De meeste vinden hun mate op hun 18de, ook in vond haar toen maar alles veranderde vlug.
Ik Taylor de alfa van de silvermoonshine pack kon het niet tegen houden dat ze polts verdween.
Zelf kan ik nouwelijks geloven dat ze dood zou zijn daar is ze toch echt te koppig, eigenwijs en slim voor.
De meeste van de roedel vinden mijn ondernemingen dan ook zinloos .... tenminste dat zijn toch de geruchten die ik hoor want wie zou er nu willen ingaan tegen de wil van de alfa.
Ook nu ben ik weer bezig met een van mijn onbezonnen plannen ..... ik ga het gerucht na dat er hier in de roedel van de zilver grey's pack een nieuwe rogue is aangekomen dus zit ik op dit moment op het vliegtuig naar Canada.
Ik zit op rij 21 in het vliegtuig naast een behoorlijk irritante jongen die maar niet stopt met dingen doen dat hij niet mag, ik probeer er niet zoveel aandacht op te vestigen tot dat hij begint te krijsen en begint om zich heen te slaan waardoor hij ook mij raakt aangezien ik naast hem zit.
Ik kan met gemak mijn wolf 'Jackson' in bedwang houden maar toch ontsnapt er een grom aan me ..... de jongen had het gehoord en was meteen stil en zolang dat zo bleef was ik al blij, voor zover je al blij kunt zijn als je in een vliegtuig opgesloten zit.
Als we het vliegtuig uitstappen ruik ik dat er niet veel verderop een stuk vis licht waar er nog geen territorium op gevestigd is eb ren dus snel daarheen.
Omdat dit een soort niemandsland is hoort er hier eigenlijk niemand te zijn maar toch had ik beter moeten weten.
Plots bots ik op tegen een andere wolf die blijkbaar ook veel haast heeft maar toch de
Moeite neemt om tot stilstand te komen en even te vragen of alles goed ging.
Daarna draaide ze zich weer om en ging verder met haar bezigheden.
Er komt onweer aan dus zorg ik best voor een plaats waar ik kan schuilen en alsof het tevoorschijn betovert was zag ik een grot.
Algouw begon het te regenen en kreeg daardoor een koud gevoel dus legde ik een vuurtje aan die al snel verrade dat ik niet alleen was.Zo dit was dus een eerste stukje ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Ik kan wel niet beloven dat ik regelmatig update maar ik zal mijn best doen.
Duuus laat weten wat je ervan vond en ik hoop dat jullie het vervolg ook goed vinden.
JE LEEST
mateless
Werewolfhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...