Jennie POV
Másnap reggel Tae ölelésében ébredek. Hátulról ölelt át ami nagyon jó érzést nyújtott. Igazából a tegnap nem történt semmi érdekes, a nap hátralévő részében lustálkodtunk. Ma viszont Rosé-val, Jimin-nel meg a többiekkel fogunk találkozni, már nagyon várom!
Ezzel a tudattal keltem fel az ágyból és rendeztem el magam. Lementem a konyhába s elkezdtem reggelit készíteni, mire kész lett felkeltek a többiek is.
Az ételt szó nélkül fogyasztottuk, mindannyian fáradtak voltunk. Ettem és utána felmentem készülődni. Meglepődtem, mivel magamhoz képest elég hamar elkészültem. Bementem Tae-hez, hogy megnézzem, hogy áll a készülődésben. Ő épp az ágyon ülve telefonozott, nekem háttal. Gondolom ez tudjátok, hogy mit jelent. Természetesen ráugrottam hátulról. Úgy meglepődött, hogy kiejtette a telefonját a kezéből.
-Jennie, erre nem számítottam. - kuncogott. Én csak mosolyogva ültem az ölébe és öleltem meg.
-Mitől vagy ilyen bújós, hm? - kérdezte és közben a hátamat cirogatta.
-Eddig is ilyen voltam, bár az egy másik dolog, hogy nem mutattam még. - magyarázatom végeztével csücsörítettem. Tae persze értette a célzást és mosolyogva adott egy csókot.
-Na, szép lassan indulnunk kell. Alig várom, hogy találkozzak a lányokkal. Jimin-nel is biztos jól kifogsz jönni. - nagyon izgatott voltam s ezért be nem állt a szám. Ha sokat beszélek csak úgy repül az idő, ez most is így történt. Rosé háza elé értünk, csak benyitottam és a szemem elé termedt az egész bagázs.
-Jennieee! Jaj de rég nem láttalak! - ölelt meg először Rosé és utána sorban a többiek is. Letelepedtünk a kanapéra.
-Na és kit hoztál magaddal? Be se mutatod? - kötekedett Lisa.
-Türelem, maknae. Szóval, ő Taehyung a párom. - a lányok reakcióját figyeltem, mind boldogságot tükröztek.
-Én pedig Jimin vagyok,a legszebb rózsaszálam Rosé-nak a párja. - felnevettünk mire Rosé zavartan tarkón csapta párját.
-Jaj te, flört király. - forgatott szemt mosolyogva.
-Taehyung, mennyivel vagy idősebb Jennie-nél? - érdeklődött Jisoo.
-Egy évvel. - nézett rám.
-Ebből az következik, hogy 95-ös vagy mivel Jennie 96-os. Hű mekkora genius vagyok. - vigyorodott el Jisoo.
- Hát de ehhez nem kell nagy tudomány.- forgatott szemet Lisa, Jisoo erre csak megdobta a fiatalabbat egy párnával.
-Akkor egyidős vagy velem. Melyik hónapban születtél haver? - nézett Jimin az újdonsült barátjára (legalább is remélem).
-December 30, haver.
-Há, idősebb vagyok nálad! Októberi vagyok, pontosítva október 13-i. - vigyorgott büszkén.
-Ez van, de ha nem baj nem foglak hyungnak szólítani, jó? - Jimim csak vállat vont rá. Tudtam én, hogy jól kifognak jönni.Elég régóta nem tettem ki részt... De nézzük a jó oldalát! Kijött az új rész! És még Boldog Karácsonyt! Egy kicsit ez is késői...mindegy. Sziasztok!