~Miladan~
Ateş bıynumda izlerini bırakırken bende cebindeki telefonu alıp pantolonumun arka cebine koydum. Boynumdan kafasını kaldırıp bana baktı. Dudaklarıma yaklaştı. Cropumun dibinden tutup yukarı doğru çıkartırken ellerini tuttum.Venüs: ateş.
Ateş: efendim
Venüs: şey ben biraz dinlenmek istiyorum. Bugün olmasa.
Ateş: sen ne zaman istersen. Seni zorluyamam.
Venüs: teşekkür ederim.
Ateş: sorun değil.Benden uzaklaştı. Üzerine bi swet giydi. Bende yatağa doğru ilerledim. Ateş bana bakarak yanıma geldi. Oturdu ve beni izlemeye devam etti...
İkimizde yatmıştık ateş uyumuştu. Hemen yanından kalkıp tuvalete gittim. Lenanın numarasını yazdım ve aradım. Bir kaç kere nin ardından alo sesini duyunca çok sevinmiştim.
Lena: alo.
Venüs: lena.
Lena: mila senmisin?
Venüs: evet benim.
Lena: kızım sen nerdesin? Bu kimin numarası? Nereye kayboldun böyle?
Venüs: lena bunları anlatacak vaktim yok. Sana atacağım konuma yarın babamla bir ekip gönder çünkü beni kaçırdılar ve ben burdan kaçamıyorum. Lütfen lena.
Lena: tabikide yapıcam ama seni kim kaçırdı? Yakışıklımı bari?
Venüs: evet hepsi birbirinden yakışıklı. Neyse lena konumuz bu değil yakalanabilirim.
Lena: tamam at çabuk.
Venüs: bide lena bu numarayı bi daha arama çünkü benim değil kaçıranlardan birinin.
Lena: tamam hadi çabuk olalım o zaman.Telefonu kapatıp konumu atmıştım. Ve lenanın numarasınıda silmiştim. Hemen yatağa doğru gittim. Ateş hala uyuyordu. Telefonu cebine koyup tekrardan yatağa girmiştim. Evet yarın burdan kurtuluyordum.
{Ateşten}
Resmen bana ihanet etmişti bunun bedeli ağır olacaktı. Neyse şuanlık uyuma numarasına devam çünkü uyumadığımı görürse anlayabilirdi.
Benim salak olduğumu düşünüyo galiba. Yarını sabırsızlıkla bekliyo olucam...Sabah olmuştu ve mila halen daha uyuyordu. Yanından kalkıp aşağıya indiğimde herkesin orda olduğunu gördüm. Ama ben gelince susmuşlardı.
Ateş: ne oluyo burda?
Mert: bir şey olmuyo.
Ateş: niye ben gelince sustunuz.
Barış: şöyleki se-
Mert: şöyleki sadece mila hakkında konuşuyorduk.
Barış: benim niye bundan haberim yok. Ben ateşin mila yla arasında bir şey olabilirmi diye konuştuğumuzu hatırlıyom.
Savaş: hay ben senin.
Ateş: olamaz kardeşim olamaz bu kız bana ihanet etti.
Mert: ne ara oldu bu ihanet peki.{Yazardan}
Ateş herşeyi anlatmıştı. Herkes şok olmuş bir şekilde milanın planını tebrik eder ama ateşin başka planları vardı. O yüzden milanın planları suya düşecekti. Neyse biz o arada lena lara bakalım mı?Lena: turgay amca turgay amca!
Turgay: ne oldu kızım bu ne telaş ( lena her şeyi anlatır). Tamam biz hemen operasyona başlıyoruz...Tekrar ateşlere dönelim...