hey maat

36 2 0
                                    

pov Taylor

TAYGETA! ga je me het nog vertellen of hoe zit het!? ze hapte naar adem en wist precies nog niet waar te beginnen. wel...begon ze. wel wat?!

wel het zou kunnen dat zij de moeder is van maar mijn ex ,je weet wel Blake. en nou ja we zijn niet bepaald vriendelijk tegen elkaar wanneer we elkaar zien.

*zucht* ik had het kunnen weten. weet je -zeg ik- ik laat Stuart het wel weten dat we afkomen zodat hij het kan zeggen tegen zijn alfa en luna.

pov Taygeta

zo dat ligt er nu wel uit. nu hopen dat Esmeralda er voor zorgt dat ik Blake niet tegen kom. anders word het een ramp. in het hotel aangekomen zecht Taylor dat we eerst een nacht hier blijven, dan uitchecken en dan gaan we naar de roedel van the Wild warriors. echt als dat maar goed komt.

pov Stuart

ik ben net bezig met het overleggen van overeenkomsten voor de oversteek van de grens samen met alfa Sean. als plots mijn oude vriend Taylor opduikt in mijn hoofd.

he Stuard alles kids!

he ja, zeg hoe komt het dat je me kunt bereiken hier in Canada?

wel lang verhaal maat dat vertel ik je nog wel.maar we zijn in Canada om eerlijk te zijn.

wie is we?

wel ik en m'n zusje .....Taygeta.

WAT...je weet toch wel wat haar verband is met de roedel?

ja wat dacht je anders,het is daarvoor dat ik je wil spreken.

oké vertel op.

*******************************************************

Hey hier boven een foto van hoe Taygeta er ongeveer uitziet qua mimiek en zo. En sory dat ik nu nog maar post. En hoe denken jullie dat het verder loopt in het gesprek met Stuard en Taylor. In ieder geval veel plezier met lezen.

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu