Ach ano ano. Dneska je zkouška. Bez Billa. Ale kašlu na to. Toma mám poslední dobou fakt plný zuby a mám dojem, že dnes se to bez hádky opět neobejde.
~~
Ve školeDnešek byl super. V historii hudby jsme probírali dost zajímavé téma a navíc dnes nemáme úkoly, takže to je jedno velké plus.
„Tak co kočko, jdeme?" přišla k mé lavici Nat a chtěla jít na zkoušku.
„No jo.. vůbec se mi nechce." odfrkla jsem a pomalu se zvedala ze židle.
„Hele hlavně v klidu. Byla bych tam ráda s tebou, ale nemůžu." Povzdechla si. „Tak tě aspoň doprovodím."
„Jak to?" Achjo. Škoda, že tam nebude, ale co se dá dělat.
„No, domlouvám Norah jednoho borce. Je z ní vedle. O něm jsem ti vlastně už říkala."
„Joo vlastně. Tak mi pak dej vědět, jak to dopadlo." kývla jsem na ni.
„To si piš. Norah už fakt někoho potřebuje."
„To máš pravdu." sbalila jsem si věci z lavice. „Tak jdeme, ať tam nejsem pozdě."
Vyšly jsme a cestou jsme si povídaly. Čím blíž jsme se blížily do zkušebny, tím víc jsem byla nervózní. A to není dobrý. Jakmile jsem nervózní, tak věci hrozně kazím. A moc dobře vím, že přesně tohle Tom chce, aby si mě zase mohl vychutnat.
„Tak jo. Ať ti to jde, ale já vím, že budeš kurevsky dobrá." usmála se na mě. „A jak bude po, tak mi napiš, jak to probíhalo." řekla starostlivě a obejmula mě.
„Neboj, hned ti napíšu. Hodně štěstí s dohazováním." zasmála jsem se.
„Neboj, na to jsem expertka." vypískla a pomale odcházela.
Vešla jsem do zkušebny. Položila jsem si batoh a začala jsem hledat kluky. Že by tu nebyli? To je blbost ne.
„Neumíš hodiny?" Najednou se tu objevil Tom. Lekla jsem se. Zjevil se jak duch.
„Ty jsi tak vtipnej." Bože už se ve mě zas vaří krev. „Jsem tu včas. Navíc Gustav a Georg tu zatím nejsou." pokrčila jsem rameny.
„Ani nepřijdou." odfrkl.
„Co? Proč? Tak to můžu jít domů."
„Nevycházelo jim to časově. A nikam nepůjdeš, jestli chceš být mezi náma, tak půjdeme trénovat. Máš co dohánět."
„Fajn." Jo dobře, měl pointu.
Dosedla jsem si za bicí. Nastavila jsem se jak mi to bylo příjemné.
„Sedíš blbě." prsknul. Vstal ze židle a přešel ke mně.
Stál za mnou. Lehce mi položil ruku na záda. Naběhla mi husí kůže. Jde z něj hrozně zvláštní energie. Nedokážu to popsat.
„Víc se narovnej. Bude se ti sedět líp a dýl vydržíš hrát. A nebudou tě bolet záda." Rukou víc zatlačil na moje záda. „Víc se protáhni." zasmál se a já se víc protáhla. To bylo snad poprvé, co jsem ho slyšela se zasmát jinak, než neironicky.
Sedl si zpět na židli. Skenuje každičký můj pohyb. Nespouští ze mě oči. Vím, že mu nic neunikne. Nevyznám se v něm. Kouká na mě hrozně zvláštně. A mezitím, co na mě kouká, si hraje se svým piercingem ve rtu.
Začala jsem hrát. Snažila jsem se soustředit na každý detail. Všiml si toho.
„Počkej. Stop." zamával rukama a já přestala hrát. „Moc se soustředíš. Nech to víc plynout. Víc se uvolni. Třeba tak jak když prožiješ dobrej orgáč." zase se zasmál a já převrátila očima, ale malý úsměv jsem se neodpustila.
„Dobře." Kývla jsem na souhlas a opakovala jsem si v hlavě jeho slova.
Nechala jsem to vyplynout a začala jsem od znova.
~~
Dohrála jsem. Jsem zvědavá, co na to Tom.„Nebylo to ještě ono, ale bylo to lepší. Hlavně se drž toho, co jsem ti říkal." vstal z židle a hádám, že si šel zakouřit.
Jsem hodně překvapená. Když není ironický a protivný, tak se s ním dá i mluvit. Ale nebudu se ještě radovat, ještě před sebou máme hodinu a půl.
~~
Po zkoušceHotovo. Pro dnešek máme dozkoušeno. Víte, jak to probíhalo? Ani jednou jsme se nepohádali. Pro nás dva je to rekord.
„Tak dík. Tahle zkouška mi hodně dala." řekla jsem neutrálně a šla jsem si pro batoh.
„Taky ti můžu ještě hodně dát." zažblechtal a já se otočila.
„Dělám si prdel, nedotkl bych se tě ani hráběma." zasmál se a odešel. No, když opomenu tohle, tak to bylo fajn a zase jsem se naučila něco nového.
Vytáhla jsem telefon a napsala jsem Nat.
Avy: Tak je po zkoušce :D kupodivu to probíhalo v pohodě xd
Natalia: Hovno xddd tak Tom si asi včera zamrdal a má dobrou náladu. Ne jsem ráda za tebe xd <3
Avy: Jo čekala jsem to horší :D co ty, už máš to dohazování za sebou? Xd
Natalia: Jo xd a víš co? Vypadá to mega nadějně. V sobotu jdou na rande :D Hele nechceš se stavit? Můžeme se kouknout na nějakej seroš xd
Avy: Joo klidně :D v 17 u tebe?
Natalia: Jop, budu čekat, tak zatím <3
~~
Tak, další díl je venku xd❤️ dneska takovej kratší, ale pokud budu stíhat, tak vydám dneska ještě jeden a snad víc záživnější. 🫶🏻Jinak bych vám chtěla hrozně moc poděkovat za feedback, jste úplně skvělý a absolutně žeru komentáře od vás🫶🏻❤️ Mega si toho vážím!
ČTEŠ
We are not meant to be. // Tom Kaulitz
RomanceA stejně si myslím, že jsme si byli vždycky souzení.." kouknul na mě těma jeho jeho hnědýma očima. Snímala jsem každičký detail jeho obličeje, který už tak dobře znám. „Nikdy jsme nebyli Tome.."