Milica
Iako su prosla dva dana od mog fijaska jos uvjek nemogu da verujem sta mi se dogodilo.
Tata je uzeo auto i nije bio pokvaren nego se samo rezervoar ispraznio.
Eto toliko se ja razumem u automobile.Dolazim kao i uvek rano da docekam decu.Svi su dosli sem Luka.
On ide u prvi razred i uvek ga donosi njegova majka.Upoznala sam se sa Marijom jako je fina i dobra zena.Iako je moje godiste vec ocekuje drugo dete.Vidim Luku kroz prozor i krenem da ga docekam ali ukopam se u mestu na ulaznim vratima kada vidim ko ga dovodi.
- Dobro jutro uciteljice- pozdravi me dete veselo.
- Dobro jutro Luka- uzvratim sto pribranije mogu izbegavajuci da pogledam u muskarca pored njega.
- Ko bi rekao da ste vi uciteljica?- kaze muskarac nakon sto Luka udje u ucionicu.
- A sto?- pitam uvredjeno
- Pa skinuli ste se ispred bika zaboga sto bi vi mogli da naucite decu?- opet pita
- Skinula sam se zbog straha a ne zato sto sam zelela.- pojasnim da bi razumeo
- Naravno,naravno zelim vam lep dan - kaze posprdno pa se okrene i ode.
Dan mi prodje u razmisljanu kako sam mogla da dopustim sebi da se skinem na sred puta.Ja treba da dajem primer deci zaboga a sta sam ja uradila?
Cekaj jel on Lukin otac zaboga.
Eh Milice,Milice svakog dana se blamiras sve vise i vise.- Luka hoce li otac doci po tebe?- pitam jer je samo on ostao ostali su svi otisli.
- Ne uciteljice trebao je ujak da dodje po mene mama i tata su otisli jutros za Beograd- pojasni mi dete
- U redu onda hajde da ga sacekamo.
Cekamo i cekamo a njegov ujak ne dolazi.
- Luka gde zivis?- pitam pazljivo jer vec sat vremena cekamo.
- Ja zivim u susednom selu ali necu kuci moji baka i deka zive ovdje i kod njih sam trebao da ostanem- kaze na rubu placa.
- Duso nemoj da places.Jel znas gdje je kuca da te odnesem ja?
- Znam- kaze malo vedrije.
Ustanem pa ga uhvatim za ruku i krenemo ka toj kuci.Ja neznam gdje se nalazi ali on kaze da zna pa idem tamo gdje me vodi.
- Evo ovdje zive- kaze veselo kada stanemo ispred najlepse kuce koju sam ikad videla.
- U redu hajde da vidimo ko je tu- kazem i udjem u dvoristu.
Pokucam na vrata i cekam.
Niko nema da otvori.- Duso jesi li siguran da je ovo ta kuca?
- Jesam ali baka i deka rade u mlekari na kraju sela a ujak je zaboravio na mene- opet se rastuzi
- Hajde da nazovemo mamu i ona ce nam pomoci da se snadjemo- predlozim i on klimne glavicom.
- Halo -
- Halo Marija zdravo ja sam Milica Lukina uciteljica- pretstavim se odmah
- Zdravo jel sa Lukom sve u redu?- pita zabrinuto.
- Jeste sve je u redu ali niko nije dosao da ga uzme iz skole.Doveo me je ispred kuce bake i deke ali nema nikog.
- Joooj Boze Stefane ubicu te- zakuka
-Oprosti zaista moj brat je sigurno zaboravio na njega dobro je da ga je bar ujutru doveo u skoli.Evo nazvacu ga sada doci ce ubrzo.
- U redu sacekacu ispred kuce.
Znaci doticni nije tata vec ujak.Lepo bogami sada mi je lakse .
Samo jos da se udostoji i da se pojavi.
Sta li radi Stefan kada je zaboravio svog necaka u skoli? 😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ČOBAN 🔚
RomantizmOvo je prica o Stefanu i Milici. Uzivajte u ovoj romanticnoj komediji