Not:Venüs ismini ilerde kullanacaktım ama uzatmak istemediğim için mila ismiyle devam ediyorum. Venüs ismi mila olarak kaldı haberiniz olsun öpüldünüz...
{Ateşten}
Onu orda bırakmak benim içinde biraz zülüm gibiydi. Yukarı çıktığımda mert ler çoktan koltuğa kurulmuşlardı. Yanlarına gidip oturdum. 10 dakika olmuştu çoktan. Bir ses duymakla ayağa fırladım. Hemen milanın olduğu yere koştum. Tam kapıyı açacaktım ki bana bağırdı. Dediği şeyle dona kalmıştım. O kadar mı çok korkuyordu karanlıktan. Kabul etmişti.Mila: ateş kabul ediyorum! Lütfen çıkar beni burdan!
Ateş: Mila.
Mila: ateş! Çıkar beni burdan lütfen! Tamam kabul ediyorum! Ne istersen yapacağım! Korkuyorum lütfen!
Ateş: tamam güzelim tamam çıkaracağım seni ordan.
Mila: çabuk ol lütfen!{Ateşten}
Önce ışıkları yaktım ve sonra da kapıyı açtım. Mila yaşlı gözleriyle bana bakıyordu. Yanına gittim. Yatakta oturuyordu. Hemen ayağa kalktı ve bana sarıldı bende onu.Mila: ateş çok korktum.
Ateş: tamam güzelim. Çıkalım mı?
Mila: yok ya ateş ben burda farelerle yaşamayı sevdim. Manyakmısın çıkalım tabi.
Ateş: tamam ya ne kızıyon hadi.{Miladan}
Tam Gideceğimiz zaman farenin ayağımın yanından geçmesi ile çığlık atarak ateşin kucağına atladım. Ateşte refleksle beni tuttu. Kollarını boynuna sardım. Oda ellerini kalmamalı koymuştu.Ateş: galiba sözünüzü burda tutacaksınız küçük hanım.
Mila: ne sözü?
Ateş: seni burdan çıkarırsam sexs partnerim olacaktın.{Yazardan}
Ateş Mila ya yaklaştı. Dudaklarına bakarak milayı yavaşca yatağa bıraktı. Mila ise onu dikkatlice izliyordu. Ateş önce kapıyı kapattı sonrada gömleğinin düğmelerini yavaşça yek tek açtı. Mila ateşin kaslarını görünce seslice yutkunmakta yetindi. Ateş ise sırıtarak gömleğinin son düğmesini açtı ve hızlıca kurtuldu. Mila ise buna karşı ateşin kemerini tutarak kendine çekti. Göz temasını bozmadan önce kemeri çözdü sonrada pantolonunun düğmesini açtı. Ateş molaya bakarak kısık bir sesle "buda bur oyunsa asla affetmem" dedi. Mila bunun üzerine üstündeki cropu çıkardı. Yatakta ayağa kalkarak eşorfmanınıda çıkardı. Ellerini ateşin omzuna koyarak dahada kendine yaklaştırdı. Ateşde pantolonunu çıkardı ve molayı kucağına aldı. İkiside iç çamaşırlarıyla kalmıştı. Ateş yatağa oturdu. Mila kollarını ateşin boynuna doladı ve sürtünmeye başladı. Ateş kısık kısık inliyordu. Ellerini milanın kalçasına koydu. Başını geriye doğru bıraktı. Ateş hem milayla öpüşüp hem de kalçasından kendine bastırıyordu.Ateş: ahm kaç adamın üstümde sürtündün böyle?
Mila: ilkimsin...(durarak)hem sen ne demeye çalışıyorsun sürtük mü sandın beni.(Mila ayağa kalmaya çalışırken ateş durdurur)
Ateş: ondan demedim çok iyi gidiyodu alışıkmışsın gibiydi. Özür dilerim öyle demek istemedim.
Mila: her neyse ben istemiyorum..
Ateş: bana itaat etmek zorundasın anlaşma böyle.
Mila: off ateş off.
