team alpha

19 0 0
                                    

Pov taylor

toen ik wakker werd was Ally het eerste wat ik zag. jammer genoeg kon ik niet blijven liggen bij haar en haar wakker maken wilde ik niet. dus ging ik maar uit bed en ging me snel douchen. nadien ging ik naar beneden hopelijk zijn ze niet te actief. 

na een mega ontbijt te hebben gehad gaan we met z'n allen naar buiten. nu kunnen we nog even rennen voordat deze vermoeiende dag begint.
Na het rennen liepen we elk naar een uithoek van het territorium om zo ontersnelst naar het roedelhuis lopen ... toen we hier aan begonnen liep ik regelrecht naar de keuken. Gelukkig was er nog niemand terug.
Dus ging ik vlug even naar Allysson.
Blijkbaar heeft die ook haar handen vol want als ik dr de keuken in zie komen staat haar gezicht nogal gefrustreerd....
Alles goed schat?
Ja het gaat ..
Na een kort gesprek ga ik terug voordat ze door hebben dat ik hier ben. Ik klim in de oude eik die staat in het midden van de roedel. Even later komt Jayden aan en Blake .. die hadden er blijkbaar een wedstrijdje van gemaakt want een aantal minuten zijn ze nu nog niet klaar met kibbelen over wie de eerste is.
Natuurlijk in al hun drukte hadden ze nog niet door dat ik hierboven in de boom zit. Het leuke is nu ook dat ze beide recht op de perfecte plaats staan voor mijn plan die ik zonet bedacht heb. Ik wacht nog even en als ik zie ik alpha Jake al aankomen... perfecte timing dus. Ik maak een halve draai en spring dan uit de boom en beland recht op de 2 alpha's.  Ik sta meteen recht en kijk de 2 grijnzend aan terwijl ze recht staan. Jake die nu naast me staat kan zich niet meer inhouden en begint onverstoorbaar te lachen.
Even staan ze stil maar uiteindelijk beginnen ook die te lachen. Zo gaat het nig even door tot dat de anderen ook beginnen aankomen.
Veder gaan we nog jagen, en kijken we nog even rond in de stad. Al snel ben ik de alphas kwijt en ga ik de juwelier van onze roedel een bezoekje brengen. Hallo alpha,waarmee kan ik u helpen vandaag? Wel rudy ik ben hier voor een armband met bedeltjes en een trouwring.
Toen ik het woord trouwring zei werden de ogen van Rudy nog groter. een trouwring zei u.  Jazeker.
Wil dat dan zeggen dat u gaat trouwen binnenkort met de luna? Inderdaad Rudy maar ik zou het op reis stellen als je dit nog even voor jezelf zou houden.
is goed alpha, wat had u in gedachten. Wel ik wil een metalen ring. Ik wil geen goud. En je weet zelf ook wel dat hij niet van zilver gemaakt mag zijn. Hij knikt instemmend. Verder mag hij niet te groot zijn. iets als die andere die je onlangs hebt gemaakt voor me. Ik zal je de ingriffing (geen idee of dit zelf een woord is maar ik bedoel het geen wat in de ring gegraveerd staat) nog doorsturen. Verder wil ik dat er een Konings lapis lazuli steen in zit (zie ring bovenaan). 

verder nog iets alpha? nee Rudy dit is voldoende. jou kennende zal het een pracht stuk worden. ik doe gewoon m'n best alpha. en dat is het enige wat ik van je verwacht Rudy. wanneer wilt u het af hebben. ik weet nog geen datum maar zeg eens hoeveel tijd je er voor nodig hebt, reken ook je rust er bij. ik wil niet dat je je slaap opoffert voor dit. verstaan Rudy? ja alpha. dan zou het zeker tegen woensdag moeten klaar zijn (nu zijn we zaterdag in het verhaal) ok is goed Rudy als het wat meer tijd kost laat het me dan weten. ok is goed alpha. oh bijna vergeten kun je er daarna ook nog een origineel doosje bij creëren? jazeker. ok dan is dat alles. dankje Rudy. is niets hoor. hoe is het met uw vrouw en uw dochter. zijn ze al wat beter dan vorige week? ja bedankt nog daarvoor, dankzij het middel dat u hebt gegeven zijn ze weer helemaal op de been. dat is geen probleem hoor ik doe het graag voor je. en zowiezo is het mijn plicht als alpha om voor mijn roedelleden te zorgen. zeg ik met een knipoog. maar goed ik moet gaan Rudy... even  een paar andere alpha's gaan lastigvallen. tot binnenkort. 

ik loop naar buiten en ga naar Jordan. en wat staat er hierna op het plan? wel lieve schoonbroer wij gaan naar een discotheek. ik kijk hem aan met een vragende blik maar hij negeert die. je weet dat ik het huis niet binnen kan hea? dat is al geregeld Taylor. de dames zijn even het huis uit. oh naar waar? hehe rustig ze zijn allen veilig. ok? als jij het zegt. zo hoor ik het graag, kom we gaan ons omkleden. 

een tijdje later zijn we allen klaar en gaan we naar de plaats van bestemming. binnengekomen dringt de geur van zweet en drank mijn neus binnen. de luide muziek die kom ik buiten al horen dus ja dat maakt niet veel uit.ik loop even verder ... er is hier niets aan. als allysson hier was geweest dan zou het veel beter zijn maar jame.........terwijl ik dit denk draai ik me om en zie daar mijn toekomstige vrouw staan. oh god wat ziet ze er goed uit. zonder dat ik het besef wandel ik haar richting uit. dan draait ook zij zich om waardoor ze me nu ziet ..........

****************************************************
Hey ben ik weer sorry dat dit zo lang duurde maar ja ik weet niet echt goed hoe diedingen gaan bij mannen dus heb ik aan een vriend van me gevraagt wat hij doet met z'n maaten als ze samen zijn. Maar goed het volgende spijt me om te moeten vertellen maar mijn examens beginnen morgen waardoor ik dus weeral niet ga kunnen schrijven maar zodra ze gedaan zijn ga ik zo snel mogelijk verder met het verhaal😉. In ieder geval voor degenen die er ook mee zitten veel succes met jullie examens.
Ciao

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu