O pár týdnů později
Uběhlo pár týdnů a musím říct, že jsem se na fakultě už docela zžila. Mám už po pár zkouškách s klukama a musím říct, že mě toho hodně naučili.
Během té chvilky mám zlepšenou techniku a už umím víc písniček. Ovšem, Tom mě stále nemůže vystát. Věčně se hádáme a když je na zkoušce on, tak to prostě nejde. Nesedli jsme si. Nevím, jak tohle bude fungovat dál.
Každopádně dnes je sobota. Gustav si naplánoval party u něj doma, protože má pryč rodiče. Když jsem viděla, kolik alkoholu nakoupil, málem mi vypadly oči.
Navíc si pozval strašně moc lidí. No jsem na to zvědavá, tohle bude moje první party, tak doufám, že vše proběhne jak má.
~~
U Gustava„Avy podej mi prosím támhle tu vázu." ukázal Gustav. Poklízíme celý jeho dům, aby se tu nic nerozbilo. Podala jsem mu vázu a koukla jsem na hodiny. Bude za pět minut osm. To znamená, že už to začne.
Zatím jsme tu Já, Nat, Georg, Bill a samozřejmě Gustav. Norah a Tom tu zatím nejsou.
„Přijde dneska vůbec Tom?" otočila se tázavě Nat na Billa.
„Jo měl by.. říkal, že se chce dneska hodně zrušit." řekl smutně.
„Ne jen to ne.. co je mu poslední dobou se fakt chová jak vocas."
„Nevím, zažívá nějakej další románek asi." pokrčil rameny.
„No doufám, že ho nepotkám. Nemůžu ho ani cejtit." zamumlala jsem si spíš pro sebe, nicméně to slyšeli všichni.
„Je mi líto, že jste si nesedli Avy. Ale dej tomu čas. Tom je komplikovanej.. ale znám ho nejlíp z vás všech a je to fakt hodnej kluk. Jen má svoje náladičky no.." řekl Bill a dával na stůl ještě nějaké občerstvení.
„Myslíte, že se dnes s Norah zase pohádají?" Nadhodil Gustav.
„No, Norah už je od rána nějaká nevrlá a Tom je teď nevrlej pořád, takže můžeme hádat." pokrčila rameny Nat.
Najednou zvonek. Gustav šel otevřít. Ty vole přišla půlka naší třídy. Dneska to bude nářez.
~~
O pár hodin a pár drinků pozdějiVečírek je v plné parádě. Přišlo snad dalších 30 lidí.
Já teda nepiju, ale všichni kolem mě jsou úplně na šrot.Bill je úplně kouzelný. Vypil toho snad ze všech nejvíc a my se nemůžeme přestat smát. Tancoval tu po stole a chtěl nám udělat i striptýz.
Hudba hrála naplno a musím říct, že si to fakt užívám.
„Avy.. p-prosíím ppůjdeš s se mnou na záchod?" Chytl se Bill za pusu a mě bylo jasné, že bude zvracet.
Chytla jsem ho za ruku a společně jsme utíkali do koupelny.
Hned si kleknul k záchodu a začal zvracet. Hladila jsem ho po zádech a uklidňovala jsem ho slovy, že to musí ven.
Byli jsme tam chvíli a najednou se Bill zvedl a koukl na mě. Měl úplně skleněné oči a jeho oční makeup byl celý rozmazaný.
„Je mi l-líp" škytl a šel si vypláchnout pusu.
Najednou začal pořádně nahlas zpívat. Vážně mě to rozesmálo, kdyby jste ho slyšeli, tak neuvěříte.
„Avyyy jdeme na panáka!!" zapískal a chtěl vyběhnout z koupelny.
ČTEŠ
We are not meant to be. // Tom Kaulitz
RomanceA stejně si myslím, že jsme si byli vždycky souzení.." kouknul na mě těma jeho jeho hnědýma očima. Snímala jsem každičký detail jeho obličeje, který už tak dobře znám. „Nikdy jsme nebyli Tome.."