Tomovo Pov
Odcházel jsem od Avy k Norah. Nevím, proč se Avy tak nasrala, jen jí du pomoct. Norah bydlí docela daleko od Avy, takže se docela projdu. Už se těším, až si koupím to auto doprdele.
~~
U NorahDošel jsem před její dům a zaklepal jsem. Najednou otevřela Norah. Byla jenom v nějaké saténové košilce. Tyvole. Byla teda zmalovaná jak štětka, ale ta košilka byla hezká.
„Ahoj, ráda tě vidím." řekla a zkousla si ret. No, ale já tebe ne. Chtěla mě obejmout, ale já jsem nechtěl.
„Hele, co je? To už tě nemůžu ani obejmout?" mrkla na mě a nehtem mi přejela po hrudníku. Co dělá bože. Ona si snad fakt myslí, že ji jdu opíchat.
„Jak víš, tak mám Avy, takže tak." mykl jsem rameny a čekal, co z ní vypadne. Určitě to nebude nic chytrýho.
„Ale no tak, vztah pro tebe nikdy nebyl překážka, to oba víme." řekla flirtovně.
„No, tak teď tomu tak je, takže mi prosimtě ukaž, co se ti rozbilo, ať můžu jít dohajzlu." už jsem to řekl fakt nepříjemně, protože se tady asi pět minut bavíme o ničem.
Skoro uraženě se na mě podívala a pohledem mi ukázala, že můžu dovnitř.
„Běž do kuchyně." zavřela za mnou vchodový dveře. Šel jsem automaticky do kuchyně, protože tu nejsem poprvé. Tyvole co to je. Na stole byly svíčky a víno. Tak to mám dost.
„Tak co.." naznačoval jsem, ať mi teda řekne, co mám opravit.
„Dřez neodtíká a jsem sama doma, takže potřebuju, abys to opravil."
Šel jsem k tomu blíž. Bylo to zanesený jako prase a asi bude problém v trubkách.
„Na to ale potřebuju nářadí."
„Co? No dobře.. po něčem se podívám."
Odešla někam pro to nářadí.
Už je to asi deset minut a ona pořád nikde. Už mě to pěkně sere, neměl jsem sem vůbec chodit, mohl jsem být s Avy. Měl bych ji aspoň napsat. Vytáhl jsem telefon a napsal jsem zprávu Avy.
Najednou došla Norah a držela v ruce tašku s nářadím.
„Dáme si víno?" mrkla na mě a ani nečekala na mou odpověď. Ne nechcu tyvole. Tohle začíná být jak scénka z porna.
„Ne, já nechci." řekl jsem a ona šla pro sklenky. Schválně se pro ně natáhla přes stůl a ta košilka ji odkryla celej zadek. Měla tanga. Jako jo, je hezká a prdel má dobrou, ale co dělá. Pro mě je nejhezčí Avy. Nevím, co si myslí husa.
Přešla ke mně a donesla mi sklenku s vínem.
„Řekl jsem, že nechcu." prskl jsem a vzal si potřebné nářadí.Začal jsem to opravovat, ale moc to nejde, je to celý nějaký jetý, tohle bude chtít opraváře. Jsem tu hodinu a jsem akorát nasranej.
„Nejde to, je to celý zrezavělý. Chce to opraváře." položil jsem nářadí zpět do tašky a chtěl už jít.
„Počkej." přešla ke mně rychlým krokem.
„Co kdybysme si udělali naposledy hezkej večer. Takovej rozlučkovej sex." zakousla si ret a svoji rukou přejela po mým rozkroku. Avy měla pravdu.
„Nevím, jestli to jenom hraješ, že seš tak tupá, nebo to tvoje blonďatá hlava nepobírá, ale mám holku. A pokud vím, tak máš taky kluka, tak tady ze sebe nedělej couru." sundal jsem ji ruku z určitýho místa a odešel jsem. Slyšel jsem, jak po mně něco ječí, ale nic mi po tom není. Nebo spíš mě to absolutně nezajímá.
ČTEŠ
We are not meant to be. // Tom Kaulitz
RomanceA stejně si myslím, že jsme si byli vždycky souzení.." kouknul na mě těma jeho jeho hnědýma očima. Snímala jsem každičký detail jeho obličeje, který už tak dobře znám. „Nikdy jsme nebyli Tome.."