today or not today

12 2 1
                                    

Pov Jake

Ok Ally ben je dr klaar voor ...
Jaha.... hoeveel keer heb je dat nou al gevraagd. Hea, was het 10x of heb je het nou al meer gezecht. Zegt ze met een grijns.
Met jou kun je ook nooit eens serieus praten.... zeg ik zuchtend
Wel lief neefje van me, dat wist je toch al langer dan vandaag. Maar goed ik zal het nog eens herhalen. Morgen ochtend vroeg neem ik contact op met Taylor en zeg hem waar we zitten in deze chaos. ondertussen tracht jij alle sleutels die we nodig hebben te bemachtigen.
Dan wachten we. En dan worden we hier uitgehaald door Taylor die ons komt redden.
Ok ja goed je weet dat nog maar euh ..... Ally je bent iets vergeten.
Pffffff moet ik dat echt doen Jakie.
ALLYSON!!!! Als jij het niet doet dan doe ik het. En je weet dat jij dat niet leuk gaat vinden.
Ze zucht. Ik haat het echt als je gelijk hebt weet je dat.
Hahahaha ja dat weet ik maar het is voor je eigen goed dat weet je. Je zecht gewoon hoe het is gegaan en wat je overtuigde en je gevoel op dat moment.... oke?
Jaja is al goed zeurkous..

Pov Taylor

De volgende morgen was ik al vroeg wakker. Ik hoop dat Allysson straks niet slaapt anders wordt het ingewikkelder want vechten met iemand op je rug of in je armen is echt moeilijk.
Taylor.
Ally ben jij dat ?
Ja tuurlijk .
Goddank wat ben ik blij je te horen zeg.
Jaja even stil Tay. Ik en jake hebben een plan om hier gemakelijk uit te graken maar daar hebben we jou bij nodig.
Ik laat een grom horen als ik die naam hoor.
Rustig Tay dat is mn neef. Maar goed het gaat als volgt terwijl ik met jou aan het praten ben is Jake bezig om alle sleutels die we nodig hebben te bemachtigen. Als jij dan aanvalt dan hou ik je op de hoogte van vanalles. Oh ja het is maar dat je het weet maar we zitten in het grootste witte huis ergens in het midden van dit spookdorp achtig iets. Maar wees voorzichtig je weet vast ook al dat er geen gewone bewaking is maar ze bewaken wel met camera's je kunt er alleen ongezien geraken als je het oude pad neemt die rechtstreeks leid naar de zijdeur maar wees voorzichtig vanaf het 1ste moment dat je die deur opent.
Wow dankje Ally maar hoe weet je dat allemaal als je daar opgesloten zit?
Tay. Jake is mn zogezegde bewaker en hij heeft me dat verteld.
Aaah ok. Maare Tay straks moeten we wel effe praten.
Is er iets erg aan de hand.
Dat zie je achteraf wel. Eerst dit hier oplossen. Ik mis je echt facking hard.
Ik jou ook honey.
En daarmee viel de link weg zo nu maar eens Taygeta zoeken.

Pov Taygeta

Taygeta!!!!
Pff wat moet je Taylor. Ik ben bezig met plannen om te weten in welk gebouw ze zit.
Laat dat maar zusje ik weet waar en langs waar we moeten gaan.
Ik kijk hem aan met zo een gezicht dat zecht van waar the fuck heb jij het over... heeft een hydra jou gebeten misschien.
Hij zucht. Dat heb ik net gehoord van Allysson sis we moeten via het vervallen pad rechtdoor naar het grootste witte huis.
WAT!!! waarom zecht ze dat nu pas en niet gister. Bram!!!
Ja zeg maar. Laat iedereen zich klaarmaken voor vertrek we vallen zometeen aan. En weg is hij. Ha thanks broertje deze morgen dacht ik nog van gaat het nu voor vandaag zijn of niet. Daarom was ik daarstrak ook wat chacherijnig omdat je me stoorde..sorry
Hahah is niet zussje van me ik weet dat jij je best doet voor me en ook omdat je haar wilt ontmoeten dus ik ga je hun plan ook zeggen.
Hu wat bedoel je met 'hun'.
Wel laten we het er op houden dat haar neef haar moest bewaken maar eigelijk gaat hij haar helpen ontsnappen. Rond deze tijd heeft hij waarschijnlijk alle sleutels om ons te helpen.
Oooh zeg dat dan eerder.
Maar goed na dat ik het plan vertel gaan we eindelijk op weg naar dat vervallen pad.

*****************************************************
Hey
Wel mensen we komen binnenkort aan bij het einde van dit verhaal.... tenzij ik nog een stuk er bij verzin natuurlijk maar op dit ogenblik heb ik nog geen enkel idee wat dat zou kunnen zijn.
Laat gerust eens iets achter in de comments over ...
Oh ja en let niet te veel op typ fouten un dit verhaal deze worden er nog uitgehaald😉.
Ciao

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu