pov Taylor
blijkbaar vind haar mate het goed daat ze met mij mee gaat, wat zowel goed als slecht voor me is.
ik zit diep in gedachten verzonken op het ogenblik dat ze vraagt in welke landen ik al heb gezocht en waar ik nog moet zoeken.
eerlijk gezegd weet ik niet of ik nog wel veel moet......even op een rijtje zetten dus.
in Europa is ze niet dat is zeker.
Azië was wat lastiger te doorkruisen maar daar zit ze ook niet, waar ik dankbaar voor ben.......met al die ninja-weerwolven. *rilling*
zo denk ik nog een tijdje door tot dat ik tot de conclusie kom dat alleen Canada en Ierland overblijven.....
pov Taygeta
wow hij heeft al een hoop gereisd, nu dus nog gewoon Canada en Ierland he.
ik hoop dat we gewoon het vliegtuig nemen en niet de boot want ik haat die dingen echt.
dus...vraag ik....wanneer vertrekken we?
eerst een vliegtuig regelen aangezien jij geen fan bent van boten, of is dat ondertussen al verandert. vraagt hij met een grijns.
hmmmm, hij kent me nog steeds te goed.
pov onbekend
hoe kon ik zo naïef zijn.
een paar mooie woorden, cadeaus en een belofte op een betere toekomst.
ok dat hij knap was speelde een rol waarschijnlijk..... maar toch...
nu word ik hier vast gehouden en ondertussen soms gemarteld.
En dat gewoon omdat ik het antwoord noet weet op hun vragen, komaan hoe laf moet je wel niet zijn om me vastgebonden enzo (zodat ik niets terug kon doen) te slaan.
maar ik beloof je als ik los ben zijn ze nog niet jarig, bij lange na nog niet.
*******************************************************
hey eentje al gewoon omdat jet de vorige keer zo mang duurde.😅
wie denken jullie dat de onbekende persoon zal zijn????
ciao😜
JE LEEST
mateless
Werewolfhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...