"Zaraaa!kau nak aku pijak kau ke!!"laung fieka.Zara ni kalau di biar makin jadi jadi perangainya ni.Mana tidak nya fieka marah?Zara melalak macam org gila mengatakan bahawa Fieka suka Kim Taehyung.
"Alah kau tu pun bising aku usik sikit je"Zara tersengih menyakat kawan baiknya itu.Ini kalau Taehyung dengar ni lagi best.
Taehyung yg baru saja muncul itu membuatkan Zara semakin galak ingin mengusik kawannya itu.
"Taehyung-ah kau nak tahu tk ade orang suka engkau dho!!" Taehyung yang mendengari itu segera duduk.
"Sape weh sape! Syukurrr ade jugak nak kat aku!" Fieka hampir sahaja tersembur air yang diminumi itu."Lah weh kau tk tahu ke?? Orang tu dekat ngan kau"
Taehyung membuat muka menyampah."banyak klu la kau ni bagi jelah tahu"Taehyung punya teruja tu macam ayam bertelur. Riuh sekampung.
Zara mengerling ke arah Fieka.Zara tersenyum penuh makna.Fieka menjengkilkan matanya pada Zara mengatakan 'kau cakap mati kau nanti'.
"Sape weh ko bagi tahu sekarang"Zara mahu sahaja berkata yang Fieka sukakan Taehyung walaupun hakikatnya semua itu tak betul.
"Anak kawan kepada mak aku die tu kan Fuhh lawa beb sumpah kalau kau dapat dia untung kau weh"Taehyung sudah membayangkan.
Fieka mengelengkan kepalanya payah la aku bercakap dengan dua tenuk ni.
"Taehyung kau ni dh lama betul single"Zara dan Fieka ketawa besar.Taehyung membiarkan sahaja.
"Zara kau dengan biskut tu macam mana"Taehyung terus berpaling ke arah Zara sambil menutup mulutnya menggunakan tangan.
"kau dengan jungkook ade hubungan ke!!"
"woi mulut jaga sikit,tak hingin daku dengan si biskut lemau tu"Fieka tersengih.Habis lah kau Zaraaa.
"ha! Ape main petik nama aku ni ha! Mengumpat eh!.Lain kali kalau potong bawang ajak aku"Fieka mengambil peluang untuk kenakan Zara pula.Dah alang-alang ada Jungkook.
"Tak ade ni ha tengah cerita pasal ade org ni die teringin sangat kat kau.Tu lah yang kita org petik nama kau tadi tu" Fieka dan Taehyung saling berpandangan.
Taehyung seakan Faham ape dari pandangan Fieka itu. Mereka tersenyum bermakna.
Zara jangan cakap lah awal awal lagi si jungkook ni dtg terus tk de mood.
"Ye eh jungkook ade org suka kau"Taehyung pula bersuara.Jungkook hanya beriak biasa.
"ouh siapa pun dia aku taknak tahu sabab aku sudah pun ada calon."Jungkook tersenyum dengan gembira.Fieka dan Taehyung terus sahaja membuat muka seperti takut.Mungkin sahaja akan ade orang cemburu.
"Dh weh korang aku pergi dulu kerja aku kat office lagi belambak."Pinta Zara.Tiba-tiba sahaja panas telinga dengar jungkook tu cakap macam tu.
"Errk aku pun kene pergi jugak em..bye!"Laju sahaja Fieka mengejar Zara.
"weh buduh kau ni kenapa cakap macam tu."Taehyung menepuk bahu jungkook.Haduh mangkuk ni punn.
"betul la ape aku cakap.Aku tak berminat dengan tawaran kau tu sebab aku dah ade crush.Apesal?"Taehyung mengeluh sebelum bangun dari tempat duduk.
"tak ade ape lah"taehyung bangun dan pergi mengikuti langkah Fieka walaupun sudah jauh.
"lahh semua tinggal aku.Tadi bukan main lagi heboh.Dah ah baik aku balik office"
❀❀❀
WELCOME TO BUSANNN!!Adellya sangat gembira apabila jimin membawa dia pergi banyak tempat tempat menarik.
YOU ARE READING
MUALAF
Romance[ SLOW UPDATE ] if mempunyai kesabaran yang cukup tinggi boleh baca. "ᴅᴀʜ sᴜᴋᴀ ᴛᴀᴋ ᴍᴇɴɢᴀᴋᴜ" "Iʏᴀ sᴀʏᴀɴɢ sᴀʏᴀ ᴍᴇᴍᴀɴɢ sᴜᴋᴀ ᴀᴡᴀᴋ,sᴀʏᴀ ᴄɪɴᴛᴀᴋᴀɴ ᴀᴡᴀᴋ" sᴇɪɴᴅᴀʜ ɪᴛᴜ ᴄɪɴᴛᴀ ᴍᴇʀᴇᴋᴀ?ɴᴀᴍᴜɴ ᴀᴘᴀ ʏᴀɴɢ ᴛᴇʀᴊᴀᴅɪ ʙɪʟᴀ sᴇᴏʀᴀɴɢ ᴘᴇʀᴀᴍᴘᴀs ᴍᴇɴᴅᴇᴋᴀᴛɪ? "ᴅɪᴀ ᴅᴀʜ ʙᴇʀᴜʙᴀʜ,ᴀᴡᴀᴋ...