4 poglavje

1.7K 96 18
                                    

Milica

Juce sam stigla kod oca.
Nije bilo srecnijeg coveka od njega kada me je ugledao.

Dolazak ovdje me je oduvek cinio srecnom.Uvek sam se osecala zeljno i voljeno.

Teta Snezana je zena mog oca i prihvatila me je kao svoju.

Oni su se uzeli pre deset godina i tada su imali po cetirdeset godina oboje.Nsu bili toliko stari ali nije im bog dao decu.Zato su svu ljubav i paznju usmerili meni.

- Dobro jutro- pozdrvim ih kada udjem u kuhinji

- Dobro jutro duso,hajde sedi da popijemo kafu- kaze zena srecno

Sednem za sto i popijem kafu sa njima.

Moj otac je otisao na njivu da radi a ja sam pomogla Snezani u spremanju rucka i tako nam je proslo vreme.

Moj otac ne cuva zivinu sem kokoske ali zato seje zito i imaju nekoliko vocnjaka kao i bastu sa povrcem od koje zive.Proizvode i prodaju to radi moj otac citav zivot.

Uhodala sam se sa njima i vreme je brzo prolazilo.
Danas moj otac ceka nekog coveka koji ce da otkupi slamu jer mom ocu nije potrebna.

Otisla sam na sprat da odmorim i da se pripremim za posao jer sutra pocinjem sa radom.

Istusirala sam se i sredila.Ne treba mi puno sredjivanje jer u selo i nema ko zna koliko ljudi pa nema ko da gleda u mene zar ne?

Napolju se stvorila buka i otisla sam do prozora da vidim sta se dogadja.

Ljudi su tovarali baliranu slamu na traktorom dok je jedan muskarac stajao sa strana.

Boze sta je ovo ?- pitam samu sebe.

Zar postoje kauboji i ovdje ?

Razmisljam dok ga gledam.

😂

Sigurno sam se uspavala pa sve ovo sanjam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sigurno sam se uspavala pa sve ovo sanjam.

Trepnem par puta ali on je i dalje tu.
Sada vise ne stoji sa strane vec pomaze ostalim muskarcima.

Sigurno sam prolupala od nedostatka seksa.
Vec dugo sam sama jer sam odustala od muskarcima.Koji god sam upoznala moja majka bi ga oterala.Svakog je ponizila i uvredila pa zbog toga sam odustala da ne bi neduzni muskarci ispastali zbog mene i otrovnog jezika moje majke.

Sklonim se sa prozora da me nebi neko primetio i sidjem u kuhinji.

- Teta Snezo jel ti treba pomoc?

- Samo ako mozes da skuvas kafu duso a ja cu posluziti ljude- kaze ljubazno

- Naravno da mogu evo odmah.

Skuvam kafu a ona ode i posluzi ljude.

Ne izdrzim pa opet bacim pogled kroz prozor i vidim da je posao zavrsen a ljudi zadovoljno pricaju sa mojim ocem dok piju kafu.

Taj muskarac je jos uvek tamo.Nakon sto svi popiju kafu on se rukuje sa mojim ocem pa se popne na konj i ode dok drugi krenu za njim sa terencem.

- I ovo je gotovo- kaze otac zadovoljno kada udje u kuci.

- U zdravju da trosis pare tata,sledeca godina da bude bericetnija od ove.

- Amin duso
Jesi li se pripremila za sutra?

- Jesam tata,iskreno malo imam tremu- priznam

- Ma snacices se ti siguran sam u to.Malo ce ti biti teze jer su deca razlicitog uzrasta a svi su u jednoj ucionici ali navicices se.To su sve deca iz okolnih sela uostalom svi su dobri i vaspitani.

Utesi me tata kao i uvjek.

Hvala vam na citanju ♥️👇🌟

ČOBAN 🔚Where stories live. Discover now