"Tuan ada meeting pukul 1:30 ptg dengan-"
"cancel jela.."kata jimin.Matanya masih fokus pada kertas kerja.Adellya terus duduk di hadapan meja jimin.
"Jimin,awak ni kenapa.last minit cancel meeting."kata adellya.Jimin meletakkan cermin matanya di meja dan pandang adellya.
"saya cancel bersebab."
"sebab? Sebab ape tu bagi tahu saya cepat!Suka suka je cancel tahu la boss"kata adellya sambil menjeling jimin.Kau bayangkan penat penat prepair semua benda nak gi meeting tu dia boleh je cancel.benci aaa gini.
"taknak bagi tahu nnt awak bebel kat saya pastu telingan ni menanah takmau la"kata jimin.Adellya terngaga.Pandai dah eh ko mengaku aku bebel menanah telinga kalau bukan sebb bebelan aku ni kau tak de la hari hari gi meetttttt.ih geram
"kutuk saya la tu"kata jimin
"Dah tahu diam je la."Jimin tergelak.Alahai author pula terbayang jimin senyum.EH!
"Tak baik tau kutuk org nnt dosa"kata jimin.Eh?adellya pandang jimin."Pandai main dosa pahala dah eh."Kata adellya
"betulkan?kalau kutuk nnt dosa?"kata jimin.Adellya mengemas kertas yg di bawa.Dan bangun dari duduk.
"Ye..nanti dosa. Betul la tu."kata adellya dan berjalan keluar"oh btw esok kawan sy dah boleh start kerja dah kan?"jimin mengangguk.
"okay"kata adellya dan membuka pintu office."Adellya"
Jimin menahan pintu dan memandang adellya."jom".Adellya membuat muka peliknya."gi mana sebok la awak ni dh tepi bagi saya keluar."sekali lagi jimin menahan.
"sabo la org dok kabo lagi"Ouh guane ganu jimin ni.Nak jadi jimeng ke."ha habaq cepat."
"jom gi shopping"
"eyyy kalah gegirl tanak lah"kata adellya dan tolak pintu dan keluar.Jimin mengikut adellya selamba.Selagi adellya tak nak ikut lagi dye follow je mana adellya pegi.
-,-
"Jimin!tepi lah awak ni!"
"kalau tanak."kata jimin dengan muka selama.Apa dia kesah orang nak tengok.
"Fine.. saya ikut tapi blah dulu.Tak kan saya nak masuk jamban pun nak follow agak agak lahh!"jimin memandang sekeliling.
Dia hampir tidak perasan yang dia di hadapan tandas yeoja.Hsshsh.
"sah dah dho boss ni angau la"kata kang mina.Jhope mengangguk."tak boleh dipisahkan."kata jhope.Mereka dari tadi memerhati jimin dan adellya.Biasa la mak mak busybody.
jeyhop:BILA MASA AKU MAK KAU!
author:MASA BILA AKU CKP KAU MAK AKU!-..-
Jeyhop:*shy shy ton*
"yahhhh!!!!PARK JIMINN!!kenapa susah sangat kau nak angkat call akuuu!!!!"jerit nya dan membaling phone nya kedinding.
author:KAYA NYA KAU BALING PHONE!
Sohee membaling semua barang barangnya yang tersusun di atas meja.Dia seperti orang yang kehilangan sesuatu.Mencari cari sesuatu di segenap ruang.
"aaaaaaaghhhh!!!!!"sohee menutup telinganya dan jatuk terduduk di tepi katil.Dia menangis memanggil nama seseorang.
"jimin....where are you ... I miss you..I want you here with me ...aaaaaghhh!!!!"sohee menjerit jerit seperti orang gila.
apeni tanak tanak!
"Jimin bosan la gi mall tak de ape pun.Daah la tu jom balik office"kata adellya dia sudah bosan ke sini.Jimin senyum.
eh tersenyum ii
YOU ARE READING
MUALAF
Romance[ SLOW UPDATE ] if mempunyai kesabaran yang cukup tinggi boleh baca. "ᴅᴀʜ sᴜᴋᴀ ᴛᴀᴋ ᴍᴇɴɢᴀᴋᴜ" "Iʏᴀ sᴀʏᴀɴɢ sᴀʏᴀ ᴍᴇᴍᴀɴɢ sᴜᴋᴀ ᴀᴡᴀᴋ,sᴀʏᴀ ᴄɪɴᴛᴀᴋᴀɴ ᴀᴡᴀᴋ" sᴇɪɴᴅᴀʜ ɪᴛᴜ ᴄɪɴᴛᴀ ᴍᴇʀᴇᴋᴀ?ɴᴀᴍᴜɴ ᴀᴘᴀ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴊᴀᴅɪ ʙɪʟᴀ sᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇʀᴀᴍᴘᴀs ᴍᴇɴᴅᴇᴋᴀᴛɪ? "ᴅɪᴀ ᴅᴀʜ ʙᴇʀᴜʙᴀʜ,ᴀᴡᴀᴋ...