Epilog

2.4K 138 60
                                    

Mnogo godina kasnije

Stefan

Napokon ispunicu obecanje koje sam dao svojoj zeni .
Proslo je mnogo godina ali smo bili zatrpani obavezama i odgajanjem nase dece.

Dve godine nakon Vuka i Viktora dobili smo prvu cerku Anu,dve godine nakon nje drugu cerku Sandru i na kraju je dosao Aleksandar.On je najmanji ali je samo godinu dana mladji od Sandre.

Sva nasa deca su odrasla i stvorila svoje porodice osim Aleksandar.On je ostao sa nama i preuzeo porodicni posao u mlekari dok su Vuk i Viktor otvorili radnje za mlecne proizvode koje proizvodimo i prosirili posao u Beograd i okolini.Nase cerke imaju svoje porodice i srecno su udate.
Jos samo nas najmanji sin da se skrasi i sve ce doci na svoje mesto.

- Boze ti pomozi gdje zive ove devojke,kao da su pale sa marsa- slusam svog dvadeset i peto godisnjeg sina.

- Sta je bilo sine?

- Sta bi bilo tata,pitam se gdje rastu ove gradske cure kada nemaju poima o selu- kaze nervozno.

- Sine ne sudi knjizi po koricama jer i tvoja majka je mislila da je seoski bik kod nas isto sto i borbeni - kazem kroz osmeh.

Znam sta njega muci.Sela kod nas su postala veca i brojnija pa su otvorili  dom zdravja.Sada ima jednu mladu medicinsku sestru koja mu skace po zivcima.Sredice ga ona kao sto je mene sredila njegova majka.

- Gdje idete?- pita kada ugleda kofere pored vrata.

- Idemo na putovanje ali tvoja majka jos uvjek nezna- kazem kroz osmeh

- Idite tata mama je zasluzila da odmori i da uziva malo.

Nasa deca obozavaju svoju majku.Ona je i dalje najlepsa zena a nase cerke su lepotice poput nje ali zato su nasi sinovi mangupi na mene.

- Jeste sine zasluzila je-kazem jer zaista je tako.Zivot je posvetila deci i ne samo nasoj vec svim decama iz okolnih sela.Ona je i dalje uciteljica ali ne za dugo.Jos par godine i odlazi u penziju.

- Sta sam zasluzila?- pita Milica koja upravo ulazi u kucu.

- Sve najlepse ljubavi.Hajde obuci se i idemo.

- Gdje idemo Stefane?- pita iznenadjeno.

- Na borbu sa bikovima ljubavi .

Njen osmeh je neprocenljiv a ja sam najsrecniji muskarac na svetu sto sam zasluzan da taj osmeh traje vise od trideset godina i tako ce biti zauvek.

Kraj🤗
Hvala vam od ♥️sto ste bili zajedno samnom na ovo divno putovanje.Hvala vam na podrsci,na svaki komentar i na svaku 🌟koju ste ostavili to mi puno znaci.
Tu se oprastamo sa Stefanom i Milice jer su oni dobili svoj srecan kraj.
Uskoro se druzimo sa novim likovima i novim avanturama a do tada ostanite pozitivni i uzivajte u zivotu🤗.

Voli vas i ljubi vasa
zvezda_severnica😘

ČOBAN 🔚Where stories live. Discover now