wie is het

153 13 0
                                    

Tot mijn grote verbazing had ik de persoon niet geroken ..... nu trouwens ook niet hoor maar ik had hem wel gehoord en dat was genoeg om te weten dat ik niet voorzichtig genoeg geweest was.
Net op het moment dat ik hem bijna bereikte liep hij weg en inderdaad het was niet zomaar een meisje ofzo.
Maar goed ik zette dus de achtervolging in maar ook al had hij een grote voorsprong, toch kon ikhem inhalen gewoonweg omdat ik een alfa ben.
Ik smeet de jongen tegen de grond en een seconde lang had ik de behoefte hem te vermoorden gewoon omdat ik een slechte dag/ week/ periode/ enz. had.
Toch was er iets wat mij tegen hield iets wat ik niet kon plaatsen, waarom kon ik hem nu niet gewoon vermoorden.
Omdat ik er blijkbaar de puff niet voor had gromde ik naar hem wie hij was.
LAAT ME GAAN IK ..... IK .....ik .. sorry ik wist niet dat die grot van u was alfa.
Ik ben Caleb de broer van de beta Maleb.
Ik zal wel gaan.
Ik verstond nog steeds niet hoe het kwam dat ik de geur van iemand uit mijn eigen roedel niet had geroken.
Er was hier iets echt niet goed pluis.

P.o.v. caleb
Heel even dacht ik dat hij me ging vermoorden .... door mijn eigen alfa dan nog wel, ik ben hem nog altijd dankbaar dat hij dat niet heeft gedaan.
Maar nu ik hier sta, zo ver van ons territorium vind ik het vreemd om hem hier te zien....zonder de luna dan nog wel.

P.o.v Taylor
Ik rook nog eens goed om me heen maar nog steeds geen geur ook al sta ik ik als het ware op hem.
Zou u me alstublieft willen laten gaan vraagt ... hoe was het weer .. Caleb????
Gouw maak ik aanstalten om weg te gaan maar bedenk me plots, deze jongen moest wel iets hebben waardoor zijn geur werd gemaskeerd dat kon gewoonweg niet anders dus vroe ik hem dreigend waardoor ik zijn geur plots niet meer kon ruiken.
Eerst wilde hij niet antwoorden hij vond het zelfs vreemd dat ik dat niet wist.
Maar uiteindelijk kwam ik te weten dat het door een soort parels kwam,die mij eigenlijk ook goed van pas zouden komen.
Algouw verstond ik zijn situatie beter toen hij uitlegde waarom hij hier was, ik was er niet echt gerust in maar ik zou er maar op moeten vertrouwen dat alles goed ging in de roedel want mocht er iets verkeerd gaan dan was dit mijn eigen fout, ik had hen hier namelijk in betrokken. Maar goed alles zou wel snel duidelijk worden daar zou ik zelf voor zorgen.

†*****************†*********************************†****************************************************†*************
OK ik ben er dan toch in geslaagd om ook deze week een deel te publiceren.
Misschien plaats ik dit weekend nog wel een deel maar ik weet nog niet of dat gaat lukken dankzij het geen wat je noemt de examen periode.
Ik hoop dat Julie ervan genieten en vergeet ook geen reactie na te laaten.
Laat me bv weten wat je denkt dat er zal gebeuren.
OK ik weet wel dat het nog saai is maar ik beloof dat er snel wat actie in voor komt.
See you soon

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu