Je asi hádám ráno. Pomalu jsem se přetočila na druhou stranu postele. Tom ležel vedle mě. Chvíli jsem se trochu lekla, co se dělo. Ale pak jsem si vzpomněla, že se vlastně nedělo nic.
Chvilku jsem zkoumala jeho obličej. Nikdy jsem si nevšimla, že má pihu. Spokojeně oddechoval a já se nad tím musela pousmát. No, to mě rychle přešlo. Jakmile jsem vstala z postele, okamžitě jsem se chytla za hlavu. Au. To je bolest. Žaludek mám totálně na vodě. Je štěstí, že si skoro celý večer pamatuju. No.. i když je to docela neštěstí. Snad jsem nedělala zas tak velikou ostudu.
Jak jsem vstala, tak jsem ze svých šatů cítila zápach snad všeho. Cigaret, trávy a asi jsem se hodněkrát polila nějakým alkoholem.
Naproti sobě jsem viděla pohozené Tomovo triko. Otočila jsem se, jestli vážně spí a vyslíkla jsem si ty šaty a oblíkla se do Tomova trika. Bylo vážně velké, ale pohodlné.
Potichu jsem vzala za kliku a otevřela jsem dveře. Vyšla jsem potichu z pokoje, aby to nikdo neslyšel. Přece jen.. vypadá to teď trochu zvláštně. Otočila jsem se, abych za sebou zavřela dveře.
A když jsem se otočila nazpět a chtěla jít dolů do kuchyně, potkala jsem Billa. Držel se za hlavu, všude měl rozmazanou řasenku, vlasy do všech stran a chyběl mu piercing v obočí. Do toho byl bílý jak stěna, takže hádám, že mu taky není nejlíp.Koukal na mě stejně nechápavě, jako já na něho.
„Ahoj?" zamávala jsem mu jednou rukou a druhou jsem se stále držela za hlavu. Koukal na mě s pusou do o.
„Ne.. vím, že to vypadá blbě, ale nic se nedělo." dala jsem ruce do obranné pozice.„Hele to se mi nechce věřit." kouknul na mě a všiml si, že mám na sobě Tomovo triko.
„Takže jsi byla opilá, spala jsi s Tomem v jedné posteli a momentálně máš jeho triko." zamyslel se. „A chceš mi říct, že jste nešukali?" koukal se s údivem.
„Ne Bille vážně ne. Vlastně.. nebýt jeho, tak nevím, jak bych dopadla. Staral se o mě celou noc." řekla jsem a sama jsem si teď říkala, jak mi to k němu vůbec nesedí.
„A ani jste se nelíbali?" zeptal se.
„Přísahám, že ne."
„To mi k němu nějak nesedí. Že by dospěl? Ne dělám si prdel. Asi se mu líbíš, jinak by to nedělal." zasmál se.
No, to nevím. Už jsem se o tom moc nechtěla bavit, tak jsme změnili téma.
„Kde máš piercing?" koukla jsem na jeho obočí.
„Joo, to by mě kurva taky zajímalo." poškrabal se na zátylku. „Přísahám, že ještě o půlnoci jsem ho měl. Ale potom mám takový vokno, že kdybyste mi řekli, že jsem odletěl do Vegas a měl tam svatbu, tak vám uvěřím." Mykl rameny a já se musela zasmát nad jeho poznámkami. „Ale to neva, mám tu náhradní, tak si ho večer nasadím."
„Hele tak mě napadlo, že bych si taky jeden nechala udělat." koukla jsem na něj a Bill se hned usmál.
„Fakt? No to bude super, páč ti to bude mega slušet. A kam?"
„Do pupíku nebo do jazyku." navrhla jsem.
„Kurva děvče jdi do toho. Tom to umí píchat, tak se s ním můžeš domluvit." navrhl.
„Noo.. ještě bych s tím měla obeznámit mámu."
„Hele to je na tobě, ale jdi do toho. Jde to k tobě." usmál se na mě. „Jo jinak, pár lidí tu přespalo, ale už je zachvilu všechny vyženu a napadlo mě, že ty a Nat byste tu mohli zůstat a já bych objednal jídlo a koukli bysme na něco. I společně s klukama. Co ty na to?"
ČTEŠ
We are not meant to be. // Tom Kaulitz
RomanceA stejně si myslím, že jsme si byli vždycky souzení.." kouknul na mě těma jeho jeho hnědýma očima. Snímala jsem každičký detail jeho obličeje, který už tak dobře znám. „Nikdy jsme nebyli Tome.."