Stefan
Gledam je kako njise malu Srnu u rukama i nemogu da sklonim pogled od nje.
Ona je toliko udubljena da ni ne primecuje da je svi gledamo.- Jooj Milice bices predivna majka- cujem kako joj kaze moja sestra.
Krenem ka njoj pa pomazim malenu bebu po glavici a nju poljubim.
- Slazem se sa sestrom bices predivna majka.
Ona baci pogled iza mene pa i ja se okrenem da vidim sta se dogadja.
- Sta je bilo?- pitam kada vidim znatizeljne poglede.
- To bi htela i ja da pitam,sta se dogadja izmedju vas?- pita Marija
- Milica je moja devojka- odvalim a ona se ukoci pored mene.
- Od kada?- pita uzbudjeno
- Vec mesec dana- odgovorim iskreno.
- Joj bas sam srecna zbog vas - kaze pa krene da nas zagrli oboje.
Posedimo malo i popijemo kafu i Milica se opusti a onda ja i Goran odemo da proverimo neke racune iz mlekare jer je on knjigovodja a Mariju i Milicu ostavimo da posede i popricaju jos malo.
- Nisi mi rekao da imas devojku- kaze kada udjemo u radnu sobu
- Iskreno do pre malo smo se krili kao srednoskoljci ali nisam mogao vise davno sam presao te godine.
- Sto ste se krili zaboga?
- Ma Milica nije htela da iko sazna da ne bi vrsili pritisak na nas.Znas ovo je selo i ljudi drugacije gledaju na te stvari.Ali ja imam ciste i ozbiljne namere sa njom tako da od danas svi ce znati da je moja- kazem odlucno.
- Drago mi je zbog vas i vreme ti je da se skrasis-
- Hvala brate bice i to uskoro.
Ja imam plan za sve ali ne govorim nikome o tome da se ne izjalovi.
Obavimo posao pa polako sa Milicom krenem natrag u selu.
- Ja cu te odvesti kuci kasno je da ides sama.
- Moram da uzmem auto tati je potreban za sutra.
- Onda ujutru cu doci po tebe i ostaces kod mene da prespavas jel moze tako?
- Ali tvoji neznaju za nas a i sa mojima treba da pricam.
- Oooo moji ite kako znaju Marija im je prenela u trenutku kada smo izasli iz njihove kuce ne brini.
- Tvoja tetka naslucuje i svaki dan me podbada recima ali tata nezna nista sa njim moram da popricam ozbiljno.
- Sve ce biti u redu nemoj da brines.Nije on zatucan covjek razumece a i boljeg zeta od mene nece naci- kazem da je opustim malo.
- Nece- kaze kroz osmeh
- Ali moja majka i te kako bi imala primedbu kao i na sve ostalo- kaze pomalo tuzno
- Sta je sa tvojom majkom nikad ne pricas o njoj?
- Nema sta da se prica i ne zelim da kvarim svoju srecu zbog nje- kaze tuzno.
- U redu onda je vise necemo spominjati.
Nesto nije u redu sa njenom majkom.Nacuo sam neke price ranije od majku i tetku ali nikad nisam obracao paznju na to jer me nije zanimalo.
Ispratim je do auto a onda i ja napokon odem kuci.
- Sine gdje si bio?- jos nisam usao moja majka pocne svoje ispitivanje.
- Kod Marije sto?
- Onako samo sam pitala- pocne da lomi svoje ruke.
- Pitaj majko slobodno sta te zanima ne ujedam.
- Jeste li ti i Milica zaista zajedno ?
- Jesmo vec mesec dana.
-Joj sine srecna sam zbog tebe zasluzujes svu srecu ovog sveta.Da docekam i to da mi snaja udje u kucu nista drugo ne zelim.
- Sutra cu je dovesti nakon sto zavrsi u skoli i prespavace ovdje .-
- Ako sine radite kako je vama ljepo.Ako ste vi srecni i majka je srecna.
To je moja majka a takav je i moj otac isto su pricali i mojim sestrama.Podrzali su ih u svoje odluke koje su doneli,prihvatili su njihove izbore nikad se nisu protivili.
Popnem se na sprat i legnem u krevet.Mozda je doslo vreme da se ova kuca uredi napokon.
Hvala vam na citanju ♥️
YOU ARE READING
ČOBAN 🔚
RomanceOvo je prica o Stefanu i Milici. Uzivajte u ovoj romanticnoj komediji