oh my gosh

20 0 0
                                    

Pov Taylor

Ok ik denk dat ik alles heb... thx Taygeta je bent de beste. Snel geven we nog een knuffel en gaan dan onze eigen weg. Al??!! Waar ben je? In de keuken Tay... ik ben beig met wat drank voor onze gasten. Wacht ik kom wel helpen.
Ok zeg eens wat heb je nog nodig ... Wel om te beginnen wil jij kijken om de cava te ontkurken en in te schenken dan kijk ik ondertussen voor wat hapjes op tafel. Ok.
Even later staat alles op de rafel en iedereen is er ondertussen ook al. Wel klinken en dan is het even stil tot dat een van de alphas die ons geholpen had vroeg... en wat doen we morgen eigenlijk. Wel het spijt me maar de alphas zullen even zonder hun luna moeten kunnen wand na vannacht zullen de mannen hun eigen dingen te doen hebben net zoals de vrouwen. Wat we exact gaan doen kunnen we niet zeggen. Dat is voor morgen tijdens het ontbijt die ook gesplitst van elkaar word. Zei Allysson nadat ze terug was van wat extra cava te halen.  Hu bedoel je dan een soort van mannen/ vrouwen dag ofzo. Ik zet een grijns van hier tot in Tokio op en antwoord. Jep inderdaad.
~~~~~~~een tijd later~~~~~~~~
Het eten was geslaagd maar hoe dichter we van het dessert kwamen hoe meer de zenuwen boven kwamen en hoe stiller ik was. Uitendelijk hat Taygeta er genoeg van dat ik zo stil was en gaf ze me een schop onder tafek door terwijl ze me aankeek met een blik van " zeg wat anders ben je nog lang niet jarig". Dus knoopte ik een gesprek aan me Blake die toevallig ook naast me zat. ( hun gesprek ga ik niet volledig typen dus verzind maar wat anders word dit verhaal veel te langdradig... 😑)
Ik wilde net kijken waar het dessert bleef toen er iemand een bord voor me zette met een chocolade moleux. Naast me eag ik dat Allysson iets hards had ontdekt in haar dessert dus schoof ik mijn stoel naar achteren tegen die tijd had emze het zakje vast met de ring er in. Dus ging ik naast haar op mn knie zitten toen ze haar gezicht richting mij droei met een verbaasde uitdrukking.
Liefste Allysson Mariena White we hebben al veel meegemaakt en met jou heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aankan. *pauze* Wil jij met me trouwen???

Pov Allysson

Wil jij met mij trouwen???
Oh my ... heb ik dat echt goed gehoord ......
Euh Ally ....
OH MY GOSH ... JAAAAAA!!! Ik zie hem opgelucht glimlachen. Ik sla mn armen om hem heen en kus hem.
Nadat het dinner klaar was zijn we allemaal moe en voldaan naar onze kamers terug gegaan om de laatste nacht samen door te brengen aangezien we morgen en morgen nacht niet bij elkaar zullen zijn.
-------------volgende morgen------------
Met een klap doe ik de wekker uit die constant staat te biepen. Maar ik had ook geen andere keus dan mijn wekker te zetten aangezien Taylor me niet kan komen wakker maken.
..... even denk ik terug aan gisteren  het moment dat hij me ten huwelijk vroeg. Ik vraag me wel af hoe het in hem opgekomen was om dat aan te doen .... niet dat het hem niet stond ... eigenlijk zag hih er gewoon super uit maar ja. Het is nu gewoon het feit dat hij die dingen meestal niet uit zichzelf zou dragen ...  Misschien... ach ik vraag het haar straks wel.

Pov Taygeta

Met een zucht word ik wakker en zie ik meteen dat Jordan hier niet is ..  oh ja das juist. Zij vertrokken vroeger dan wij deden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd xat we allemaal gaan  doen ... ik heb hier totaal niet eo veel ervaring mee. En al helemaal niet met een bende lunas. Na nog een poos te denken over van alles kijk ik op de klok en kom tot fe conclusie da ik nog een 3-tal kwartier heb om me klaar te maken voor ontbijt. Niet dat het zoveel i houd want we ontbijten toch gewoon in onze pyjama's. Maar ik wil toch op zen minst me wat gewassen hebben en mijn tanden gepoetst. Daarna kam ik nog mijn haar want zoals het nu is zou je me nog kunnen vergelijken met een vogelverschrikker.

*****************************************************
Hey ... ja ik weet het. En ja ik leef nog. Het spijt me dat ik niets meer plaatste. Maar ik zat gewoon in een soort van dip. En daardoor had ik ook geen enkel idee wat ik zou kunnen schrijven. Aangezien ik geen zin had in deprimerende sh*t in dit verhaal als het er totaal niet hoeft te zijn eigenlijk dus ja. Maar nu gaat het weer wat beter dus ja. En die fu*ing school is ooj weer begonnen zi😝. Ach ja als je daar dan toch zit kan je evengoed wa leerkrachten da je nie moe hebbn weg krijgen en met water rond gooien in de les #Frans😂.
Veel leesplezier.
Ciao

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu