blijven zoeken

20 1 0
                                    

Pov Blake

We hebben net afgesproken hoe we te werk zullen gaan tijdens onze missie. We zorgen er voor dat het volledige land denkt dat Taylor terug weg is uit Canada. Maar eigenlijl mag hij gewoon het huis niet meer uit tot we Allysson gevonden hebben.
Hij was wel wat lastig om te overhalen aangezien hij zelf ook wilde zoeken. Maar uiteindelijk is het ons gelukt, mede dankzij Taygeya omdat zij haar broer het beste kent wist ze hoe ze hem kon overhalen.

Pov Taygeta

Pfffff eindelijk is het gelukt. Koppige ezel. Maar goed na nog even gekletst te hebben ga ik slapen want morgen vroeg vertrekken we al.

paar dagen later

Nog steeds geen nieuws en Taylor word met de dag irritanter. Maar goed ik hoop dat we Allysson vlug vinden want het is bijna mijn verjaardag.
Taygeta kom je nu?! Blake kan ook wel weer eens normaal beginnen doen, het ene moment moet ik ervoor zorgen dat hij vlugger gaat het andere moment heb ik moeite om hem bij te houden. Ja ja ik kom al hoor cirkelzaag. Hij grinikt en gaat gewoon verder. Ik zweer het Blake i will kill you and because you are my friend i will kill you for nothing. Zeg/roep ik met een grijns. Hij draait zich nep geschokt/verdrietig om. Waarna we de slappe lach krijgen en gewoon door gaan.

Pov Taylor

Een paar dagen is het nu al en nog steeds hebben ze niets gevonden. Ik word er gek van. Niet normaal. Soms komt Taygeta wel nog eens langs om te vertellen wat er gebeurt in de buiten wereld aangezien ik gedwongen ben binnen te blijven.
Het is binnenkort Taygeta haar verjaardag en ik denk dat ik het haar het best vertel want als ze et zelf moet achter komen kan dit enorme gevaren hebben voor het volledige universum.
Het zal wel nog moeilijk zijn om de juiste woorden en zo te vinden en misschien zal ze even boos zijn op me, maar ik heb het er voor over. Want als lucht en duisternis net in evenwicht blijven dan wil ik de gevolgen niet meer meemaken.
Dus terwijl ik hier toch binnen zit bedenk ik me hoe ik het haar ga vertellen. Normaalgezien zou haar mate haar dan ook horen te helpen met haar krachten te beheersen maar ik denk dat ik dat nu maar moet doen aangezien ze die snel nodig zal hebben.

*****************************************************
Heey
Ok ik denk dat ik best een andere dag zok om te uploaden want zo kan dit niet door gaan.... ik hoop dat je ervan geniet.
Ciao

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu