9 poglavje

1.7K 90 14
                                    

Stefan

Znaci ta ludjakinja je uciteljica.
Boze svasta ona nema poima o zivotu sta ce ona da nauci decu.

Ja sam joj pre neki dan rekao da se popne na konj a njoj pamet bila na onu stvar.

Kada bolje razmislim ne bi imao nista protiv da mi se popne malo.Kada se setim na njenie bujne grudi kurac mi se trza u pantalonama.Sigurno je zbog toga sto dugo nisam nigdje umocio.

Pustim krave i ovce da pasu i legnem malo na livadi da odmorim.

Vidim je kako se osmehuje i kako mi prilazi.Zavodi me pogledom dok preko glave skida svoju blizu.
Ostaje samo u grudnjaku i opcekori me dok mi seda u krilo.Mesa kukovima dok se trlja o mog......

Skacem kao oparen kada zacujem zvuk telefona.
Dodjavola umalo sam je pojebao u snu.
Prokleta uciteljica

- Halo- javim se bez da pogledam ko je.

- Bato kako si mogao da zaboravis da uzmes Luku iz skole?- cujem besan glas svoje sestre.

- Uzecu ga Marija malo pre sam ga odneo- kazem da je umirim.

- Stefane trebao si da ga uzmes u deset sati a sada je proslo dvanaest zaboga gdje si zaglavio.- vice

- Evo idem odmah vec sam na putu ka tamo-skocim kada vidim koliko je zaista sati.

- Nemoj da ides u skoli idi pravo kuci Milica ga je dovela cekaju te ispred.

- Ko je pa sad Milica?

- Njegova uciteljica brate.

Poklopila mi je telefon.
Znaci uciteljica se zove Milica.
Lepo bogami....

Stizem ispred kuce pola sata kasnije i nikog nema u dvoristu.
Razgledam bolje i vidim je da sedi ispod trema i drzi Luku u svoje krilo.

- Oprosti sto si cekala toliko dugo- kazem kada pridjem

- Nije bilo dugo vec predugo.Skoro tri sata zaboga- osine me pogledom pa se zagleda u mene.

- Jesi li ti sada ustao sa spavanja?- pita ljuto

- Nisam bio sam na pasistu sa ovcama i kravama a i pazio sam bika da ne napadne nekog opet- nasmijem se.

- Jako smesno zaista nego gdje da spustim dete uspavalo se pre pola sata?

Spustim pogled i vidim svog necaka kako zaista spava.

- Evo sada cu otvoriti vrata pa cu ga uzeti- krenem ka ulaznim vratima i otkljucam a onda se okrenem ka njoj i umalo je ne srusim na zemlju.

Uhvatim je oko struka da ne bi pala a njene oci se okokore od iznenadjenja.

- Oprosti nisam primetio da si iza mene- ona proguta knedlu pa se pribere.

- Nema problema uzmi Luku ja moram da idem- preda mi ga u ruke

- Mogao bih da te odbacim na svog konja- dodam uz cerek na licu.

Ona se zarumeni i bez reci se okrene i ode.Mozda sam preterao ali nisam mogao da odolim.

Ostanem neko vreme u kuci dok nisu dosli sestra i zet da ga uzmu.
Dobio sam ribanje za neodgovornost od svoje mladje sestre dok se zet cerekao kao neka budala iza nje a onda su otisli svojoj kuci.

Obavio sam sve poslove po kuci i napokon uvece sam nasao svoj krevet.

Svaki dan je isto mrtav umoran legnem i rano ujutru ustanem,ceo dan radim to je moj zivot.
Nije ni cudo sto sanjam mokre snove sa devojkom koju sam video dva puta u zivotu.

Hvala vam na citanju ♥️

ČOBAN 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora