P.o.v. Taylor
Deze nacht hem ik hem nog toegestaan in de grot, ik kon moeilijk niemand uit mijn eigen roedel de nacht in sturen als hij bedreigd werd.
Maar nu begon hij me op mijn zenuwen werken.Even terug in de tijd
Ik probeer zobstil mogelijk te zijn zodat ik Caleb niet wakker maak want hoe eerder ik weer alleen was hoe beter, zo konden ze me niets aandoen door hem nog meer te bedreigen.
Maar ik had beter moeten weten want deze bijdehandse wolf had me natuurlijk wel gehoord en wilde weer niet loslaten van zijn idee 'samen staan we sterker en kunnen we meer aan'.
Maar ik wist wel beter, het was zelf voor mijn omringende mensen beter dat ze ver weg van me bleven zolang dit voort duurde. Uiteindelijk kon ik niet anders dan hem een eind laten mee lopen want hij volgende me zomaar, de bedreigingen die ik hem riep negerend.P.o.v Caleb
Waarom de alfa zo deed was me een mysterie,wat kon er nu zo erg zijn dat er niemand mee mocht.
OK iedereen wist wat er met zijn mate was gebeurd, tenminste .... wel de geruchten.
Een van de geruchten gaat als volgt.
De alfa en luna waren in het bos, gewoon bezig met hun eigen problemen tot er een grote groep rogues op hen afkwam en begon te vechten.
De alfa probeerde de luna zo goed mogelijk te beschermen maar uiteindelijk waren ze met zoveel op hem afgekomen en hem met opzet s til gehouden zodat hij gedwongen werd te kijken hoe zijn luna werd afgeslacht.
Hij was gebroken en daar hadden de rogues hun genoegen in dus lieten ze hem leven om te lijden vanwege zijn vermoorde luna.
Een ander gerucht weer is, dat de luna ontvoerd was en de alfa haar niet meer kon vinden doordat hun contact werd verbroken evenals hun link.
Maar niemand weet eigenlijk welk verhaal van de velen juist is. Dus hopelijk kon ik er misschien wel achter komen als ik bij hem bleef.P.o.v Taylor
Ondertussen was er alweer een paar dagenvoorbij en was hij nog altijd bij me.ik had ondertussen geen enkel idee meer hoe ik hem zodanig zou kunnen afschrikken dat hij vanzelf weg ging.
Ook had ik problemen met het vinden van die verdomde winkel waar ze die parels aan touwtjes verkochten.
Uiteindelijk gaf ik het op en was blij dat hij hier nog was want nu kon ik vragen of hij me erheen bracht.
Eenmaal daar aangekomen kocht ik er voldoende om een eind mee weg te kunnen.
Stel jezelf eens voor hoe het zou zijn als je......_____-stop ik heb je hiervoor al gewaarschuwd, zolang we nog bezig zijn mogen we er niet te veel over gaan fantaseren onderbrak ik mijn wolf.
En trouwens eerst moeten we van hem verlost zien te geraken..........*****"***********************************************************************************************************************'
Zo hier is nog een hoofdstukje i hope you enjoyd it.
Laat me in ieder geval weten wat je vind over Taylor, Maleb en misschien hebben jullie wel je eigen idee over de verdere gebeurtenissen ik het verdere verhaal
See you soon!!!!!PS:het zou geweldig zijn als julie ook gewoon je mening eens zouden kunnen nalaten ik de comments, zo kan ik zien waar ik indien nodig wat bij moet sturen. Dit is namelijk mijn eerste boek op wattpad.
Thank you!!!!!
JE LEEST
mateless
Werewolfhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...