This is war

18 2 0
                                    

Pov Taylor

Ok ik kan het bijna niet geloven dat we dr eindelijk gevonden hebben. Mijn wolf word gek....

Maar goed ik heb samen met een aantal alfas een troep gevormd om die plek aan te vallen. Het mag er dan misschien een spookstad uitzien maar ik vertrouw het niet. Hopelijk haalt Taygeta niets stoms ik dr hoofd en anders hoop ik dat Blake haar tegen houd anders.... Is het niet zo goed voor ons allemaal.
Uiteindelijk blijkt dat we bijna aan de andere kant van Canada moetten zijn dus moeten we tussenin een aantal keer stoppen waaronder ook voor onze nachtelijke rust die we ons tegoed doen in een andere roedel. Uiteindelijk heeft de volledige tocht in 1 rechtstreekse lijn ons 2 dagen gekost. Maar al bij al moet ik zeggen dat de troep er redelijk goed uit ziet...
Nu maar wachten op Taygeta....

Pov Taygeta

Ik en Blake zijn al een dag bezig met van die stomme vallen weg halen en nog steeds zijn we nog niet gedaan. Ik hoop wel dat ze weg zijn tegen dat Taylor komt want die zal wel bijna geen geduld meer hebben....
De volgende dag beginnen we meteen weer aan de vallen en ergens rond de middag zijn we gedaan en beslissen we een 1ste checkup te gaan doen om zo hopelijk wat extra nieuws te vergaren maar helaas levert het ons niet veel op en tegen de avond gaan we terug aar de plek waar ik heb afgesproken met Taylor.
Daar aangekopen zie ik een hele troep wolven staan.
Aan mijn linker kant zie ik hem opduiken met een vragende blik...
We waren gaan kijken of we echt niet meer te weten konden komen maar helaas....
Is niets sis daar kan jij niets aan doen. Weet je wat kom naar de tent en rust goed uit want morgen is het zo ver. Zij dachten dit te kunnen doen, wel 1 ding kan ik ze zeggen ..... this is war.en met een grijns nog steeds op zijn gezicht trekt hij me mee naar een tent en duwt me in een bed waar ik bijna meteen in slaap val. Als dit maar goed afloopt...

Pov HIJ

Er is de laatste dagen meer onrust in het bos baas...weet u zeker dat er niets gaande is of dat ze haar niet meer zoeken. De jongen staat nog steeds voor me met een onzekere blik. Ik grom. Tuurlijk ben ik dat zeker, je hebt toch ook wel gehoord dat alfa Taylor terug weg gegaan is uit Canada dus... wat zou er moeten gebeuren hea....
En ook ze geraken nooit voorbij de vallen.... de jongen schrikt zich nogal matig. Wilt u zeggen dat we omringd zijn door vallen meneer....
Hahaha jongen toch ja maar ga nu paar weer gaan spelen met je blokken ofzo zodat ik dit kan oplossen.zeg ik met een grijns en hij verdwijnt .....

*****************************************************
Hey jep ik weet het de examens zijn al een tijdje gedaan maar ik had wat .....problemen thuis. Daarom dat ik niets publiceerde.
Dus terug bij het verhaal het komt bijna aan zijn einde waarschijnlijk omdat ik niet zo superveel inspitmratie meer heb voor dit verhaal. Wel kan ik al zegen dat ik hierna een ander verhaal ga starten. Ik ga een volledig andere kant op draaien denk ik maar de details laat ik julie wel nog weten. Veel leesplezier😉.
Ciao

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu