The wild warriors

29 1 0
                                    

pov Taylor

als ik wakker word veer ik meteen uit mijn bed. Dit heb ik in geen weken meer gedaan door de vermoeidheid. gelukkig gaat Taygeta nu mee met me.

als ik de laatste dingen nog ga in orde doen in de keuken tref ik daar Taygeta aan die het ontbijt staat klaar te maken.

goeiemorgen zussie. meteen kijkt ze naar buiten om te zien of het niet sneeuwt.

wat heb jij nou in -vraagt ze- normaal ben jij nooit zo goed gezind in de morgen. wat heb jij gedaan met mijn broer???

hahahahahahahahahahahahahaahaha ik kom bijna niet meer bij van het lachen.

en wat heb jij met mijn zus gedaan dan. Kaats ik terug. bij mij weten kan mijn zusje niet zo goed koken en als dat wel eens het geval is dan gebeuren er wel een keer ongelukken in de keuken. voeg ik er grijnzend aan toe.

hahaha heel erg grappig Taylor.maar goed nu moet je ontbijten, we moeten zo weg.

pov Taygeta

ik ben al sinds ik opstond redelijk zenuwachtig dus ben ik maar begonnen aan het ontbijt zodat we meteen weg kunnen hier.

ik vraag me af of het echt niet erg was dat ik hun territorium betrad. ik twijfelde op sommige momenten ook of ik dat wel moest doen want ja er was een grote kans dat ik Blake zou tegen komen.

maar uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat ik beloofd heb mijn broer te helpen dus ga ik ook mee naar alfa Sean.

de roedel lag hier een paar kilometer vandaan dus deden we niet erg lang over de weg want we liepen in wolfsvorm. daar werden we al snel begroet en verwelkomd door de alfa en luna zelf. Esmeralda zei zelf dat ik meer mocht komen als ik dat zou willen zodat ze nog eens met me kon praten.

dus terwijl Taylor, alfa Sean en .....hoe was het weer .... ik denk Stuard gingen praten over de roedels hier in dit land ben ik gaan kletsen met de luna en nog een paar vriendinnen uit deze roedel.

pov Blake

pffffff waarom moet ik dit nou weer doen?

oh ja omdat ik een goede alfa wilde worden en mijn vader niet teleur stellen. toch had ik het gevoel dat ze me gewoon even weg wilden en dat er iets gaande was thuis. toen ik een open plek naderde rook ik een bekende geur. een geur die me heimwee bezorgde samen met woede, vreugde en haat, maar vooral herinneringen.

even wil ik terug gaan en alles goed maken met haar maar ik besef me dat ik dit ook moet doen om mijn vader niet teleur te stellen. dus doe ik eerst dit vlug en doe dan alsof ik een pauze neem om iets te ga eten thuis waar ze waarschijnlijk is.

nu hopen dat het niet weer op een ruzie uitdraait.

pov hij

we zijn ongeveer al minstens een maand of 3 verder en nog steeds antwoord ze nog niet. en er komen geruchten binnen over het feit dat alfa Taylor opzoek is naar zijn verdwenen mate. blijkbaar is hij er dan toch niet in getrapt.

nu maar hopen dat ik mijn antwoorden vlug heb zodat ik kan weten of ze de moete waard is.....

*******************************************************
Hey sorry dat ik vorige week niets heb geplaatst maar ik had het redelijk druk. Maar goed ik ga echt proberen meer te schrijven.
En nod een vrolijke weremd nutella dag he.
En als je het viert, een vrolijk 100-dagen natuurlijk😄😄😄😄.

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu