, beletörödve sóhajtottam.
-Rendben. Taehyung, kint megvárlak. - és ezzel kimentem.
Nem kellett sokat várni rá így hát elindultunk.
-Hova akarsz menni?
-Az Eiffel toronyhoz. - válaszoltam mire bólintott.
Csendben sétáltunk mikor hirtelen elénk sétált egy francia srác.
-Taehyung! De rég láttalak haver! - mondta koreaiul, eléggé meglepődtem.
-Szia Louis! Hát igen, elég rég volt! - simított a tarkójára.
-És milyen hölgyet hoztál magaddal? Tán a barátnőd? - huzogatta szemöldökét.
-Jennie vagyok, örvendek a találkozásnak. Nem vagyok a barátnője, csak látogatóba vagyok itt.
-Kár, pedig szépen néztek ki együtt. Oh, jut eszembe! Holnap este lesz egy buli kilenckor. Gyertek el! - mondta mire Taehyung-ra néztem, ő csak megvonta a vállát.
-Majd meglássuk. - mondtam mosolyogva Louis-nak.
-Ez baró! Én tudom, hogy elfogtok jönni. Tae, majd elküldöm a címet. Sziasztok! - mondta és vidáman elment.
-Van bulira megfelelő ruhád? - kérdezte.
-Biztos van.
-Akkor menni fogunk.
-Oké, már úgyis rég buliztam.

Elsétáltunk az Eiffel toronyhoz és igazából jól elbeszélgettünk. Mesélt a sulis élményeiről, amiken sokat nevettem. Ezzel a sétával eltelt egy délután. Egy délután amit jó mélyen elraktároztam, hogy sose felejtsem el.

Párizsban kezdődött [Taennie ff] Where stories live. Discover now