Ateş: otlamayın küçük hanım daha başlangıç.{Yazardan}
Ateş milanın konuşmasına izin vermeden onu atına aldı. Ateş milayla göz temasını kesmeden kilodunu aşağıya doğru sıyırdı. Gözlerine ne kadar engel olmak istesede milanın kadınlığına bakmadan kendini alı koyamadı. Mila utanmıştı, ateş bunu fark etmişti o yüzden sırıtarak milanın kaçan gözlerine bakıyordu. Milanın çenesinden tutarak göz teması kurdu. Zorla. Mila çok utanıyordu. Ateş milanın kadınlığına yavaş yavaş dokunuyordu ve bu mila için sulanmak anlamına geliyordu. Ateş önce orta parmağını milanın içine yavaşça sokuyordu. Onu ilk genişletmek istiyordu. Ama fazla değil. (Anladınız siz herhal anlamayanlar sorabilir. Her hal daha iyi anlatırım.) Milanın incelemeleri ateşi daha da azdırıp bir an önce içine girmek istiyordu. Yüzük parmağınıda içine sokunca mila çığlık atarak daha da sulanmıştı.Ateş: hmmm galiba bu küçük kadınlığın beni istiyor. Ben öyle anladım. (Şerefsiz ateş kızı tahrik ettikten sonra tabi ister başkasıda olsa başkasınıda ister)
Mila: ateş dayak arıyorsun.
Ateş: beni istiyormusun? Seni boşaltmamı istiyormusun? Seni altında inletmemi istiyormusun?(dahada ileri sokar parmaklarını)
Mila: hmm Ateş ahhmm istiyorum.
Ateş: beni istediğini söyle benim seni sikmemi istediğini söyle.(dahada sokar)
Mila: ahh ateş yavaş!
Ateş: söyle.
Mila:istiyorum ateş hmm seni istiyorum. S-seni içimde istiyorum.
Ateş: ismimle inlemeni istiyorum. (Parmaklarını çıkartıp tekrar hızlı bir şekilde sokar)
Mila: HMM A-ATEŞ!{Yazardan}
Ateş hemen baksırını çıkartıp milanın üstüne çıkar. Önce erkekliğinin ucunu milanın kadınlığına sürter.Mila: ATEŞ SOK ŞUNU ARTIK!
Ateş: (sırıtarak) Ama ben daha doymadım.
Mila: ATEŞ!
Ateş: efendim?
Mila: off (ateş bir anda erkekliğini milaya sokmuştu) ahh.
Ateş: siktir sana küçük demekte haklıymışım.
Mila: ahhmm ateş.
Ateş: hmm.{Yazardan}
İkiside birbirlerinden keyif alıyorlardı. Mila dahada ateşi istiyor ateşse hızını alamayıp dahada hızlanıyo. Mila ateşin hızlanmalarına karşı tırnaklarıyla ateşin sırtında iz bırakıyordu. Bu ateşin hoşuna gidiyor hatta o da milanın boynunda iz bırakıyordu. Milanın kalınlığından kan gelmesi ateşin dahada hoşuna gitmişti... Sonunda ikiside boşalmıştı. Derin nefesler alarak ateş yan tarafa yatmıştı. Mila ise zar zor ateşin göğsüne yatmıştı.Ateş: ne o yoruldunuz mu küçük hanım?
Mila: evet.
Ateş: ama işe bakın ki daha yeni başlamıştık.
Mila: nee?
Ateş: biraz dinlen tekrarliycaz.
Mila: ate-
Ateş: ben anlamam bana itaatsizlik edersen sonuçlarına katlanırsın. Farkındamısın bilmiyorum ama hala farelerle aynı odadayız.{Miladan}
Hass- doğru ya ben tamamen unutmuşum. Ama neden yaa. Ben ne güzel şuan mutlu bir şekilde uyuyacaktım. Bir dakika ben niye mutluyum ki. Aman neyse şuan bunu düşünemem hatta hiç bir zaman. Böyle bir psikopata aşık olamam. (Aşık olamazsın ama başka bir şey yaparsın.) Ateşin bana seslenmesiyle düşüncelerim darma duman olmuştu.Ateş: küçük hanım?
Mila: hı.
Ateş: ne düşünüyorsunuz?
Mila: şey ben bir şey düşünmüyorum.
Ateş: mila eminmisin?
Mila: evet evet. Eeee.
Ateş: çok isteklisin herhal.{Yazardan okuyuculara}
Kısa ve biraz geç gelmiş olabilir ama diğer bölüm yarın yayınlancak. Sizleri seviyorum...