Chapter 8

989 38 0
                                    

  სახლში მისულზე ვიბანავე, ზაფხულისთვის მართლაც რომ კარგი ამინდი იყო. პირსახოც შემოფარებული ჩემს აივანზე გავედი, ირაკლის აივანს გავხედე და არავინ არიყო.
რატომ ველოდებოდი ირაკლისგან რამეს?
თავისდროზე უნდა მიმვხდარიყავი რა ნაბიჭვარიც იყო. ცოლიც ყოლია, ალბათ მალე შვილიც გამოჩნდება.სიგარეტი მოვწიე და სახლში შევედი,საათს დავხედე და უკვე 8 საათი იყო, ნელ-ნელა დავიწყე მომზადება.

არჩევანი შევაჩერე წითელ კაბაზე, რომელიც მუხლს ზემოთ იყო,შავი მაღალ ქუსლიანები, წითელი პომადა წავისვი, შავი პატარა ხელჩანთა ავიღე და ნუცას დავურეკეე, რომ გამეგო რასშვებოდა.
ნუცა უკვე მზად იყო და ბიჭებმაც მოგვაკითხეს. ერთად ჩავედით მე და ნუცა.
ბექა ვიღაც გოგოსთან ერთად იყო, გამიკვირდა, არ ველოდი.

-გამარჯობათ, მე თინიკო ვარ, ბექა თქვენზე ბევრს მიყვებოდა და გამიხარდა რომ თქვენი გაცნობის შანსი მომეცა.
გვითხრა ბექას გოგომ და ჩაგვეხუტა.
-შენ და ბექა ერმანეთის..
არც დამასრულებინა ისე მომიხია თინიკომ,
-შეყვარებულები ვართ კი.
მე და ნუცას რეაქცია ერთნაირი იყო ვიცოდი.  ზედმეტი ლაპარაკის გარეშე გოგონები უკან ჩავსხედით.

-მოვედითთ! დაიღრიალეს ბიჭებმა.
შევედით ჩვენს საყვარელ ბარში, დავხსედით და დალევა დავიწყეთ.
თინიკო არ აღმოჩნდა ეგეთი როგორიც ჩანდა, ბევრად უფრო მეგობრული და ძალიან საყვარელი აღამოჩნდა. წყვილებმა ცეკვა დიაწყეს მე კი ბართან დავჯექი და სასმელს ვსვამდი ნელ-ნელა, უცებ ჩემს გვერდით ვიღაც სიმპატიური ბიჭი ჩამოჯდა,
-შეიძლება აქ რომ დავჯდე?
მკითხა ლამაზ ტატუიანმა ბიჭმა, მთლიანი ხელი ტატუებით გადაევსო, რაც უფრო ეშხიანს ხდიდა.
-კი დაბრძნადით. ვუთხარი თავაზიანად.
-მადლობა, მე თორნიკე ვარ.
- სასიამოვნოა თორნიკე, მე მაშო ვარ.
-მაშო გინდა ერთად დავლიოთ, ვატყობ მარტო ხარ, მეც მარტო ვარ და იქნებ ერთად უფრო გავერთოთ.
მითხრა თორიკნემ თან მისი ლამაზი თაფლისფერი თვალებით შემომხედა.
-იცი, თორნიკე მარტო არვარ აქ მოსული, მეგობრებთან ერთად ვარ მაგრამ თუგინდა გაგაცნობ და ერთად გავერთოთ.
-აჰ მაშინ იყოს არგინდა, მარტო გავაგრძელებ დალევას.
-კაი დავლევ შენთან ერთად არაა პრობლემა.
ვუთხარი თორნიკეს და დავინახე ირაკლი მის ახალ გოგოსთან ერთად როგორ ცეკვავდა. გულში რაღაც ჩამწყდა და საშინლად მეტკინა გული ეს რომ დავინახე, მას არც ვახსოვდი ისე ბედნიერი იყო იმ გოგოსთან ერთად.
-თორნიკე შეგიძლია აქ დამელოდო?
და ჩემი ნომერი დავუწერე ფურცელზე.
-აი ეს გამომართვი თოკო და თუ ვერ დავბრუნდი ჩემი ნომერი გექნება.
ვუთხარი თორნიკეს არაფრის თქმა არ დავაცადე ისე უბრალოდ ტუჩებზე ვაკოცე და ირაკლისკენ გავეშურე.
-ახლავე გამომყევი შე ნაბიჭვარო!
ვუღრიალე ირაკლის.
-რას აკეთებ გაგიჟდი? ვერ ხედავ ვცეკვავ!
მიღრიალა ირაკლიმ.
-აჰა ანუ ცეკვავთ ბატონო ირაკლი ხო?
მე შენ გაჩვენებ ცეკვას, ეს ძუკნა აქ დატოვე და ახლავე გამომყევი ირაკლი თორაძე, თორემ გპირდები საკუთარ თავს გაწყევლინებ.
-ვუთხარი და მკერდზე ხელი დავარტი.
ირაკლი გარეთ გამომყვა, ამჯერად თვითონ ჩამავლო ხელი მკალვზე და კედელზე მიმანარცხა.

-როგორ გაბედე მაშო!
მიღრიალა ბოლო ხმაზე, ვერ ვხვდებოდი რა უნდოდა, თვალებიდან ზიზღს აფრქვევდა. შემეშინდა მისი.
-როგორ გაბედე და აკოცე ვიღაცა ტიპს მაშო!! შენ ეს მოგწონს? ნორმალური საქციელია ეს?!!
ღრიალებდა ბოლო ხმაზე და კედელზე ხელი დაარტყა.
-არასოდეს, აღარ გაბედო რომ ვინმეს შეეხო თორემ გპირდები მწარედ ინანებ!
მითხრა და კისერზე ხელი ჩამავლო.
მეშინოდა ირაკლისი, ასეთ გამხეცებული პირველად ვნახე.
-გამიშვი გთხოვ, ვერ ვსუნთქავ.
ტირილით ვთხოვდი ირაკლის,შემდეგ მისკენ მიმიზიდა და ტუჩებზე მაკოცა.
საშინლად აღმაგრძნო მისმა ამ მოქმედებამ. ნელ-ნელა კოცნით კისრამდე ჩამოვიდა, ყველგან სველ კოცნებს მიტოვებდა თან მისი დიდი ხელებით სხეულზე მეფერებოდა.

-სასწრაფოდ მანქანში ჩაჯექი!
მომიღრიალა. მეც გავყევი და მანქანაში ჩავჯექი.
მთელი გზა მის ხელს  ჩემს ბარძაყზე ათამაშებდა და თან ნელნელა გარედან მეხებოდა ვაგინაზე. ძალიან აგზნებული ვიყავი.

გადავწყვიტე ირაკლის შარვალში ხელი ჩამეყო და ასეც მოვიქეცი, რაზეც ირაკლიმ იგივე ქმედებით მიპასუხა, ამ ყველაფრრმა მისი პირველი შეხება გამახსენა. საოცრად მსიამოვნებდა. შემდეგ მანქანა სადღაც გააჩერა და უკანა სავარძელზე გადაჯდა...

ჩემი აივნიდანWhere stories live. Discover now