Pov Allysson
Zucht.
Vandaag gaan we eindelijk terug naar huis. Taylor stond er op dat we regelrecht meteen gingen naar zijn familie nadat we vertrokken uit Canada. Dat wil dus zeggen dat we nog steeds niet Thuis zijn geweest en dat de roedel dus ook nog niet weet dat ik nog leef.... tenminste op een paar na dan want onze betas weten het wel... ook wete
en ze dat we zometeen aankomen met de trein. Eerst wilde Taylor er voor zorgen dat ze ons kwamen ophalen maar ik heb hem gevraagt het niet te doen. Ik zou de gezichten van iedereen wel willen zien wanneer ik het territorium kom binnen rennen samen met Taylor.
Taylor???
Ja schat...
Weet je nog toen we voor het laatst waren in Canada .... toen hebben we wat afgesproken...
Ja dat weet ik nog. Wat is daarvan??
Wel ik zou het graag binnenkort doen.
Hahahaha dat hadden we toch afgesproken met derest, niet? Oh ja dat is juist. We moeten enkel nog laten weten dat we thuis zijn zodat ze kunnen inpakken. Tegen dat ze hier zijn hebben wij alles gepland.
Ok maar eerst de roedel. Tuurlijk je bent de beste Tay.....Pov Taylor
Na van de trein gestapt te zijn lopen we het bos in. Een eindje verder kijken we nog even vlug rondom ons om te zien of er iemand in de buurt is. We shiften en rennen op topsnelheid naar de roedel.
Na een aantal minuten zetten we onze eerste poot op het terrein
Maar niemand komt ..... misschien ook gewoon omdat ze weten dat ik het ben. Ik laat een huil horen zodat ze weten dat ik er aankom. Als ik dat doe weet ik gewoon dat ze samen komen op het plein. Al is het maar om me een welcome back te geven. Ook heb ik bewust de link uitgezet zodat ik geen duizenden vragen hoef te beantwoorden nog voor ik terug ben.
De eerste huizen komen al in zicht en nog geen seconde later staan we op het plein rennen we binnen in ons huis. Kleden ons om en gaan terug naar buiten om de roedelleden te begroeten. Eerst ga ik alleen naar buiten en begin ze toe te spreken. Dag iedereen. Ik ben gedaan met de zoektocht waar iedereen hier van weet. Maar ik heb een paar mededelingen voor julie te beginnen met de bewaking. Wie the heck heeft die opgesteld???
......
Hu wat is dit nu weer.
Hallo ga ik nog antwoord krijgen of hoe zit dat ...... weet je wat laat maar al wat ik wou zeggen is dat die niet op z'n best was en de trainingen dus wat opgedrikt worden. Ten tweede vanaf nu zal niemand nog last hebben van voormalig roedellid Nick .... hij is dood. Er stijgt een verbaasd gemompel op in de menigte. Meteen vallen ze stil als ze mijn geïriteerde blik zien. Niemand heeft graag een geïriteerde/ kwaade alpha. Ten derde ...... dit is het moment dat Allysson naast me komt staan. HELP EEN BANCHEE!!! Hoor ik iemand schreeuwen in de menigte. Ugh .... lieverd laat het. blijf alsjeblieft kalm. Zucht. Nee Mirabel dat is geen banchee. Degene die je hier ziet staan is julie luna, Allysson ceenaeme.
Naast me hoor ik haar gniffelen als ze die gezichten ziet.
Inderdaad ik ben geen banchee. Op de weg naar Taylors familie ben ik soort van ontvoerd geweest door Nick omdat ik net zoals julie alpha hier zo, een goddin ben. Dit werd julie niet verteld omdat er al een vermoeden was dat er een verrader in de roedel zat. En zoals julie weten zat er geen betere oplissing in voor Taylor dan hem te vermoorden. Hij kon niet anders. Daarom gecondoleerd met het verlies door hem aan famile vrienden geliefden en zo verder. Er zat niets anders op. Hij had bijna het einde van de wereld betekend.....
