weer niet

27 2 0
                                    

Pov Taygeta

Pfffff we zijn net een dag bij de classic warriors en ik heb geen enkel teken gezien van alysson.
Ik denk dat het beter is dat we morgen vroeg vertrekken Blake.
Hij kijkt me vervreemd aan... waarom wel Taygeta, weet je dan al zo zeker dat ze hier niet is? Ja ik weet het zeker Blake en ik heb geeb zin om hier langer dan nodig is te blijven. Zo meteen word ik nog zo stijf als een hark. En als ik hen daar zo zie heb ik daar niet zo'n zin in. Maar jij mag het proberen hoor ik sta je niet in de weg. Maar je moet het nadien dan niet overdragen op mij.
Hahahahaha wat hebt u toch weer van die fantastische ideën liefste Taygeta. Wilt u anders nog een kopje thee er bij. Zegt hij sarkastisch terug. En moet zich al dan nog inhouden om niet te lachen.

Pov Taylor

Iedereen is ondertussen al weer een eindje weg maar veel kan ik niet doen. Ik kan alleen maar afwachen op het moment dat ik in actie pag schietten. En wie dan geen plaats maakt die is er geweest. Eigenlijk ben ik nooit zo moordlustig geweest, ik zit zo niet in elkaar maar dan hadden ze maar een paar keer moetten nadenken voordat ze haar bij me weg haalden. En ja nu denk je misschien wat een klein kind is die alfa wel niet. Maar teloof me ik zou nog liever doodgaan dan dat ik de oorzaak ben van verschillende zinloze oorlogen. Dat doet me trouwens denken aan de wolven die ik tegenkwam in india. Ze hadden daar een leeuk lied voor gevonden... even kijken waar is die gitaar hier in huis. Aaaah daar heb je hem. daarna begon ik eerst gewoon wat random te tokkelen en een aantal liedjes te spelen maar uiteindelijk kwam ik aotijd terecht bij dat ene liedje. En begon dus met dat liedje.

Toen ik klaar was stond de moeder van Blake me verbaasd aan te staren. Eum.. Esmeralda ... gaat alles wel goed?
Ja hoor jongen het is alleen ..... waarom doe je daar niets mee. Wat een stem......

Pov HIJ

pfff dit begint echt vervelend te worden. Zelf de
leugendetector werkt niet in dr buurt. Maar ik hoop dat mijn laatste idee zn vruchten af zal werpen. Thomas!!!
Ja baas. Haal de druïde malticosa zei zal ons moeten helpen met ons lief prinsesje.
Maar goed eerst nog eens even rusten. zware kop pijn door dat wijf dus ze zullen het even zonder mij moeten zien af te handelen.

*****************************************************

Hey
Voila hier weer een deel.
En weer een nieuw personage.
Malicosta is de druïde maar meer vertel ik nog niet er over.
Ciao

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu