Pov Taylor
Ik haat die gast....!!! Roep ik tegen .... ha eigenlijk niemand maar het moet er gewoon uit. Als die gast nu nog niet dood was geweest had ik hem het niet zo gemakelijk gemaakt.
VERDOMME!
Toen ik Taygeta was gepasseerd veranderde ik en ben ik een aantal kilometer gaan rennen in Noordelijke richting. Waardoor ik nu op een open plek sta met een klein meertje waar ik aan de rand van het water zit om uit te rusten.
Afgekoeld ben ik nu immers wel.
Zucht. Ze zal waarschijnlijk nu denken dat ik kwaad op haar ben. Na nog wat te drinken shift ik terug en ren richting het kamp.
Daar aangekomen zie ik Taygeta aan de buitenkant van mijn tent staan met een uitdrukkingdie evenveel zegt als... je hebt terug wat je wou en bent het weeral aan het verschieten. Ze denkt nu dat het allemaal haar schuld is... ga naar haar toe en praat met haar sukkel. Zecht ze.
Jaja ik weet het maar je kan toch ook wel begrijpen zeker waarom ik weg ging....dat was niet door haar maar door die eikel.
En dat gezecht zijnde stap ik de tent binnen. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om dr heen.
Hé shhh... alles is goed schat. Ik ben blij dat je het vertelde maar ik verstikte gewoon van die woede en moest gewoon gaan rennen. Ik wilde niet dat je dacht dat-.
Maar verder liet ze me niet praten en drukte haar lippen op de mijne.Pov Allysson
Taylor bleef maar door ratelen. Dus ik kuste hem gewoon zodat hij even zou kunnen kalmeren. Achteraf gezien was het eigenlijk wel nog schattig.... al vertel ik dat best niet aan hem. We stonden op en kleden ons om om te gaan. Taylor had echt aan alles gedacht. Een klein eindje verderop was er een meertje waar we ons konden wassen. Aangezien ik net uit de kerkers kwam en Taylor onder het bloed zat van Nick wasdat echt wel nodig. Op terug weg naar onze tent kwamen we Taygeta nog eens tegen. Ze glimlachte toen ze ons zag en kwam recht op ons af.
Hé Taylor... wanneer stel je me nu eindelijk eens voor aan m'n toekomstige schoonzus en nieuwe luna van m'n vorige roedel. Zecht ze met een grijns.
Ik schiet meteen in de slappe lach als ik Taylors gezicht zie. Totaal verbijsterd kijkt hij haar aan. Blijkbaar had hij deze niet nu verwacht van z'n zus of tenminste niet zo gezecht....😂.
Maar doordat ik in de lach schiet kijken ze mij nu aan alsof ik gebeten ben door een mantricorn (mantriekorn uitgesproken mocht het je intreseren en anders ...jah ) maar niet veel later lacht Taygeta al mee. Ik mag haar echt. Nadat we klaar zijn met lachen worden we normaal aan elkaar voorgesteld. Deze keer zonder een hoop heisa. Daarna lopen we richting het kampvuur aangezien we hier overnachten omdat het te ver is om nu nog terug te keren.Pov Blake
(Ha deze hadden julie nu niet verwacht hea)Bij het kampvuur is het één en al feest. Tenminste een soort van want het echte feest dat geet gehouden worden in Taylors roedel. In de verte zie ik ze afkomen. Maar ik let er niet meer zo vaak op als voorheen. En dat heeft misschien wel iets te maken met het feit dat ik nu Aïsha heb gevonden. Zucht. dat gaat ook weer een hele regeling zijn om haar hier te krijgen aangezien ik toekomstig alpha ben word zij dus mijn luna
-
De ochtend er na vertrekken we al vroeg om terug te gaan naar onze roedels alleen gaan Taygeta, Taylor en Allysson met mij en m'n vader mee naar de roedel.*****************************************************
Ok ik wet het ... normaal gezien schrijf ik niet in het weekend maar ik verveelde me even en dacht .... misschien is het tof om er nog een deel op te plaatsen. Ik den dat julie dat wel niet erg zullen vinden.
Het volgende deel is ook al ongeveer klaar maar die is voor volgende week.
Allé see ya
Ciao
JE LEEST
mateless
Werewolfhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...