Z mého zmateného přemýšlení mě vyrušil Bill.
„Jsi v pohodě? Nebo jste se zase pohádali?" sedl si vedle mě na postel.
„Ne jsem v pohodě, jen jsem unavená.." přesvědčovala jsem ho.
„Tak to vůbec děvče!" přátelsky mě plácnul po rameni. „V pět se jdeme podívat po pár památkách a pak se jde chlastat!" vypískl a měl radost jako malé dítě. Musela jsem se nad tím pousmát.
„Hele na památky půjdu klidně, ale pít se mi dnes nechce.." přešle jsem odpověděla.
„Averyy.. jsme v Itálii, tady se nehraje na únavu."
Chvilku jsme se ještě bavili a nějakého Toma jsem naštěstí úplně vypustila z hlavy.
~~Momentálně je podvečer s my jsme se pokochali spoustu památkami. Momentálně se nacházíme u Duomo Di Milano.
Je to NÁDHERA. Je to katedrála, která je symbolem města. Vždy jsem si ji přála vidět na živo.
„Nevím co ma tom všichni vidí.." odfrkl Tom a chystal se zapálit si cigaretu.
„Prosimtě už mlč." vyjela jsem na něj. Nechci se chovat protivně, ale to co ten kluk dnes předvádí je k nesnesení. Celý den peskuje. Moje nervy.
Všichni se na mě otočili, včetně něj. Podíval se opět svým nepříjemným pohledem a já věděla, co bude následovat.
„Donuť mě." propaloval mě pohledem mezitím, co vyfukoval kouř z cigarety.
„Hele nechte se vy dva. Jsme na dovolené." řekl Gustav uvědoměle.
„Jako bych to nevěděla." rozmáchla jsem rukama.
„Kašli na něj Avy.." chytla mě kolem ramenou Nat. Asi má pravdu.
Šli jsme se podívat dovnitř. Wow.
Všechno jsem si musela vyfotit. Tady jsme se vlastně rozhodli, že pro dnešek skončíme s památkami.
„Jdeme do klubu?" zeptal se Bill zatímco jsme vycházeli z katedrály.
ČTEŠ
We are not meant to be. // Tom Kaulitz
RomanceA stejně si myslím, že jsme si byli vždycky souzení.." kouknul na mě těma jeho jeho hnědýma očima. Snímala jsem každičký detail jeho obličeje, který už tak dobře znám. „Nikdy jsme nebyli Tome.."