vergeet a/n op het einde niet te lezen, ik wil jullie mening.
pov Taygeta
De volgende morgen werd ik samen met Allysson wakker in de zetel. Normaal als dit gebeurd worden we wakker in bed maar aangezien de trouw vandaag is sliep Taylor ergens anders. nadat we klaar zijn met eten duw ik Ally de douche in. ondertussen leg ik alles klaar om haar make-up te doen en haar haar. nadat ze de badkamer uitkomt ga ik me vlug douchen met de bedoeling dat haar haren bijna droog zullen zijn. als ik er uitkom doe ik gewoon mijn ondergoed aan en een badjas aangezien ik zo meteen toch m'n jurk aan doe. als make-up doe ik niet veel gewoon wat mascara en smokyeyes met een wing. voor haar haar neem ik de krultang er bij en steek het wat op. (zie afbeelding hieronder)
hierna kijken we nog een aantal series once upon a time. na een uurtje of 2 is het eindelijk 10 uur en trekken we de jurken aan en aangezien die van Allysson een tikkeltje te ingewikkeld is om alleen aan te trekken help ik haar nog even. om 10:30h staan we klaar om opgehaald te worden door haar vader. eenmaal hij er is kruipen we in de auto op weg naar de bestemming. daar geef ik nog het boeket aan dr (zie op de afbeelding hierboven of verbeeld je wat voor mij eender).
pov Taylor
gisteren ben ik blijven slapen bij Tomas een goede vriend van me omdat wel ja, omdat ik zodadelijk ga trouwen. op dit moment ben ik mijn pak aan het aantrekken daarna ga ik opweg om voor een laatste keer te checken of alles in orde is. na een uur is mijn controleronde klaar en beginnen de eerste gasten al aankomen. ik begroet allen vriendelijk en als iedereen een plaats heeft om te zitten ga ik naar voren om te wachten tot ze er aan komt.
lang hoef ik niet te wachten want enkele tellen later komt ze door de deur en WOW ze.ziet.er.fantastisch.uit.
haar vader brengt haar op de maat van de muziek langzaam hier naartoe. daarna geeft hij haar nog een kus op haar voorhoofd en gaat dan naast zijn vrouw zitten, niet dat ik me daar veel van aantrek op dit moment want mijn aandacht wordt volledig gezogen naar de mooiste vrouw van de wereld en nog even en dan mag ik haar mijn vrouw noemen. dan begint de priester een volledig verhaal afsteken over dat we elkaar trouw moeten zijn en in goede en slechte tijden voor elkaar moeten zijn. Alpha Taylor Blake neem jij Allysson Daniels als uw wettige echtgenoot en zult gij haar trouw zijn en haar bijstaan in goede en slechte tijden. ik kijk haar recht in de ogen aan en glimlach terwijl ik ja antwoordt. Allysson Daniels neem jij alpha Taylor Blake als uw wettige echtgenoot en zult gij hem trouw zijn en in goede en slechte tijden bijstaan. ook zij start te glimlachen en antwoordt ja. opeens valt er een enorme druk van mijn schouders, niet dat ik dacht dat ze nee zou zeggen hoor maar ja, wie zou nu niet zenuwachtig zijn met zijn/haar trouw.
dan mag u nu de bruid kussen. maar hij had de woorden nog niet helemaal uitgesproken of mijn lippen zaten al op die van haar, mijn prachtige vrouw. daarna gingen we naar het trouwboek, ondetekenden het en liepen we samen naar buiten uit de kiosk. eenmaal helemaal buiten kregen we van alle kanten gelukswensen toegewenst. dan stapten we in de koets en gingen naar huis. over een uurtje zouden we terug afspreken in de feestzaal maar intussen kon iedereen zich klaarmaken voor het feest wat inhoud dat Allysson een gemakkelijkere jurk aandoet. en ik moet zeggen deze is zeker even mooi.
na een uur zijn we dan eindelijk aan de feestzaal aangekomen en staan we buiten nog op iedereen te wachten. zodra iedereen er is roept m'n beta om dat alle vrouwen bij elkaar moeten gaan staan. dan draait Ally zich om om haar boeket achter zich te gooien. en raad eens wie hem heeft gevangen .... mijn eigen zussje nog wel doe helemaal rood aanliep. dat was het moment waarop Jordan haar mate naar voren kwam en voor haar neer knielde.hij hield een klein doosje vast en keek haar recht in de ogen aan. liefste schat eigenlijk wilde ik je dit al eerder vragen maar er waren een aantal dingen die eerst moesten worden volbracht maar nu kan ik het echt niet meer voor me houden, liefste Taygeta Blake zou je mij de eer willen geven om met me te trouwen? Taygeta wist niet wat haar overkwam en met tranen in haar ogen zei ze ja.
en toen gingen we dan eindelijk naar binnen. de hapjes die werden gesrveert waren heerlijk net zoals het eten die er na kwam. nu zitten we te wachten tot de taart er eindelijk aankomt. het is een taart van 10 lagen hoog aangezien er veel volk is en nou ja, iedereen is natuurlijk een weerwolf. die eten van nature meer dan een mens.
na het eten was er eerst war rustige muziek maar later op de avond had ik een dj geregeld en begon het feestje pas echt. we hebben nog doorgefeest tot laat in de nacht en zijn daarna moe en voldaan met zn allen naar ons eigen huis gegaan.
de dag nadien hoorden we van verschillende kanten dat het een geweldig feest was gisteren en nog vele felicitaties natuurlijk.
***************************************************************************************
zo dat was het dan al weer ik denk dat dit het laatste hoofdstuk zowat zal zijn tenzij ik er nog een epiloog aan toevoeg het valt te zien wat jullie willen dus laat gerust iets na in de comments. in iedergeval ga ik denk ik na een tijdje een nieuw boek schrijven wie weet. maar dat ben ik nog even aan het uitvogelen. en ik moet ook eens weer werk maken van het verder lezen van boeken op wattpad aangezien ik er een aaltal op soort van pauze heb gezet. 😓
dus laat weten of je een epiloog wil of niet en daarna zullen we wel weer zien.😉
ciao
JE LEEST
mateless
Loup-garouhoe kun je ooit nog je mate terug vinden als het al zo lang is dat je haar zoekt, terwijl sommigen zeggen dat het niet anders kan dan dat ze dood is. dit zijn een paar van de vragen die Taylor zowat bijna iedere dag kwellen en dat allemaal door die...