20 poglavje

1.8K 90 12
                                    

Milica

-Sa kim si pricala?- pita hladno a ja jedva suzdrzavam osmeh

- Sa Matejom- kazem da podgrejem malo situaciju

- Ko je taj jebeni Matej i zasto ga zoves duso!?- pita malo glasnije a ja prsnem u smeh

- Sta je smesno ?Pitao sam te nesto Milice odgovori!

- Jesi li ti to ljubomoran?-jedva uspem da pitam

- Milice mi smo u vezi nesmes da me varas!- kaze opet povisenim tonom.

- Znam da smo u vezi i ne varam te- kazem sada vec ozbiljno.

- Onda mi odgovori ko je taj Matej?

- Matej je moj brat- kazem istinu i vidim olaksanje na njegovom licu.

- Nisam znao da imas brata.

- Ti neznas puno toga o meni- kazem istinu.

- Onda mi ispricaj- kaze i sedne pored mene.

I nije bas da imam zelju puno da pricam o svom zivotu ali treba da zna jer smo u vezi i ne bih voljela da se sutra nadjemo u nekoj nezgodnoj situaciji zato pocnem sa pricom.

- Zbog toga si dosla ovdje?- pita nakon sto zavrsim sa pricom .

- Dosla sam jer ovo je bilo jedino mesto gdje sam mogla da radim ono za sta sam se skolovala a i nisam volela svoj zivot tamo.Matej me je naterao da se trgnem i uradim nesto za sebe a da ne radim ono sto drugi zele od mene- kazem iskreno.

- Deluje kao pametan momak- zakljuci.

- I jeste pametan odlican je dzak,trenira fudbal i ide na razne naticaje iz skole ali povredio je nogu na treningu zbog toga me je zvao da idem.

- Onda cu te sutra odvesti da ga vidis .

- Stefane nikada te ne bih varala nisam ja takva osoba.

- Sta sam mogao da pomislim zaboga zvala si ga duso- kaze pokujeno

- Bio si jako sladak tako ljubomoran- kazem mazno.

- A jel ?- pita dok me gura na krevetu i nadvija se iznad mene.

- Aha-

- Neznam zasto sam te slusao i krio se mesec dana po stalama i lezao u slami kada sam mogao da te imam ovdje u ovom krevetu - kaze dok me ljubi.

- Ali bilo je zabavno duso svaki dan nova avantura-

- Star sam ja za takve avanture sreco- kaze ozbiljno.

- Jesi zaista si mator ali sta je tu je - kazem zajedljivo ali pozalim u istom trenutku jer mi je sledila kazna zbog moje reci.

Ujutru se probudim u njegovom zagrljaju i u njegovom krevetu. Grli me toliko jako kao da se boji da cu mu pobeci.

-Dobro jutro- sapne mi na uho

- Dobro jutro i tebi- uzvratim mu

- Ovo je najbolje jutro u mom zivotu- prica dok me mazi.

-I meni je lepo ali jos lepse bi bilo da imas kuhinju gde bi mogla da skuvam kafu.Zasto je sve prazno?- dam primedbu.

- Jer mi nije bilo potrebno ja ovdje samo spavam.Ali danas mozemo da razgledamo namestaj svakako cemo biti u grad pa odaberi sta ti se svidja.

- Stefane ne zelim da zbog mene radis to samo sam pitala- pozalim sto sam ista rekla.

- Ti ces biti gazdarica ove kuce i uredices je kako zelis.Ja nisam kupovao jer nisam znao sta ce se mojoj zeni svidjeti pa sam ostavio sve prazno.

- Ali ja ti nisam zena.

- A sta si?Spavas u mojoj kuci i u mom krevetu u vezi smo i sto se mene tice ti si moja- kaze i poljubi me.

- Sve si isplanirao zar ne?

- Ja sam duso davno par koraka ispred tebe.Na primer jos u trenutku kada si stajala tamo na putu ispred bika.....

- Stefane ucuti zaboga zar moras uvjek da me potsecas na to?- kazem nervozno.

- Ali ljubavi to je bilo presudno sto sam te odabrao za sebe.

- Ko zna sta si pomislio tada o meni- kazem malo potisteno.

- Iskreno pomislio sam da si ludjakinja - ispali bez pardona

- Ne sumjam u to.Auto mi se ugasio na sred puta i krenula sam pesice kuci ali tvoj bik me je uplasio.Mislila sam da ce me ubiti- kazem iskreno

- Pa i nisi bila toliko uplasena jer si razmisljala kako da se popnes na mog konja- kaze dok se gusi od smeha.

- Uvek ces mi to nabijati na nos zar ne?

- To je najoriginalnije upoznavanje u istoriji vidi dokle smo stigli zahvaljujuci mom biku- nastavja sa svojim blesavim smehom.

Smejem se i sama jer je zaista bilo najludjne nesto sto sam ucinila u zivotu,ali evo me tri meseca kasnije u njegovom zagrljaju i uopste se ne kajem zbog toga.

Hvala vam na citanju ♥️

ČOBAN 🔚Where stories live. Discover now