Pov Blake
Nu we endelijk weg zijn bij classics beslissen Taygeta en ik om nog wat verder te rennen en alvast de volgende roedel te gaan verkennen.
Eerst ging alles goed maar naar mate we verder gingen merkte ik soms op dat Taygeta zich vreemd en anders dan normaal gedroeg.
Op een gegeven moment was ik het echt zat. WAAR ZIT JE VERDOMME MET DAT HOOFD VAN JE!!!Wat???? Riep ze terwijl ze opschrok uit haar gedachten. Ik vroeg waar je verdomme zit met dat hoofd van je, zodadelijk loop je nog met je hoofd tegen 1 van die bomen daar. Meen je dat nou echt Blake mag ik niet eens nadenken over wat er de laatste tijd gebeurd? Of is zelfs dat teveel gevraagd. Toen let ze me verbaasd achter alsof er niets gebeurd was. Ze was dus echt niet aan hetnadenken he, daar stonden haar ogen te glazig voor. Ik durf te wedden dat ze met iemand aan het praten was via de link maar dat zou eigenlijk praktisch onmogelijk moeten zijn aangezien ze nu in mensenvorm is. Misschien is dat 1 van de voordelen van een godin zijn..... Zou haar eigen mate het eigenlijk het al weten. Maar goed na er even gestaan te hebben volg ik haar terug naar de volgende roedel. Zou ik het haar eigenlijk ook niet meteen moeten zeggen dat ik het weet....
Pov Taylor
Pfffff. Ik verveel me echt te pletter... Plots hoor ik Taygeta via de link. Taylor ben je daar? Jep zusje zeg het eens hoe gaat het daar? Echt saaaaaaiiiiiiii.... Niet te doen zeg nog even in die roedel en ik overleef het niet en als dat wel zou gebeuren kom ik er zo stijf als een hark uit. Niet normaal zeg. Ik grinnik mijn zus was nooit echt zo voor nie manieren en zo. Wel in iedergeval ben ik blij dat je me even opzoekt via de mindlink zusje je kunt niet geloven hoe hard ik me hier verveel,ik heb zelf al voorgesteld om te helpen in het huishouden maar ze wees mijn hulp af dus ben ik maar terug begonnen met spelen op instrumenten... Serieus jij helpen in het huishouden .... OK goed wanneer begint het met sneeuwen. Mare je speelt tot wel dat ene liedje nog eens voor me hè als we hier klaar zijn. Ik mis die tijd echt. Ik zat toen voor de haard op de grond terwijl jij in de zetel zat met je gitaar om me rustig te krijgen als ik weer eens een woede-uitbarsting had..... Tuurlijk doe ik dat sis, speciaal voor jou.het is niet dat ik hier veel kan doen. Tot de tijd dat je terug bent ga ik wel oefenen oké . En toen viel ze weg. Blake zal haar wel gestoord hebben zeker.....
Tijdsprong van een paar dagen
Het is nu al weer een paardagen geleden dat ik nog iets vernomen heb van Taygeta en/of Blake en ik begin me zorgen te maken. Ze zijn zelf niet eens een keer thuis gekomen sins ik haar de vorige keer had gesproken via de link. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt..... ik ga haar tog maar eens linken, gewoon om te weten of ze veilig zijn of niet.
Taygeta??
Ja broerje van me wazzup.
Weet jij wel hoeveel zorgen we ons maken, jullie zijn al in geen dagen meer terug gekomen!!!!
Oh ja daar over..euhmm..... wel het zou kunnen dat ik het idee heb dat we haar op spoor zijn. We gaan eerst uitzoeken of mijn vermoeden juist is.
WAT!!!! JE HEBT HAAR GEVONDEN.... WAAR ZIJN JULLIE DAN KOM IK METEEN.
Nee, niet doen Taylor. Ik zeg net dat ik ga kijken of mijn vermoedens juist zijn... daarna kan je nog steeds komen. Ik eloof je dat we niet zonder jou beginnen aan deze slachtpartij om haar terug te halen zonder jou.
Humpffff. je zult waarschijnlijk wel weer gelijk hebben. Ik haat het.
Hahahahaha jep je zal er aan moeten leren wennen liefste broer.
Maar goe ik miet nu weer gaan voor Blake het weer door heeft. Ok zie je binnenkort.En zo ben ik ook weer zeker. Ik zou echt door het lint gaan moest er door mijn toedoen iets met haar gebeuren.
onderstussen ga ik naar de piano en ga er achter zitten wanneer ik zie dat ook Esmeralda hier in de buurt is. Ik weet dat ze het leuk vind als ik wat speel en zing tewijl ze werkt. Dus doe ik dat maar. En begin nog wat te oefenen zoals ik een paar dagen geleden had gezecht tegen Taygeta..
Pov allysson
Jake?
Ja wazzup ally.
Er komt iemand aan. Iemand die volgens mij bauw verwant is aan Taylor.
Hoe weet je dat? Heb je hem dan al eens gezien???
Nee ik heb haar nog niet gezien maar ik voel het gewoon, het zal niet meer lang duren voor de hel los barst. Ik zei tog dat hij me zou komen halen.
Jep dat zei je inderdaad. Zegt hij en hij voegt er een grijns aan toe.
Nog even en ik ben terug vrij.....*****************************************************
Ok dus Allysson is gevonden
Maar het verhaal is nog niet gedaan hoor.
Maar ik ga niet te veel vertellen anders is de fun er af vool julli.
Goed ik hoop dat iedereen een goed verlengd weekend had. Maar helaas is er dinsdag weer school.😝
Mijn zus weer eens niet maar ja daar valt niets aan te doen.
Eigenlijk hoor ik nu te slapen maar ik was aan het kijken naar een film dus ja. En ik kon het niet laten om nog een deel te posten. Enjoy it
Ciao
JE LEEST
mateless
Lobisomemhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...