Adellya memandang kearah jimin sekilas.Bibirnya ingin sahaja bertanya sesuatu tapi takut akan jimin marah.Tapi muka jimin terlihat tenang mana mungkin dia akan marah kan?
"Jimin"
Pada mulanya jimin hanya diam dan tidak menyahut panggilan adellya.Adellya mengeluh.
"awak marah saya lagi ke..tak pe lah kalau macam tu saya nk balik dulu."kata adellya dan berjalan ke arah pintu turun.HA KANG DH MAJOK BALIK JIMIN!
"Adellya."
Adellya buat tak tahu sambil buka lolipop."saya tak ada niat pun nk marah awak.meh la sini dulu"kata jimin.
Adellya hanya ikut je cakap jimin.Masing-masing tak banyak cakap banyak diam je."Awak terasa ke masa saya palau awak"kata jimin.
"maunya tak terasa,sakit hati tau orang panggil tk nk jawab saya marah sikit je die punya merajuk kalah perempuan piyet..muka tu kalau boleh kerek ah lagi time palau org tu"kata adellya.Meletus tawa jejaka itu setelah mendengar kata kata Adellya.
"awak ni kenapa!saya tak buat lawak lah!"kata Adellya geram pula dengan lelaki kat sebelah dia ni.Jimin tersenyum melihat Adellya yg dh mencebik.Alahaii comel nyaa!
"Now awak dh rasakan macam mana saya kena hari tu."kata jimin.Adellya menjeling jimin." Eiy..bila masa kita palau dia tah.Dah la awak ni saya nak balik ah"ujar Adellya.Jimin terus sahaja menarik beg tangan Adellya sehingga wanita itu betul ii berada di hadapannya.
"Saya hantar.Jangan nak mengada sangat balik sorang ii malam ii ni"kata jimin dan menarik beg tangan Adellya kembali.Dia tahu ek batas dengan perempuan tepok kau sat gi.
𑁍𑁍𑁍
Jimin yg fokus membaca sebuah buku itu tidak mendengar ketukan pintu dari luar pejabat.
Dia meneruskan membaca buku dan menghiraukan ketukan pintu.
Soffea dah hilang sabar.Mana pulak si boss pendek dia ni?! Dia mengambil keputusan untuk terjah je pejabat Jimin. 1 2 3!
Ha!
Jimin yang ralit membaca itu terus gelabah menyimpan bukunya apabila melihat Soffea menerjah masuk.
Habis lah kalau feaa tahu!!!
"
"hey! Don't you know my rules ?! don't come in as long as I don't allow it!"kata jimin.Soffea memutarkan bebola matanya.Sepiking lak.
"Dah aku ketuk kau tk nak bukak.Kalau aku tak hantar kerja kau ni kang kau marah."kata soffea selepas meletak file kerjanya diatas meja jimin lalu berjalan keluar.
"Wait!"
Soffea berhenti dan berpalimg ke arah jimin."apa?"
"Ada orang ke kat luar?"soal jimin.Soffea menjenguk diluar pintu pejabat.Dia pandang jimin semula dan mengeleng.
"kau nampak ke aku baca buku apa tadi?"soal nya pada fea.Takut juga fea nampak tak pasal pasal kantoi.
"tak,asal?"
"Takde apa lah,btw adellya mana"Jimin cuba mengubah topik.Nanti si peah ni tanya buku apa kang naya.
"Ada kat bilik dia arh tanya aku buat ape"kata fea dan terus blah dari situ.Jimin menghebus nafas lega.Kemudiannya dia meneruskan kerja membacanya.
agak agak buku apa yg jimin baca🤔
"Jimin kau tk nak bagitahu lagi ke kat dia"ujar yoongi.Jimin hanya termenung dan tidak menyahut apa yg disoal yoongi tadi.
"Woi jimin"
Jimin yg tdi nya ke alam lain sudah pun ke reality."apa?".Yoongi mengeluh.Ni kalau dpt lempang ni best dho.
YOU ARE READING
MUALAF
Romance[ SLOW UPDATE ] if mempunyai kesabaran yang cukup tinggi boleh baca. "ᴅᴀʜ sᴜᴋᴀ ᴛᴀᴋ ᴍᴇɴɢᴀᴋᴜ" "Iʏᴀ sᴀʏᴀɴɢ sᴀʏᴀ ᴍᴇᴍᴀɴɢ sᴜᴋᴀ ᴀᴡᴀᴋ,sᴀʏᴀ ᴄɪɴᴛᴀᴋᴀɴ ᴀᴡᴀᴋ" sᴇɪɴᴅᴀʜ ɪᴛᴜ ᴄɪɴᴛᴀ ᴍᴇʀᴇᴋᴀ?ɴᴀᴍᴜɴ ᴀᴘᴀ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴊᴀᴅɪ ʙɪʟᴀ sᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇʀᴀᴍᴘᴀs ᴍᴇɴᴅᴇᴋᴀᴛɪ? "ᴅɪᴀ ᴅᴀʜ ʙᴇʀᴜʙᴀʜ,ᴀᴡᴀᴋ...