24 poglavje

1.7K 86 10
                                    

Milica

Danas idem sa Stefanom za Beograd jer fale jos par sitnica u njegovoj kuci a medju njima je i jelka jer za nedelju dana je Nova godina.

- Milice duso sta ti je?- pita me Sneza kada me ugleda

- Muka mi je,neznam sta mi se dogadja- priznam

Vidim kako se zagonetno smeska a ja imam zelju da se onesvestim.

- Sta je smesno teta Snezo?

- Jesi li sigurna da neznas sta ti je?- pita a ja se zamislim.Razmisljam malo duze jer ocigledno da bih shvatila mom mozgu treba vise vremena.Kada me udare njene reci izvucem telefon da proverim kada je trebalo da mi dodje ciklus a tada mi dodje da vristim.
Kasni mi deset dana.

Podignem glavu sa telefona i vidim je da ceka odgovor.

- Kasni mi- kazem tiho

- Nije to strasno duso nemoj da se potresas toliko.Znas kada se ljudi seksaju verovatnoca da naprave bebu je ogromna- ona se jos i sprda samnom.

- Mozda je zbog stresa otkud znas?- pitam je

- Mozda eto danas svakako idete dole pa kupi test da bi bila sigurna- predlozi pametno.

- Kupi cu a ti da nikome nisi ni rec rekla jel jasno- zapretim joj a ona klimne glavom .

Dosao je Stefan po mene i krenuli smo za Beograd.Dok on vozi ja razmisljam kada smo mogli da napravimo bebu jer uvek koristi zastitu.
U jednom trenutku se setim.Prvi put kada sam spavala kod njega tada ispod tusa nije koristio zastitu.
Nisam ni svesna da ga streljam pogledom dok mi ta informacija titra u mozgu.

- Ljubavi zasto me tako gledas?- pita zabrinuto

- Ma nista samo sam se zamislila.

Stizemo u Beograd i odemo u par radnji i kupimo sitnice.Nakon toga kupim jelku i ukrase ali i sto metara sijalice jer planiram da osvetlim celu kucu.

On nista ne komentarise samo provlaci karticu gde god stigne.

Kupimo sve i krenemo natrag ali se setim da nisam kupila test za trudnocu.

- Ljubavi stani tu treba da uzmem nesto iz apoteke- kazem kada ugledam u blizini apoteku.

- Sta ti je potrebno,jesi li dobro?- pita zabrinuto

- Jesam samo neke stvari koji su mi potrebni - kazem i izletim iz auta pre nego pita jos nesto.

Udjem u apoteku i kupim par testova a usput kupim neke vitamine za ove hladne dane i vratim se natrag.

Vratimo se uvece u njegovoj kuci.

- Stefane ovo nije u redu vise sam ovdje nego svojoj kuci.

- Ovo je tvoja kuca- kaze jednostavno.

- Ovo je tvoja kuca ja zivim kod oca  dosadicu ti ovako non stop smo zajedno.

-Ti nisi pri sebi u zadnje vreme stalno pricas gluposti.Ti meni nikada neces dosaditi izbrisi tu ludost iz svoju glavu- kaze ljuto

Ucutim jer zaista ponekad pricam gluposti a u zadnje vreme i vicem na njega bez razloga.

Udjemo u kuci i raspremimo stvari.Napunimo frizider jer cemo novu godinu cekati ovdje sa Marijom i Goranom.
I pocnem da otpakujem jelku i ukrase.

- Hoces li mi pomoci da okitim jelku?- pitam mazno jer znam da sam preterala malo pre.

- Naravno da hocu - kaze pa ustane i pocne da vadi ukrase iz kutije.

Jelka jeste velika ima dva ipo metra ali njegov dnevni boravak je ogroman i savrseno se uklapa.

- Zar nije prelepo?- pitam kad napokon zavrsimo sa kicenjem.

- Jeste lepo ali jedino preljepo u ovoj kuci si ti- zagrli me jako a ja naslonim glavu na njegove grudi.

- Treba da stavis sutra sijalice na kucu.

- Zaista neznam zasto si kupila toliko sijalica- kaze jos uvjek nevjerujuci da sam kupila sto metara sijalica.

- Pa tvoja kuca je najlepsa i zelim da sva sija da se vidi cak  iz Beograda- kazem zaneseno.

- Videce se siguran sam u to i nije moja vec nasa kuca sreco.Ovo je nasa kuca- ponovi mi dva puta.

- Nasa kuca- ponovim za njim i vidi ti to savrseno zvuci.

- Tako je ovo je nasa kuca - kaze pre nego pocne da mi ljubi usne.

Sa njim je uvjek lepo,uvek je posebno.Sa njim se osecam kao naj voljenija zena na svetu.

Nakon par dana setim se da sam trebala da uradim test za trudnocu.
Danas deca idu na raspust a i ja sa njima a za dva dana je nova godina.

Dam deci zadatak i odem da uradim test.Moram da znam nemogu vise ovu neizvesnost da izdrzim.

Stavim sva tri testa ispred mene i zazmurim.

Strah me da otvorim oci ali moram.

Prvi pokazuje dve crtice pomislim da je greska ali kada i na ostala dva vidim po dve crtice ta greska padne u vodu.

Ne plasi me Stefanova reakcija jer sto se njega tice bila bih odavno trudna ali sve je tako prebrzo i to me malo plasi.

Sta je tu je nema natrag to ce mu biti novogodisnji poklon.

😂😂😂
Hvala vam na citanju ♥️

ČOBAN 🔚Where stories live. Discover now