bijna terug thuis

19 1 0
                                    

Pov Sean (vader van Blake)

Ik has Es al verwittigd dat we terug kwamen. Dus toen we het dorp binnen gingen stond de gehele roedel ons al op te wachten. Natuurlijk wisten ze nog niets van Aïcha af dus werd ze wat raar aangekeken. Na ons kwamen dan ook Taylor, Allysson en Tayeta. Iedereen was blij toen ze zagen dat we allen goed en wel terug kwamen.
De rest is al naar hun eigen roedel gegaan. Ik loop naar mn vrouw die bij een boom pe staat op te wachten. Hey schat. En geef haar een kus. Het ziet er naar uit dat we binnenkort op gakantie gaan en daar eej feestje mogen verwachten. Eerst kijkt ze me raar aan voordat ze voor haar 2 onbekende meisjes ziet.
Euh Taylor. Ja Esmeralda??
Wie van deze 2 dames is nu eigelijk je mate? Haha dit is Allysson. Zecht hij terwijl hij Allysson dichter tegen zich aan trekt.
Oh- ok mare wie is dan dat andere meisje?
Mam..... euh ...
Ja Blake, wat is er.
Dit is Aïsha mam. Ze is mijn mate.
Dat is het moment waarop iedereen zijn oren dicht doet en gelukig maar want ze begint hel erg blij te schreeuwen en op en neer te springen uit blijdschap voor onze zoon.
Jep Blake je bent er nog laaaaaang niet van af! Hoor ik Taylor lachend zeggen. Hé lach niet zo met hem Tay jij moet me wel nog voorstellen aan bijna je gehele familie. Nu ben ij ht die in een lach schiet waardoor iedereen mij aan kijkt.
Wat? Mij kunnen julie me niet zo iets zeggen.
Oh ja, ben je daar zeker van lief?
Euh ...ja waarom.
Omdat ik nog goed weet hoe jij deed en trouwens.... wanneer gaan we nu eindelijk eens die tante van jou ontmoeten. Voegt ze er aan toe met een grijns.
Sht..! Pap? Heb je nu NOG familie waar we nog niet van af weten toevallig??
Nee nee lies is de enige. En wat mij betreft gaat het nog even duren Es. Ze is echt niet te houden soms.

Pov Taylor

Stilletjes moet ik lachen om het tafereel die zich voor ons afspeelt. Ook Taygeta, Allysson, Blake en Aïscha zie ik stiekem lachen.
Zo Sean, Esmeralda jumie ween het hea. Julie worden een van de eregasten op het feest maar die uitnodiging stuur ik julie wel nog. Eerst heb ik nog wat zaken te doen in de roedel. En dan moeten we maar eens de familie onder ogen gaan komen.
Zucht. Maar als het goed is gaan we nu gaan slapen zodat we morgen terug naar huis kunnen. Om daar wat orde op zaken te stellen. .....en misschien een aantal mensen gaan uitlachen aangezien hun gezcht er wel grappig gaat uitzien als ze Allysson terug zien.
Hu wat bedoel je daar nu mee?
Ja dat zou ik ook wel graag weten. Reageert Taygeta op Allysson. Wel euh een paar dachten dat je dood was. Anderen dachten dat het me nooit zou lukken je te vinden en dat het een hipeloze zaak was. En euh sommigen zeiden dat het nog mn dood zou worden.
In dat laatste moet je ze wel geleik geven Taylor.... op de manier hoe jij het deed zou het er zeker van gekomen zijn. Nog al een geluk dat ik je tegen kwam vechtend met die gast.....
WAT!!! Taylor wat heb je nu weer gedaan. En hoezo weer bijna dood.

Pov Taygeta

O-oh chips wat heb ik nu weer gedaan. Zucht. Ach ja dan maar uitleggen zeker.
Wel euh ug
Laten we het er op houden dat ik er voor gezorgd heb dat Taylor sliep, at en soms eens een pauze hield en zo nadat ik hem xas tegen gekomen. Het scheelde zelf niet veel of hij dronk ook bijna niet. Alleen als hij onderweg ergens een meer ofzo tegenkwam. En om hem er terug aan te herinneren stuur ik hem nog een kwade blik.
Eerst wilde die koppige ezel dan nog niet dat ik mee ging. Maar uiteindelijk hb ik hem overtuigd. En voeg er een grijns aan toe.
Taygeta echt als je nu niet zwijgt ga je wat mee maken hoor zecht hij lachend. Kom maar op. Ik shift en begin door het dorp en rennen. ik draai mn kop even om en zie dat hij ook shift en op me af komt rennen. Dus ga ik maar naar het bos zodat ik niet hoef uit te kijken voor anderen .
Ja straks loop je nog tegen iemand aan . Eigenlijk kun je nu nog seeeds tegen een boom lopen hea.
Ach hou je bek linne.
Maar doordat mn aandacht was bij Linne had Taylor de kans gegad om me in te halen en me te vloeren. Nu lag ik op de grond met Taylor op me. Die me de kieteldood begon te geven.
Na veel gesmeekt te hebben en eigelijk ook dingen waar ii later spijt van ga krijgen stopt hij eindelijk en lopen we terug naar de anderen. Wees voirzichtig met wat je zecht over hem. Anders kun je wel zrg veel problemen hebben met dat "volwassen" kind. Ok dankje Taygeta ik ga het proberen te onthouden. Je over wat zijn julie nu weer bezig. zecht/schreeuwt hij naar ons. Waarna we stiekem proberen e lachen maar hij heeft het door. Ug moeten julie echt zo goed overeen komen? Ja Taylor karma is a bitch hea. dat komt door al die dingen die je me daarstraks hebt laten zeggen.
Pff als je daar al niet tegen kan van je eigen broer. Wat moet Jordan dan wel niet allemaal denken. Oh wacht ik heb een super idee ik hou een mannendag tewijl julie meisjes julie eigen ding doen wat dat dan ook mag zijn...
Oh ja ben je daar zeker van. Want dan zijn ook alle kosten voor jou hea Taylor.grijs ik.
Wel euh ....laten we voor beiee groepen een bedrag doen wat je meer nodig hebt moet je zelf betalen. Deal???? Ok is goed eens zien hoe lang je het volhoud zonder Allysson bij je.

*****************************************************
Ok en bij deze zit ik aan het grootste deel gan dit boek ....( ongeveer een 1008 woorden ofzo).
Foto hierboven is het huis van Sean en Esmeralda.
Alle ciao💐
Waarom die bloemen? Misschien een tip voor een van de volgende delen 😆😅

matelessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu