Milica
Vec mesec dana kako smo ja i Stefan u vezi.
Nije me pitao jednostavno je sam odlucio tako i samo mi je saopstio tu njegovu odluku.Dani su nam avantura.Krijemo se i hvatamo gdje god stignemo ali daleko od kuce.
Nikome nismo rekli da smo zajedno iako moja sveznalica u kuci prati svaki moj korak.- Izgleda da Stefan ima devojku.
Napokon da se i njemu sreca nasmeje.
Da docekam da se ozeni nista drugo ne zelim- to su samo deo njenih upadica koje mi upucuje svakog dana.
Zeli da me isprovocira pa da se odam ali ne padam ja lako na njene provokacije.Danas treba da idem kod Marije jer je proslo mesec dana od kada se porodila.
Postali smo jako bliske u proteklom periodu i ona je jedina prijateljica koju imam ovdje.- Gde ces?- pita me Stefan nakon brzinskog seksa u slami.
Rekla sam vam vec gdje god stignemo a danas nam je ovdje bilo najblize.- Rekla sam ti juce da cu ici kod tvoje sestre na kafu.
- Ici cu i ja sa tobom- kaze i pocne da se oblaci.
- Zar nemas posla?
- Nemam sve sam zavrsio a i da imam posao uvek moze da saceka.
- Ali nemozemo zajedno da idemo - pocnem da se izvlacim kao i svaki put.
- Slusaj me Milice ovo skrivanje mi je doslo preko glave.Zaboga zeno jebemo se u kolima,valjamo se u slami kao neke pubertetlije
dosta mi je vise .Danas stavjam kraj na to ti si mi devojka i nema vise skrivanja- izdiktira a ja ucutim.
U pravu je za sve zato sredim se i bez reci krenem ispred njega.Vozimo se ka susednom selu i kako se priblizavamo mene pocne da hvata trema.
Stizemo ispred kuce i u dvoristu vidim Luku kako se igra sa ocem.Sidjem polako iz auta a za mnom i Stefan pa se uputimo ka njih.
- Dobar dan - kazem kada se priblizimo.
- Dobar dan uciteljice- prvi se okrene Luka i uzvrati mi pozdrav.
Pozdravim se i sa njegovim ocem pa krenem da udjem unutra zajedno sa Lukom dok Stefan ostane da prica sa zetom.
- Milice dobro dosla- doceka me nasmejana Marija .
- Bolje te nasla,kako ste?- pitam dok gledam bebu u njene ruke.
- Evo snalazimo se nekako
Izvadim plik iz torbu koji sam juce spremila da darujem bebu i dam joj ga.
- Zasto se trosis nema potrebe zaista.- pocne da negoduje.
- Nemoj meni te price prodavati ja i onako nisam bila u grad dugo a i neznam sta da joj kupim ovako ces ti sama odabrati sta ti je potrebno.
- Hvala ti puno- zagrli me
Sednemo i pocnemo da pricamo o svemu i svacemu.
Ne izdrzim pa uzmem bebu u ruke da ona malo odmori a i volim bebe oni su jedna predivna bica.Setam po sobi i njisem je ,pa je poljubim u glavicu a ona se nesvesno nasmeje.
- Ti si jedna predivna devojcica,jedna mala slatkica.Bebo mala najlepsa- tepam joj dok je njisem u rukama.
Dok sam posvetila punu paznju njoj nisam primetila da svi gledaju u mene.
Podignem pogled i susretnem se sa tri para ociju koji me gledaju sa divnjenjem.
- Sta je bilo?- pitam uzdignutim obrvama.
- Jooj Milice bices predivna majka - kaze Marija ushiceno
Stefan krene ka meni pa pomazi bebu po glavicu a mene poljubi u teme.
- Slazem se sa sestrom bices predivna majka- pokloni mi svoj osmeh a ja usmerim pogled ka ostalima koji nas gledaju sa zanimanjem.
Bravo Stefane odabrao si pravi trenutak.
Hvala vam na citanju ♥️
YOU ARE READING
ČOBAN 🔚
RomanceOvo je prica o Stefanu i Milici. Uzivajte u ovoj romanticnoj komediji