Stefan
Vidim je da se ukocila kada je cula auto iako nema potrebe za tim.Vec su se upoznali i moji je vole ali ona sebi stvara nepotreban stres.
- Sto mirise ovdje ovako lepo- cujem kako majka prica jos sa vrata.
Ulaze i kada nas vide razvuce osmesi na licu.
- A deco tu ste Stefane jesi li ti to kuvao?- pita me majka iznenadjeno
- Znas da neznam da kuvam ali Milica zna pa je skuvala veceru- kazem iskreno dok se ona pozdravja sa mojima.
- Duso nisi trebala da se mucis - kaze joj majka
- Ma nije to nista i onako nisam imala sta da radim nije mi bilo tesko- kaze Milica
Sto je bio vec postavljen pa sam stavio jelo i svi smo seli da veceramo.
- Ovo je preukusno Milice ruke ti se pozlatile- kaze moj otac
- Nek vam je nazdravje-kaze vec postidjeno.
Ruku na srcu zaista je ukusno ali njoj treba vremena da se opusti.- Hajde idemo da odmorimo- kazem Milici nakon sto veceramo.
- Da pospremimo sto i sudje - kaze i pocne da posprema.
- Ma dosta je zenska glavo za danas .Pozvao sam te da prespavas ovdje a ne da radis po kuci.
Kreci ispred mene- kazem ozbiljno a ona krene luto ispred mene dok se moji roditelji smeju.- Jako zrelo ponasanje nema sta- kaze dok se penjemo na sprat.
Okrenem je i prebacim preko ramena pa je lupim po guzu.
- Sada ces ti da vidis sta je lepo ponasanje.
- Stefane spusti me dole ne budali se- pocne da se migoli.
- Prestani da se otimas pasces- udarim je jos jednom i ona se umiri.
Unesem je u kucu i spustim na pod .
Crvena je u licu kao paprika.- Slusaj me sada dobro nisam te doveo da bi radila sve poslove po kuci moja majka sve to moze i sama da obavi.Nema potrebe da radis sve da bi im se dopala jer oni te vec poznaju i vole te .Dovoljno si uradila a nisi morala.Treba ti snage za mene i za to sto sledi sada- kazem uz cerek
- Prvo zelim da se istusiram- kaze tiho.
- Onda idemo da se istusiramo zajedno- kazem i povedem je ka kupaonicu.
Udjemo unutra i pocnem da se skidam a ona me gleda u cudu.
- Sta ?Moramo da stedimo na vodu.
- Ti si zaista lud - kaze sada vec opustenije pa se i sama pocne skidati.
Gledam svaki njen pokret i divim se njenoj lepoti i savrsenosti.
Kada ostane potpuno gola uguram je u tus kabini i nasrnem na nju.
Dosta sam se suzdrzavao ceo dan.Napokon smo tu gdje sam zeleo da budemo.- Ah- cikne kada je podignem na svoje kukove.
- Napokon mogu normalno da te imam - kazem na njene usne.
Ne razmisljam vec polako ulazim u nju i ona se ne buni vec sama sklizne na mene.
Pomeram je na sebi ali bavni tempo mi ne ide zato sve vise ubrzavam.Para od vode je u celom prostoru a nasi uzdasi odzvanjaju o tus kabini.
- Stefaneee...ah...- osecam je kako se steze dok me doziva .Uhvatim jednu bradavicu u usta i ugrizem je a ona pocne da svrsava.Naucio sam da je to uvek slomi ali slomi i mene pa se raspadamo zajedno zaljepeni i oznojeni.
- Lepo tusiranje- kaze kroz osmeh
- Najbolje,hajde da ti operem kosu a ja cu nakon tebe dovrsiti tusiranje.
Pomognem joj i ona izadje i ode da se obuce a ja ostanem da dovrsim sa sobom pa i ja odem za njom u spavacu sobu.
- Duso sto mi ranije nisi javio znas da bih zbog tebe dosla- prica na telefonu.
Sa kim prica zaboga ?Jel to ona prica sa nekim muskarcem i zove ga duso?
- Doci cu sutra nemoj da brines i onako ne radim ova dva dana a i mnogo sam te se uzeljela.
Ma gdje planira da ide?Jel planira da me ostavi?
Sigurno joj se nije svideo zivot ovdje a i kako bi kada je ceo dan radila sve po kuci.- Vidimo se sutra duso lepo spavaj- pozdravi se i prekine vezu.
Okrene se i vidi mene ali se ne zbuni vec mi se jos i smeje u lice.
- Sa kim si pricala?- pitam ozbiljno.
Stefan nam se malo uplasio 😂😂😂
Hvala vam na citanju ♥️
VOUS LISEZ
ČOBAN 🔚
Roman d'amourOvo je prica o Stefanu i Milici. Uzivajte u ovoj romanticnoj komediji