Selepas daripada itu mengakur arahan Nasuha iaitu jangan berjalan berseorangan.Mana tahu Hazam tu datang serang Zara lagi kan susah.
Jungkook berjalan mendekati Zara."Kau okay tak dari tadi termenung"ujar nya.Bukan apa risau sahaja.Sapa je tak risau kalau kawan sendiri di ganggu lelaki gila!
Wahh Jungkook sudah pandai risaukan orang!.Selalunya dia hanya buat hal sendiri aje.
"Boleh nak dikatakan baik-baik sahaja,lagi pun aku tak ada lah takut sangat dengan perbuatan kejam nya tu cuma kesal.Kenapa dia berubah sepertu itu sekali"ujar Zara dengan nada biasa.
Riak wajahnya terlihat tenang,tapi mungkin hati nya masih takut dh teringat peristiwa tadi.
"Apa-apa pun yang jadi jangan pendam,itu sahaja aku boleh cakap"Tuturnya lalu berlalu pergi.Zara hanya mengeluh.
Penerbangan mereka ditunda pada hari ini.Dan mereka masing-masing sudah pun bersama.Tiada yang tertinggal atau pun di mana-mana.
Mereka berjalan masuk ke pesawat.Masing-masing mengambil tempat yang telah ditetapkan mengikut nombor yang terpapan di tiket.
Dalam beberapa jam,Akhirnya mereka selamat tiba di Soult Korea.
"Wahh baru empat hari di Malaysia sudah rasa seperti seminggu tak ke Korea."Ujar Jin.Rindu betuk dia terhadap korea.Haih macam mana nak kawin ni ha? Baru empat hari ke Malaysia dah rindu.
Setelah daripada itu mereka kerumah mereka masing-masing.
Jimin yang baru sahaja selesai mandi dia terus kearah telifon nya yang berdering.Tangan nya masih lagi mengusap rambut.
Auw! Even baru habis mandi still hott ye!
Jimin mengeluh.Ini sudah masuk kali ke 5 dia call aku.kim soo hae.Dia macam ada saka pulak boleh tahu yg hari ni aku baru nak balik korea.
"Ah biar saja lah!"
Jimin menbiarkan panggilan dari soo hae.Kalau korang nak ke angkat?.
Setelah sahaja Jimin siap berkemeja.Dia mula mengumpulkan semua barang yang ingin dibawa sebentar lagi.
Dia mengalihkan pandangannya pada fon.Dari dia sakit otak kat situ baik dia angkat.
"Yes?"
Sepatah tapi didengari sangat dingin.
"Hey apa yang you susah sangat nak angkat call?" Jimin mengeluh.Apa la perempuan ni nak.
"Cuba kau bagitahu aku apa yang kau nak"Dapat didengari soo hae ketawa.norh rokiahh orang tanya dia ketawa pula.
"pandai eh you sekarang berKAU AKU dengan i?" Jimin hanya diam.Malas ingin berbalah dengan orang yang dia tidak suka.
" I tahu you dah nak balik korea harini. Well.. i tunggu you tau." End.
Jimin hanya membiarkan panggilan tamat dan meneruskan perbuatannya.Dia langsung tidak menganggap apa yang dikatakan soohae itu sesuatu yang serious.
After 16 hours..
"yeay dah sampai koreaaa"Naura cepat-cepat menutup mulut Fieka.Buat malu je budak ni.Kalau dah nama perempuan ape pun yang die buat samua akan jadi betul.
"Rasa macam lama pula tak balik korea"Kata taehyung.
"Dah engkau asik nak gi malaysia je.."Kata Jin.
Mikael ada perasan yang Jimin darintadi reject call.
Dengan tiba-tiba, tiada angin ribut tangan Jimin dirangkul oleh seseorang.Siapa lagi kalau buka sohee.Disebabkan tindakan sohee itu mengejut Jimin dengan cepat nya merentap tangan sohee yang merangkuli tanganya.
YOU ARE READING
MUALAF
Romance[ SLOW UPDATE ] if mempunyai kesabaran yang cukup tinggi boleh baca. "ᴅᴀʜ sᴜᴋᴀ ᴛᴀᴋ ᴍᴇɴɢᴀᴋᴜ" "Iʏᴀ sᴀʏᴀɴɢ sᴀʏᴀ ᴍᴇᴍᴀɴɢ sᴜᴋᴀ ᴀᴡᴀᴋ,sᴀʏᴀ ᴄɪɴᴛᴀᴋᴀɴ ᴀᴡᴀᴋ" sᴇɪɴᴅᴀʜ ɪᴛᴜ ᴄɪɴᴛᴀ ᴍᴇʀᴇᴋᴀ?ɴᴀᴍᴜɴ ᴀᴘᴀ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴊᴀᴅɪ ʙɪʟᴀ sᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇʀᴀᴍᴘᴀs ᴍᴇɴᴅᴇᴋᴀᴛɪ? "ᴅɪᴀ ᴅᴀʜ ʙᴇʀᴜʙᴀʜ,ᴀᴡᴀᴋ...