Maar goed binnenkort word er een feest gegeven en er komen gasten en special guests van verschillende roedels en landen we willen dan ook dat julie met geen van hen een gevecht aan gaan. Is dat duidelijk? Zeker luna..... wel dan gaan we maar weer eens er is nog een hoop werk in te halen voor ons.....
-tijdsprong-We zijn nu ongeveer 2 weken terug in de roedel en bijna al het papierwerk is gedaan dankzij de hulp van Niels en lisa onze 2 betas. En Allysson ook natuurlijk.
Vandaag is ook de dag van onze mannendag/ nacht. Ik wil net de keuken binbenlopen als ik de bel hoor. Als de deur word open gedaan hoor ik de luide stem van Taygeta. NIELS!!!! Leuk om je weer te zien Tay. Hoi Jordan ....jij komt voor de alpha zeker. Euh ...... Ja hij is hier voor Taylor. Eum.. hon?? Ja jordan....
Waarover heb je het?? Heb ik je dat niet verteld dan? Denk het niet hoor. Wel na vanavond hebben de vrouwen hier een meidendag/ nacht en de mannen doe hetzelfde en beide groepen hebben een bepaalde som geld gekregen van Taylor en Allysson die ze mogen spenderen, derest moet je uit eigen zak bijleggen. Wel schat veel plezier dan ik ben weg. Hé wacht het begint pas morgen ochtend .... vanavond gaan we nog met z'n allen uit eten dan kun je de anderen al leren kennen voordat je de hele tijd met ze opgescheept zit. Hé Jordan laat ze maar draaien hoor zeg ik ze is weer eens aan het dramatiseren.
Trouwens Taygeta hoe staat het met de oefeningen die ik je heb meegegeven om het te beginnen te beheersen. Wel daar heb ik nog een vraagje over. Aangezien ik die iedere dag zou moeten doen. Mag ik dan nu niet gewoon een 2-tal dagen overslaan. Haha waarom zou dat niet kunnen. Ik doe die oefeningen al een eind niet meer hoor. Ik kan het al beheersen. Al wat ik kan zeggen is dat je voorzichtig moet zijn. Moest er wat gebeuren daar omtrent ga je gewoon naar Allysson. Als het erg dringend is en Allysson kan je niet helpen moet je mij maar linken. Maar goed kom nu maar binnen dan kan je al gaan zitten tot derest komt.
Hoezo ....zijn wij de eersten. Ja ik heb Maurits naar de luchthaven gestuurd samen met nog een paar mensen om onze gasten op te halen zo kan iedere roedel appart want ik weet niet hoe de zaken er voorstaan in Canada tussen de roedels op dit moment...
Oh oké.
Zeg Taygeta nu er toch nog niemand is. Zou je even mee willen komen kaar mijn kantoor?
Ja hoor. Jordan ga jij anders al naar Allysson dan kom ik zometeen naar je toe.
-in het kantoor-
Sis ik heb je hulp nodig ....zoals je al weet gaan we vanavond eerst gaan eten maar dat heeft eigelijk met iets anders te maken dan gezecht werd. Oh ...waarom vertel je me dit ik dacht dat je m'n hulp nodig had. Dat heb ik ook nodig. Vanavond zou ik haar graag ten huwelijk vragen. IIIIIIIEEEEEE!!!!!SSSTTTT. stil niet iedereen hoeft het te weten. Ik was van plan om aan de kok te vragen of hij de ring in haar dessert zou willen doen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit voor derest moet aanpakken. .....
-- - . Wel je kunt beginnen met iets deftigs aan te doen en ......*****************************************************
Foto is het huis van Taylor en Allysson. Volgende hoofdstukken kunnen wat korter zijn .... misschien niet. Omdat ik voor de mannendag en vrouwendag een appart deel ga schrijven.
Voor derest ... have a nice day😉
JE LEEST
mateless
Kurt Adamhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...