P.o.v. Taygeta
Hé ik ga je heus niet afkappen hoor zeg ik als hij me echt te hard vast houd,.
Hij laat me wat losser en grinikt, wat voor zijn doen niet echt normaal is.
Ik weet dat je het zelf wilde doen maar toch had ik liever gehad dat je hulp was komen halen naar ons.
Hij kijkt me aan met zo'n gezicht dat zecht van ' ja hoor je zag me al afkomen' ' niet dus'.
Soms kan hij best wel lastig zijn op dat moment, als ik je nu mijn hulp aan zou bieden, zou je hem dan aanvaarden?P.o.v Taylor
Ik schrik, dit is een vraag die ik echt niet had zien aan komen, gelukkig kan ik er net nog voor zorgen dat ze m'n reactie niet ziet op haar vraag.
Maar nu serieus!
Ik twijfel, zou ik het aanvaarden, tuurlijk doe niet zo dwaas ze is je zusje......
Meteen krijg ik bezwaar van Jackson hij vind het maar niets maar ik kom met hem tot een overeenkomst dat he OK is als het m'n zusje is, niemand anders.
Er is nu al zeker een tien tal minuten voorbij sinds ze die vraag stelde dus antwoord ik maar snel, OK het is goed maar dan aanvaard ik dat enkel en alleen van jou.
Jij bent de enige die ik kan verdragen op dit moment en me kan kalmeren mocht dat nodig zijn.P.o.v. Taygeta
Ik spring uit zijn armen en maak een vreugde dansje, eindelijk nog eens een avontuur met mijn broer.
Het was al weer zo lang geleden want eerst was er niets te doen dan ging hij ozoek naar zijn mate en toen verdween hij omdat er iets gebeurd was met haar waar ik toen nog niets van af wist.
En zo ging ik nog wel even door met ratelen in mezelf totdat Taylor me dwong te eten en te gaan slapen.
Ik wilde de volgende dag al omweg maar dat ging niet omdat ik zag dat Taylor veel te vermoeid was en duwde hem terug het bed in waar hij de volledige dag niet meer uit kwam.P.o.v. Taylor
OK OK ik lig al terug.
Taygeta wilde weer niet loslaten van het idee dat ik er veel te vermoeid uitzag om verder te kunnen gaan en duwde me terug het bed in wat best wel grappig was want omdat ik eerst weerstand bood en toen in een vloeiende beweging ging zitten viel ook zij het bed in waar ze meteen uitsprong toen ik haar begon te kietelen.
Nu lig ik hier maar kan niet slapen en als ik slaap heb ik constant nachtmerries over haar en wat er met haar kan gebeurd zijn.
Dit moet echt snel ophouden.P.o.v. ergens ver weg
Ik ga met een gerust gevoel slapen.
En dat voor de eerste keer sinds ik hier ben.
Als uk wakker word ben ik weer helemaal bezweet van de nachtmerrie.
Ik vraag me af hoelang het zou duren voor hij hier dood neervalt, ondertussen komt hij aan bij me, als je over de duivel spreekt...........letterlijk.********************************************************************************************
Op de foto zie je Taylor.
Sorry sorry maar wattpad Ilde niet meewerken dus komt het hoofdstukje er nu op in plaats van zaterdag.
Ik hoop dat jullie het goed vonden.
Zaterdag normaalgezien weer een stukje
JE LEEST
mateless
Werewolfhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...